Ongewenst single zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:49

musiqolog schreef:
Hé TS, ik begrijp het heel goed. En al klink ik als een ouwe "banketstaaf", ik zal het toch maar zeggen:

Je moet nog twintig worden.

Ik kreeg mijn eerste relatie pas op mijn eenentwintigste. Had er toen al drie onbeantwoorde liefdes op zitten, waarvan een heel erg nare. In die tijd dacht ik ook dat ik nooit iemand zou vinden: hoeveel tijd ik ook nog voor me had, waarom zou het in godsnaam later wel gaan lukken als het me als tiener niet gelukt was? Maar ziedaar, het gebeurde, ook al was ik 21. En mijn vriendin, die was zelfs al bijna 23.

Intussen ben ik elf jaar ouder en zit ik alweer bijna tien jaar zonder vriendin. Mijn eerste relatie was ook mijn laatste. "Serieus" flirten (duidelijk maken dat je echt iets wilt en ook een meisje geïnteresseerd maken) vind ik ondoenlijk en ook van cafédaten snap ik niets. Laat ik meer eerlijk zijn: zo onderhand krijg ik ook weer het gevoel dat het me nooit meer gaat lukken. Ze zeggen dat zulke frustraties van je afstralen, dus om niet in een vicieuze cirkel te komen, moet je optimistisch blijven.

En: kijken naar de voordelen. Woon je alleen? Laat dan gewoon harde boeren, ga op de wc zitten met de deur open, ga meeblèren met hele foute liedjes - ik weet niet of je ervan houdt, maar van ongeremd je gang gaan knap je ontzettend op. Bedenk maar: als je straks een vriend hebt, kun je een stuk minder meisjesdingen doen. De meeste jongens en mannen kunnen maar een beperkt aantal romantische films en series per week zien, bijvoorbeeld. (Als dat niets voor jou is: sorry, dan heb ik niks gezegd.)

Tot slot: ik zou je bijna willen pb'en voor een romantisch afspraakje, maar 32 en nog geen 20, dat is toch een iets te groot leeftijdsverschil. :+

12 jaar verschil valt toch wel mee...en de FWB van TS is ook geen 20. Stuur die PB man!

Ik word 45...da's pas oud om vrijgezel te zijn;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:54

@minikatje, dat is dus niks voor mij, ik hoef niet met mn snufferd op tv.

Ik ga echt niet geforceerd zoeken, maar ik heb wel de behoefte soms aan iemand. En dan niet voor de seks maar juist voor de andere dingen.

Ik heb mijn leven nu redelijk op de rit, maar ik ben gewoon niet van het uitgaan of allerlei clubjes of sporten. Daar ben ik dus ook niet echt naar op zoek, zou het wel eens leuk vinden maar niet elke week.

Ik woon trouwens omgeving meppel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:55

:D Janderegelaar heeft wel een goed punt hoor, ga ervoor zou ik zeggen!!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:56

Maar eerst zal je moeten leren om echt tevreden en happy met jezelf te zijn voordat er überhaupt plek is voor anderen. En dan maakt het niet uit of dit gewoon vrienden zijn of relatiemateriaal.
Immers hoe kunnen anderen mensen van je houden en je accepteren zoals je bent als je dat zelf niet eens kan.

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:07

Citaat:
Ben best wel onzeker en vind mezelf niet veel waard. Dat helpt natuurlijk ook niet echt.

En dat is precies de reden waarom je hem misbruik van jou laat maken. Voor heel even heb je dan het gevoel dat je wel iets waard bent.

Maar hoe vaak iemand ook zegt dat je wel iets waard bent, jij moet dat oprecht voelen en over jezelf kunnen zeggen. Pas dan zal je een geschikte partner vinden.

Mijn tip zou zijn, laat partners even voor wat het is. Investeer in jezelf. Zoek professionele hulp en ga werken aan jezelf. Het grootste cadeau wat je jezelf kan geven. Dan zal je zien dat je leven op ieder vlak leuker wordt. Je verdiend het! :(:)

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:09

Ik ben nu wel happy met mezelf en kids
Maar als je nog kleine kinderen hebt is het nog lastiger een partner te vinden de meeste mannen zitten daar niet op te wachten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:12

lizy29 schreef:
Maar eerst zal je moeten leren om echt tevreden en happy met jezelf te zijn voordat er überhaupt plek is voor anderen. En dan maakt het niet uit of dit gewoon vrienden zijn of relatiemateriaal.

Precies dat ja.

