Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:ik wilde altijd al een kat, maar mijn moeder heeft wat tegen katten en ik had mijn hondje al.
Nu werd ik in de zomer 18 en moederlief en omalief waren een weekendje weg zodat ik thuis kon vieren. Komen 2 vriendinnen aan op mijn feestje met een kittenKomt oederlief 2 dagen later thuis, zat er plots die kat die ik al jaren wilde
En die kon ze natuurlijk niet wegdoen nu
Elsje123 schreef:Vroegah hadden we wel eens snoep in huis en dat heette 'de drie musketiers'. Het was een raster van caramel met chocolade er omheen.
[ [url=m/jyJzh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaaaaren niet te verkrijgen geweest, tot ik een paar jaar terug tegen Curly Wurlies aanliep. Of het helemaal hetzelfde is weet ik niet, ik denk het haast wel, want wat ik wel weet is dat ze retelekker zijn!
[ [url=m/RvZUs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
melody7 schreef:Zoe_97 schreef:ik wilde altijd al een kat, maar mijn moeder heeft wat tegen katten en ik had mijn hondje al.
Nu werd ik in de zomer 18 en moederlief en omalief waren een weekendje weg zodat ik thuis kon vieren. Komen 2 vriendinnen aan op mijn feestje met een kittenKomt oederlief 2 dagen later thuis, zat er plots die kat die ik al jaren wilde
Hadden ze dat wel aan je moeder gevraagd?![]()
Ik heb ook jaren om een kat en daarvoor om een hond gezeurd bedenk ik nu, maar mijn ouders zouden om zoiets echt heel kwaad worden, denk ook dat ik in zo'n geval de kat dus zelfs terug zou moeten brengen![]()
elenaMM77 schreef:Elsje123 schreef:Vroegah hadden we wel eens snoep in huis en dat heette 'de drie musketiers'. Het was een raster van caramel met chocolade er omheen.
[ [url=m/jyJzh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaaaaren niet te verkrijgen geweest, tot ik een paar jaar terug tegen Curly Wurlies aanliep. Of het helemaal hetzelfde is weet ik niet, ik denk het haast wel, want wat ik wel weet is dat ze retelekker zijn!
[ [url=m/RvZUs3.jpg]Afbeelding[/url] ]
lol, maar curly wurly is ook al zeker 20-25 jaar oud,
vond die in mijn tienertijd ineens..
nadat een soort harde rubberachtige fruitellachtige reep met zuur poeder in het midden ineens weg was uit de winkel (wie weet hoe die ook al weer heten.. die waren zooooooooo lekker, m'n mond trekt spontaan weer samen)
melody7 schreef:Zoe_97 schreef:ik wilde altijd al een kat, maar mijn moeder heeft wat tegen katten en ik had mijn hondje al.
Hadden ze dat wel aan je moeder gevraagd?![]()
Ik heb ook jaren om een kat en daarvoor om een hond gezeurd bedenk ik nu, maar mijn ouders zouden om zoiets echt heel kwaad worden, denk ook dat ik in zo'n geval de kat dus zelfs terug zou moeten brengen![]()
En bij snoep moet ik aan deze chips denken.
[ Afbeelding ]
Vroeger had ik die altijd en ze zijn zo lekker! Toen waren ze ineens niet meer tekoop, jaren terug tijdens een EK of WK waren ze er ineens tijdelijk maar daarna waren ze weer weg.. Totdat ik een paar weken terug in Tenerife was, daar zijn ze dus nog wel! Ik heb me de hele week vol zitten proppen met die dingen en een paar zakken in mn koffer mee terug genomen