Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dat ook nog in de stiltecoupé
Zoolgangster schreef:Volgens mij roept een stiltecoupé het slechtste in de reizende mensheid op, wat een aanstellers....
Beter geroezemoes dan een stilte waarbij je een speld kan horen vallen en je je aan het minste geringste geluidje gaat ergeren of je het recht meent te hebben je medemens tot in alle eeuwigheden te vervloeken vanwege een krakend broodzakje.![]()
En van even snel een belangrijk telefoontje beantwoorden (als je huisarts je belt vanwege belangrijke lab-resultaten) gaat niemand van je medereizigers dood.
bridgetF schreef:Maar ik ben ook van mening dat in de spits zo'n coupe "gewoon" hoort te zijn. Reizen met de trein is al duur genoeg en als je dan ook nog eens amper plek vind tijdens de spits.
Lalidan schreef:Maar waarom??? Je mag er gewoon zitten, geen enkel probleem. Alleen dan word er van je verwacht dat je die ene keer dan toevallig even stil bent. Waarom is dat zo'n groot probleem? Het is niet zo dat je er niet mag zitten....
Dat zijn vaak ook dan van die types die geen wasmachine lijken te hebben en ook nog een halve liter bier opentrekken (liefst van een B-merk)... Ik voelde me al niet lekker, dus ik zat echt te kokhalzen in de trein 
_San87_ schreef:Ik vraag me ook af of het wel daadwerkelijk echt vol is. Zo vaak meegemaakt dat de coupe's aan de voor en achterkant van de trein compleet leeg zijn en in het midden overvol.
Dit is natuurlijk wel een zeer trieste wanhoopspoging, hé.. Mag hopen dat je dat zelf ook wel doorhebt. Stel het voor bij de NS.. Mensen laten stapelen, misschien vind Rover het ook wel een goed idee.Citaat:Je betaalt voor het vervoer, al laten ze je op de grond liggen.