TS stop met die kerel met zijn 5 kinderen die van je profiteert. Kansloos.
En ga dan eerst zelf gelukkig worden. Een relatie gaat je niet ineens gelukkig maken of minder eenzaam, dat moet je echt zelf doen.

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:20

Ik ga je vandaag of morgen even pb'en ;)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:11

amoj schreef:
@minikatje, dat is dus niks voor mij, ik hoef niet met mn snufferd op tv.

Ik ga echt niet geforceerd zoeken, maar ik heb wel de behoefte soms aan iemand. En dan niet voor de seks maar juist voor de andere dingen.

Ik heb mijn leven nu redelijk op de rit, maar ik ben gewoon niet van het uitgaan of allerlei clubjes of sporten. Daar ben ik dus ook niet echt naar op zoek, zou het wel eens leuk vinden maar niet elke week.

Ik woon trouwens omgeving meppel...

Volgensmij mis je een beetje de humor uit mijn post :)

Waar ik op doelde is dat je eigenlijk als medewerker op een melkveebedrijf best een leuke markt qua boeren kan hebben.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:23

janderegelaa schreef:

En ik altijd maar denken dat je zo'n echte ouderwetse, dik in de 60, paardenkenner bent...

Zo kun je ernaast zitten als je puur iemands berichten leest.

Goed, dan valt 45 dus nog wel mee.

F_T

Re: Ongewenst single zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:27

Amoj, het valt uiteindelijk vast op zijn plek voor jou.

20 is wat dat aangaat echt nog niet odd hoor. (over de datum)

Zet eerst eens voor jezelf op een rij wat je ècht wil, en wat je echt níét wil.
Als ik zo de berichtjes van andere posters lees, is dat misschien wel gewoon stap 1.

En dan zijn er echt verschillende mogelijkheden.
Uitgaan hoeft echt niet per se. (ik heb daar alvast een schurfthekel aan, als je Tinder vleeskeuring noemt, ik vind uitgaan nog vele malen erger wat dat aangaat...)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:12

Femke_Tweety schreef:
janderegelaa schreef:

En ik altijd maar denken dat je zo'n echte ouderwetse, dik in de 60, paardenkenner bent...

Zo kun je ernaast zitten als je puur iemands berichten leest.

Goed, dan valt 45 dus nog wel mee.

Hahahahaha.... en bedankt hè! Ik heb er wel genoeg gehad om 60 te kunnen zijn dat dan weer wel :D

Ik dacht nog een 60 jarige heeft toch geen internet maar mijn ouders hebben dat ook en DIE zijn 65!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:19

janderegelaa schreef:
Ik dacht nog een 60 jarige heeft toch geen internet maar mijn ouders hebben dat ook en DIE zijn 65!

Joh, mijn grootvader heeft ook internet en die is 94! (Oké, zwaar off-topic, ik weet het...)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:19

Voor de dames die over hun ex willen klagen [LZP] Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Ik zelf ben eigenlijk ook ongewenst single en de reden: zie topic :P

Maar ik ben nu dus al voor het 4e jaar single en ja ik ben nog jong 25 blablabla en heb zelf me ex gedumpt blabla dus moet niet zeuren... Maar ik mis het ook om iemand te hebben waar ik leuke dingen mee doe en om mee te knuffelen O:)
Ik heb op tinder gezeten en ook wat dates gehad maar er is niet echt iets uitgekomen... Dus ja we gaan maar door en ik heb besloten om te gaan studeren en me daar op te richten en dan maar te zien wat er komt....

Maar ik durf wel toe te geven dat ik me wellis jaloers voel als ik stelletjes samen zie op Facebook of op straat

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:37

janderegelaa schreef:
Hahahahaha.... en bedankt hè! Ik heb er wel genoeg gehad om 60 te kunnen zijn dat dan weer wel :D

Graag gedaan... :D :D
En soort van sorry. :+

Je kunt het natuurlijk ook op de positieve manier bekijken... Blijkbaar komen je posts redelijk over alsof je weet waar je het over hebt...

En ja, ik ken 60+ers zat die aardig hun weg weten op de digitale snelweg...

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:48

Femke_Tweety schreef:
janderegelaa schreef:

Graag gedaan... :D :D
En soort van sorry. :+

Je kunt het natuurlijk ook op de positieve manier bekijken... Blijkbaar komen je posts redelijk over alsof je weet waar je het over hebt...

En ja, ik ken 60+ers zat die aardig hun weg weten op de digitale snelweg...

