Moos99 schreef:Ik ben toch blij dat ik gewoon op mezelf woon als ik reacties hier lees. Ik zou toch echt gillend gek worden als ik zo een huisgenoot had, en ze zou al veel eerder grote ruzie hebben gekregen. Een bord mag niet een nachtje op de aanrecht staan? Really? Was mag niet wat langer blijven hangen op je eigen wasrek? Waar maak je je druk om. Als het nu op een gezamenlijk wasrek gaat oke, of dat je nu altijd een berg afwas liet staan waardoor de aanrecht vol stond is het ook een ander verhaal. Maar studenten leven betekent ook je niet druk maken om zulke idiote dingen, doe dat later maar als je een huishouden runt met kinderen etc
Jij bent zeker 17?

ik vind dat je juist in een studentenhuis verdraagzaam moet zijn.. wij zeurden nog niet naar elkaar als een pan met eten er een week stond
En dan het vieze bord.. Gewoon direct opruimen lijkt mij eigenlijk het handigst. Voor iedereen... Ook voor jezelf. Het is een gezamenlijke ruimte, houd het gezamenlijk schoon. Ik had dat alleen niet voor de deur gezet, maar gewoon op gestapeld voor diegene van wie het is.