Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:20

Eigenlijk is het niets materiaal maar wel ervaringen. Ik mocht als kind al blij zijn als we 1 x in de drie jaar ergens heen gingen (en meestal was dat dan dezelfde dierentuin), want alle andere dingen waren te duur en mn vader ging toch nooit mee. Maar als ik me vriend hoor, waar hij vroeger allemaal een abonnement op had, dierentuinen/musea/pretparken. Die gingen dus echt als gezin op stap naar iets leuks of leerzaam. Mn vriend was dan in het begin van onze relatie ook elke keer verbaasd dat ik vertelde dat ik hier of daar nog nooit geweest ben.

Nu hebben we allebei een goede baan, dus kunnen we ons luxe permitteren. Ben dus ook zeker van plan meer te ondernemen met mn eigen kinderen later.

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:28

Ik heb eigenlijk nooit echt gezeurd om iets.. Wel eens dat ik een paard wou maar toen ik mij daar uiteindelijk overheen zette en niet meer ging zeuren, liep mijn moeder met mijn paard over het schoolplein (11 jaar geleden nu).

Maar er is wel 1 ding waar ik bijna boos om werd omdat ik het niet kreeg en echt om gezeurd had. En dat was een afschuwelijke groene broek met regenboogstrepen aan de zijkant van de cool cat. Mijn vriendinnetje had de broek wel gekregen en ik wilde het zo graag!! Ik zeuren en zeuren maar nooit gekregen. Want bij mijn moeder was het zo dat als je veel zeurde het juist niet zou krijgen.

Iemand vroeg hier naar lemoncurd? Zag het laatst volgens mij bij de Aldi!

Zoe_97

Re: Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:33

ik wilde altijd al een kat, maar mijn moeder heeft wat tegen katten en ik had mijn hondje al.
Nu werd ik in de zomer 18 en moederlief en omalief waren een weekendje weg zodat ik thuis kon vieren. Komen 2 vriendinnen aan op mijn feestje met een kitten :D Komt oederlief 2 dagen later thuis, zat er plots die kat die ik al jaren wilde :D En die kon ze natuurlijk niet wegdoen nu :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:36

Zoe_97 schreef:
ik wilde altijd al een kat, maar mijn moeder heeft wat tegen katten en ik had mijn hondje al.
Nu werd ik in de zomer 18 en moederlief en omalief waren een weekendje weg zodat ik thuis kon vieren. Komen 2 vriendinnen aan op mijn feestje met een kitten :D Komt oederlief 2 dagen later thuis, zat er plots die kat die ik al jaren wilde :D En die kon ze natuurlijk niet wegdoen nu :D

Hadden ze dat wel aan je moeder gevraagd? :oo
Ik heb ook jaren om een kat en daarvoor om een hond gezeurd bedenk ik nu, maar mijn ouders zouden om zoiets echt heel kwaad worden, denk ook dat ik in zo'n geval de kat dus zelfs terug zou moeten brengen :=

En bij snoep moet ik aan deze chips denken.
Afbeelding

Vroeger had ik die altijd en ze zijn zo lekker! Toen waren ze ineens niet meer tekoop, jaren terug tijdens een EK of WK waren ze er ineens tijdelijk maar daarna waren ze weer weg.. Totdat ik een paar weken terug in Tenerife was, daar zijn ze dus nog wel! Ik heb me de hele week vol zitten proppen met die dingen en een paar zakken in mn koffer mee terug genomen :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:37

Elsje123 schreef:
Vroegah hadden we wel eens snoep in huis en dat heette 'de drie musketiers'. Het was een raster van caramel met chocolade er omheen.