Ik vond het ook niet negatief hoor ;)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:04

shilady schreef:
Maar ik ben nu dus al voor het 4e jaar single en ja ik ben nog jong 25 blablabla en heb zelf me ex gedumpt blabla dus moet niet zeuren... Maar ik mis het ook om iemand te hebben waar ik leuke dingen mee doe en om mee te knuffelen O:)

Als je al zo lang alleen bent, maakt het ook niet meer uit wie er ooit, lang geleden een punt achter die relatie heeft gezet. 't Is niet alsof je eeuwig gestraft moet worden omdat je in tweeduizendzoveel je relatie uitmaakte...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:11

Ik herken je verhaal. Mijn vriendin is nu 21 en ook nog nooit een relatie gehad. 1x gezoent met een jongen en dat is het. En ze zegt eigenlijk hetzelfde als jij TS. Ze is er aan toe. Mijn vriendin is wat verlegen, soms wat stil, drinkt enkel water en appelsap, houd niet van uitgaan en dergelijke. Ik ben het tegenovergestelde, maar ik ben onzeker. Heb hiervoor 2 relaties gehad, en een 'kinder relatie', echt verkering was dat. Nu heb ik een hele lieve vriend, waarvan ik me soms afvraag of ik hem wel waard ben. Maar wat ik ook tegen mijn vriendin zeg; vroeg of laat kom je iemand tegen die door je onzekerheden, verlegenheid, en niet willen stappen, heen kijkt en je neemt zoals je bent. De een verslijt eerst 100 jongens of meisjes voor hij of zij de ware vind, de ander heeft er 10 nodig, en weer een ander is tijden lang vrijgezel en vind daarna ineens de ware. Komt van zelf.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:15

LoveUggs schreef:
Nu heb ik een hele lieve vriend, waarvan ik me soms afvraag of ik hem wel waard ben.

Eén ding: vraag je dat nooit af. Zolang hij het bij jou uithoudt, ben jij hem waard! :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:20

musiqolog schreef:
LoveUggs schreef:
Nu heb ik een hele lieve vriend, waarvan ik me soms afvraag of ik hem wel waard ben.

Eén ding: vraag je dat nooit af. Zolang hij het bij jou uithoudt, ben jij hem waard! :)

Gelukkig zijn we beide niet perfect :+
Maar hij vult me wel perfect aan. :j Ik heb een kort lontje, en hij is heel nuchter 'maak je niet druk'.
Ik ben vrij druk, en hij is heel rustig. (allebei onze drukke en rustige momenten) :+

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:28

TS, ik snap je heel goed, maar het komt op mij over alsof je jezelf er (nog) niet voor open stelt. Je zit ook niet in de meest ideale situatie om überhaupt mannen tegen te komen volgens mij. :) Download Tinder (ja het kan!), andere datingsites, ga een keertje naar een kroeg, doe iets geks! En verder klopt het absoluut dat het gebeurt wanneer je het 't minst verwacht. Maak jezelf alsjeblieft los van een man met een gezin die je duidelijk alleen maar gebruikt voor seks. Hij wil geen liefdevolle dingen naar je doen (lees: arm om je heen slaan, knuffelen), omdat hij één ding wil.. Dat gun ik je niet! Het kan zo leuk zijn. Dus hup van je stoel en work it. Je moet er wel iets voor doen! :)

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:31

Mijn advies: ga lekker bij een vereniging. Daar is zat aanspraak en kun je vrienden maken om gezellig leuke dingen mee te gaan doen. Zo leer je misschien je toekomstige vlam ook wel kennen :)
Het is natuurlijk superspannend om in je eentje een proeflesje te vragen bij bijv. de tafeltennisclub oid, maar je zult zien dat als je er eenmaal bent, het reuze meevalt en dat mensen openstaan voor nieuwe kennissen!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:15

Ik ken het wel. Ben nu 23 jaar. Geen echte vriend gehad, kriebelt wel. Ga weinig uit enzo. Is vooral vervelend als je dan bij familie komt en die er dan over beginnen. :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:26

Hé TS, ik zie dat je Tinder niet zit zitten. Je bent werkzaam in de agrarische sector, toch? Is Farm-Date dan niets voor jou? Misschien vind je daar iemand die in je plaatje past. ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:38

@ts je bent nog geen 20, imo is het heel normaal dat je dan nog geen vriend hebt. Ik kreeg een vriend (=huidige vriend) toen ik bijna 22 was. En wat ik er verder over kan zeggen - wees blij dat je single bent! Je kunt nu doen wat je wilt, wanneer je wilt en hoe je dat wilt en hoeft niet 24 uur per dag met iemand rekening te houden. Je mist iets wat je niet kent, omdat iedereen om je heen/tv/media het je wijs maakt :)