Hier ook vrijwel alles geregeld. Alleen krijg ik de ambtenaar van burgerlijk stand niet aan de telefoon voor de afspraak. We trouwe nota bene over 2.5 week en ik heb heel die vrouw nog niet gezien. Ik kan de laatste dingen niet regelen omdat ik met haar eerst vast wil leggen hoe lang t gaat duren. Maar goed, er was nu gezegd dat ze zo snel mogelijk contact op zou nemen. Maar ik baal er wel van...
Onze datum staat al vast, ze komt langs op 9 mei. Kan me voorstellen dat je baalt!
Wat gaat de tijd toch hard!
Haha, ik heb ook geen verlovingsring.. We hebben wel overwogen om onze trouwringen vast te gebruiken als trouwring maar dat vonden we allebei toch minder leuk. Dan is het niet zo speciaal meer als je daadwerkelijk getrouwd bent. Ik moet overigens nog weer terug met m'n ring want hij past niet meer
Jullie zouden dus in eerste instantie gratis trouwen? Hoe moeilijk kan het zijn om zoiets te veranderen, zelfs in hun voordeel
Nou ja, het is inderdaad klaar nu! 
Hij heeft zelfs bij mijn vader om toestemming gevraagd. Hij heeft heel wat punten gescoord bij mijn vriendinnen en familie haha.

Wenen is ook prachtig! Wel jammer dat trouwen verder niet zo jouw ding is en het financieel ook nog eens niet uitkomt op dit moment. Maar zo te horen hebben jullie nog tijd zat om er een dag van te maken die bij jullie beide past. Vergeet niet dat trouwen volgens het boekje geen 'moetje' is he! Geef er gewoon je eigen draai aan, zodat jullie allebei stralen op de grote dag!