[ [url=m/jyJzh2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaaaaren niet te verkrijgen geweest, tot ik een paar jaar terug tegen Curly Wurlies aanliep. Of het helemaal hetzelfde is weet ik niet, ik denk het haast wel, want wat ik wel weet is dat ze retelekker zijn!
[ [url=m/RvZUs3.jpg]Afbeelding[/url] ]

lol, maar curly wurly is ook al zeker 20-25 jaar oud,
vond die in mijn tienertijd ineens..

nadat een soort harde rubberachtige fruitellachtige reep met zuur poeder in het midden ineens weg was uit de winkel (wie weet hoe die ook al weer heten.. die waren zooooooooo lekker, m'n mond trekt spontaan weer samen)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:40

melody7 schreef:
Zoe_97 schreef:

Ik heb ook jaren om een kat en daarvoor om een hond gezeurd bedenk ik nu, maar mijn ouders zouden om zoiets echt heel kwaad worden, denk ook dat ik in zo'n geval de kat dus zelfs terug zou moeten brengen :=

hadden ze niet, maar was meer een uit de hand gelopen grap. Ze wisten dat mijn moeder een dier dat in huis was nooit zou wegdoen hoor. Ze vroegen al weken wat ik wilde hebben, ik zei telkens niets. Tot ik de vragen beu was dat ze perse wat wilde geven en ik met ene lach een kat antwoordde. Nou dat namen ze dus serieus :p

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:43

elenaMM77 schreef:
Elsje123 schreef:
Vroegah hadden we wel eens snoep in huis en dat heette 'de drie musketiers'. Het was een raster van caramel met chocolade er omheen.

[ [url=m/jyJzh2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaaaaren niet te verkrijgen geweest, tot ik een paar jaar terug tegen Curly Wurlies aanliep. Of het helemaal hetzelfde is weet ik niet, ik denk het haast wel, want wat ik wel weet is dat ze retelekker zijn!
[ [url=m/RvZUs3.jpg]Afbeelding[/url] ]

lol, maar curly wurly is ook al zeker 20-25 jaar oud,
vond die in mijn tienertijd ineens..

nadat een soort harde rubberachtige fruitellachtige reep met zuur poeder in het midden ineens weg was uit de winkel (wie weet hoe die ook al weer heten.. die waren zooooooooo lekker, m'n mond trekt spontaan weer samen)

Snap & crackle! Heerlijk, is bij de jamin nog te koop!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:04

jaaaaaaaaaaaaaaaaa Stephaniiee!!!!!
je wint de virtuele hoofdprijs eeuwige roem en mijn dankbaarheid.

verpakkingen waren anders heul heul heul lang geleden
en volgens mij heetten ze toen ook ietsjes anders..
maar duidelijk herkenbaar :D

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:09

Ik wilde vroeger die shetlandpony van Fur Real Friends. :')
Of zo'n plastic paard wat in de etalage bij de ruitersportwinkel staat. Ik vond dat mijn vader er dan wel wieltjes onder kon maken, zodat ik 'op buitenrit kon met mijn eigen paard'.
Ik ben ook echt winkels afgegaan om te vragen of ze 'hun paard' wilden verkopen. Ja voor €800. :))

Goh misschien niet heel verrassend, ik heb beide nooit gekregen. _O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:36

Van die prachtige prinsessen hakjes, mijn nichtje had ze wel |(

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:59

Charaz schreef:
Van die prachtige prinsessen hakjes, mijn nichtje had ze wel |(

Deze ook ja! Kans op nek breken was errug groot.. :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:02

Ik mocht ze ook nooit :')
Toen kreeg ik ze eindelijk, waren mijn voeten te groot >;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:14

Ik mocht nooit lakschoentjes, toen ik groot was toch een paar in de winkel gevonden eens gepast en... Mam, pap, jullie hebben gelijk. Ordinair :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:17

Mijn stiefdochters vinden dingen met panterprint soms leuk maar ik heb ze gewoon verteld dat ik vind dat je er in die zooi ordinair uitziet. Hopelijk heeft dit niet het effect zoals je dat bij sommige mensen hier ziet. :=

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:22

Een echte barbie pop. Konden mijn ouders gewoon niet betalen, dus ik kreeg een namaak, en mijn moeder maakte hele garderobes zelf van lapjes stof en breiwerkjes.
Ik was dankbaar en vond het prachtig, maar heb op een "echte " barbie pop moeten wachten tot ik zelf dochters kreeg , en wel echte kon kopen.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:23

Ik mocht nooit een make-up pop. Zo'n hoofd om op te maken en haren te doen. Wou ik altijd zo graag maar von m'n moeder onzin. Later ook nooit meer gekocht.

