Lente schreef:Ik heb ook regelmatig nachtmerrie-achtige dingen. Als ik uit mezelf wakker wordt kruip ik jammerend en bibberend half op/in mijn vrouw en vertel haar wat ik heb gedroomd. Als ik niet zelf wakker wordt maakt zij me wakker en houdt me vast.
Andersom net zo. Óók als de ander een vroege dienst heeft en er voor zessen uit moet.
En als ik 's nachts gevaarlijk lage suikers heb dan loopt ze nog twee trappen af naar de keuken om limonade en boterhammen voor me te halen ook!
En zo hoort het ook.
Precies! Wel super lief zeg van haar, maar het hoort inderdaad wel gewoon zo! En als je daar geen zin in hebt moet je die relatie niet aan gaan!
Ik vind het idd heel lief, Karuna, dat heb ik hem ook nog verteld!

. Zus wakker gemaakt, maar die geloofde me niet
Hierop schrok hij wakker, wist eerst even niet wat er gaande was maar toen we beide weer bij zinnen kwamen, had hij als verklaring dat hij droomde dat hij een grote bal moest wegduwen...
hij bijt desnoods in mijn neus maar probeert eerst mij wakker te likken 
En omdat het er zó echt uit zag heb ik eerst een half uur verstijf in mijn kamer gestaan en allerlei doemscenario's in mijn hoofd te bedenken. En besloot toen maar beneden op de bank te gaan slapen.
(had een houten plafond met knoesten die zag ik aan voor spinnen)