Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sandalio schreef:Mag ik zeggen dat ik het helemaal niet vind klinken alsof je het 'gigantisch eng' vindt? Als je zoiets als vliegen écht gigantisch eng vind, dan had je hier al veel eerder over nagedacht. Nu vind ik het een beetje klinken als 'ik wil echt wel kunnen slapen en het beste en heftigste midden is een opiaat, dus dat moet en zal ik nu last minute nog even meenemen'. Ik zou het niet doen. Ik zou met je huisarts bellen en vragen naar iets dat niet zoveel gedoe geeft (want voor dat gedoe heb je dus geen tijd meer, dus laat die diazepam-gedachte maar mooi gaan), maar wat je wel helpt om een paar uurtjes te kunnen slapen in het vliegtuig.
IsabelHx schreef:Cowgirl schreef:
Melden bij de stewardess is niet eens zo gek hoor, als je geslikt heb dan he. Als jij 11 uur knock-out in je stoel zit, niet wil eten en een beetje stoned overkomt is dat toch wel verdacht. Je wilt geen oliebol op 10 km hoogte.
ik lust best een oliebolletje op 10 km hoor
_Dominique schreef:Ja hoor!De laatste keer was in juli. Sinds die (heen)vlucht ben ik enorm bang geworden.
Daarvoor vloog ik jaarlijks elke zomer.
Over 2 weken is het wel de eerste keer dat ik zo ver weg ga/zo lang ga.
@Shilady ja maar het moet wel door de douane kunnen en ook weer terug.
speurneusc schreef:zo die moeite scheelt je een hoop. Stel je voor dat je gewoon gegaan was en ze houden je aan..
suc 6
Het kost meer moeite en gezeur om het dan nog geregeld te krijgen, dan de moeite, die ik nu moet doen. Gezien het voor mij geen vakantie is maar een excursie met mijn opleiding wil ik sowieso geen gezeur hebben daarover. Ik heb meteen maar mijn medestudenten gewaarschuwd, zodat zij eventueel ook geen problemen krijgen.