Ik mocht ook geen eigen pony en dát heb ik op m'n 37ste toch mooi zelf geregeld. Als bijna 2 jaar dolgelukkig met m'n lieve rode IJslander.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:32

Ik wou altijd een furby.. Mocht ik niet was te duur. Later zelf 1 gekocht. :D

En ik wou altijd behang van de spice-girls. Mocht ik ook niet.. :')
Later wou ik paardenbehang. Mocht ook niet.. -O-

Maar ik mocht wel een abonnement op de penny en daar heb je natuurlijk elke week een poster! Dus op een gegeven moment gebruikte ik dat gewoon als behang... :D

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:33

MiReRe schreef:
Ik mocht nooit een make-up pop. Zo'n hoofd om op te maken en haren te doen. Wou ik altijd zo graag maar von m'n moeder onzin. Later ook nooit meer gekocht.

He, bij mij precies hetzelfde. En ik wilde dat afschuwelijke ding nog wel zó graag. ;(

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:37

Spaghetti met spekjes! Waarom weten mn ouders ook niet meer, maar na dat we dat een paar x gegeten hadden, kwam het niet meer in huis. Tot we 2 jaar geleden met zn alle + vriendin van zus op vakantie waren. De vriendin heeft voedselallergie en mocht de spaghettisaus niet hebben, dat werd spaghetti met spekjes! Eindelijk na zoveel jaar. Heerlijk! (en nu woon ik op mn zelf en eet ik het nooit?)

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:38

Ik had een baby born en wilden daarvoor graag de schommel van baby born en vroeg deze elk jaar aan Sinterklaas helaas nooit gekregen :P

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:44

melody7 schreef:
Zoe_97 schreef:

En bij snoep moet ik aan deze chips denken.
[ Afbeelding ]

Vroeger had ik die altijd en ze zijn zo lekker! Toen waren ze ineens niet meer tekoop, jaren terug tijdens een EK of WK waren ze er ineens tijdelijk maar daarna waren ze weer weg.. Totdat ik een paar weken terug in Tenerife was, daar zijn ze dus nog wel! Ik heb me de hele week vol zitten proppen met die dingen en een paar zakken in mn koffer mee terug genomen :+

:x die Cheetos waren bijna uit mijn geheugen verdwenen, kom jij er weer mee aanzetten. :(
nu wil ik zo ooooooookk.
idd jaar of 4 geleden nog op Gran Canaria gegeten. Op de terugweg nog 6 zakken in m'n koffer gepropt. :D

Ik mocht vroeger ook geen pony..
op mn 16e de eerste dus zelf gekocht.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:01

Jeugdtrauma komt boven :D

Ik wou zo graag dekbedovertrekken van paarden maar kreeg deze nooit, ik had er van samson en die moesten eerst maar verslijten.

Pas toen ik denk ik 16was krijg ik dekbedovertrekken van paardjes. niet zo stoer als 'metalmeisje' als je vriendje mee naar huis komt :p

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:04

Ik wilde heel graag met een vriendin en haar ouders mee naar een concert van Queen. Mocht niet omdat mijn ouders haar ouders niet kenden. Ik moest daar later maar naartoe gaan als ik wat ouder was. En toen ging freddy mercuri dood...

Baal er nog steeds van

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 01:00

Ik wou heel graag dekbedovertrek van de backstreet boys hebben, maar mijn moeder zei dat ze niet wou hebben dat haar dochter onder 5 jongens zou slapen.
Als onschuldig meisje snapte ik dat niet, later snapte ik haar bezwaar haha

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 08:29

vuurneon schreef:
Ik wou heel graag dekbedovertrek van de backstreet boys hebben, maar mijn moeder zei dat ze niet wou hebben dat haar dochter onder 5 jongens zou slapen.
Als onschuldig meisje snapte ik dat niet, later snapte ik haar bezwaar haha

_O- _O- _O-