Niet dat ik ernaar ga zoeken, als ik thuis toevallig iets heb wat over de datum is, beland het gewoon in de prullenbak. Groente bij de konijnen. Zie mezelf echt niet graaien of zoeken naar dingen in de aanbieding
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Alleen zie het mezelf niet doen
little_birdy schreef:silvericathy schreef:eigenlijk zouden ze bij jumbo een bak moeten maken met de datum van morgen / overmorgen met 50% korting. ik denk dat dit ook zou zorgen voor minder verspilling van voedsel. eventueel alles in een winkelwagentje plaatsen zodat deze aan het einde van de dag makkelijk weggehaald kan worden.
of een gedeelte van de koeling inrichten voor dit soort producten. ik zou vleeswaren zeker kopen... dat gooi ik wel in de diepvries, net zoals brood en vlaai. pudding is nog zeker een week goed, en eten wij hier toch meestal op 1/2 dagen op.
Bij 90 % van de jumbo's is dit ooktenminste de paar die ik ken wel
wijchen Nijmegen druten beneden leeuwen dreumel Hellevoetsluis Brielle

DeMolenhoek schreef:Snap echt niet waarom ze dat doen. In de vuilbak of mee met de klant maakt voor de zaak toch geen verschil...
Daantjee12 schreef:Jumbo kassière hier, zijn enorm veel mensen die dit doen! Helaas mogen wij dit zelf niet (igg niet in eigen winkel)
Let vooral ook op rot/niet goed fruit, krijg je een vers tas mee met 5 euro aan groente en fruit
Dan doe in nog niet eens moeite om wat te vinden, maar zie het gewoon liggen als ik fruit/geronte haal. Ik vraag me echt af waarom dat de medewerkers zelf niet op valt...
Rienn schreef:Toch wel grappig, naar aanleiding van dit topic toch maar eens op het pak vruchtendrank gekeken wat we gisteren gekocht hebben en waar mijn vriend en ik -waarschijnlijk- maagzuur van krijgen. Blijkt dat ook al over de houdbaarheidsdatum te zijn. Al vraag ik me af of dat werkelijk daar door komt.
Annettu_ schreef:Waar staat dit ? kan het op de site nooit goed vinden. Hoe zit het trouwens met 4de wachtende, boodschappen gratis?
Sammie schreef:Rienn schreef:Toch wel grappig, naar aanleiding van dit topic toch maar eens op het pak vruchtendrank gekeken wat we gisteren gekocht hebben en waar mijn vriend en ik -waarschijnlijk- maagzuur van krijgen. Blijkt dat ook al over de houdbaarheidsdatum te zijn. Al vraag ik me af of dat werkelijk daar door komt.
Welke sap is het?
Fira schreef:Annettu_ schreef:Waar staat dit ? kan het op de site nooit goed vinden. Hoe zit het trouwens met 4de wachtende, boodschappen gratis?
Je bent pas 4e wachtende als jij de 5e klant bent in de rij. Want de 1e klant aan de kassa wordt al geholpen, dus dat is geen wachtende. Vanaf daar moet je gaan tellen.

DeMolenhoek schreef:Snap echt niet waarom ze dat doen. In de vuilbak of mee met de klant maakt voor de zaak toch geen verschil...