Ex 1 bij weg gegaan omdat hij gewoon te lui was en ontzettend egoïstisch. Heel de nacht drugs gebruiken (coke snuiven) en overdag slapen en blowen. En dus ook niet werken. Altijd smoesjes om niet te hoeven werken. Toen de kleine meid was geboren nog steeds niets veranderen en zichzelf nog steeds op 1 zetten en niet aan haar belang denken. Ik werkte 4 dagen en hij niet en nog voelde ik me er beter bij om de kleine naar het kinderdagverblijf te brengen want hij kon en wilde echt niet voor haar zorgen.
Toen z'n handjes los gingen zitten ben ik weg gegaan. En ben echt weg gevlucht want me laten gaan deed hij niet. Hij was ook altijd vreselijk denigrerend en opvliegend. Bah.
Altijd te lui geweest om gezag aan te vragen en nu het dus aanvechten in de rechtbank. Dat terwijl die kleine hem nooit heeft geïnteresseerd. Echt narren nu dus.
Ex 2 had vreselijke problemen door een werkongeval. Verbrijzelde bekken enzo en ook impotent. Nou maakte me dat niet uit maar de depressie en agressie waar hij niets mee deed gingen me toch te ver. Ook ging hij maar blowen omdat hij pijnstillers weigerde.
En ik leerde toen m'n huidige vriend kennen dus toen was het helemaal makkelijk om de keuze te maken

Huidige vriend is wel lief en betrokken bij mij en de kleine. Beter kan ik me niet wensen.
Vooral de eerste, me altijd aan willen raken, knuffelen, ik kreeg alleen ruimte als ik naar het toilet ging. Stond ook na elke les met mijn jas in zijn hand voor de deur te wachten.. Toen ik het uitmaakte heeft ie wekenlang lopen huilen, best sneu maar ik kan daar dus totaal niet tegen.. Ook om de paar minuten sms'en wat ik aan het doen ben, of ik al klaar ben en dus weer met hem kon sms'en zo van die dingen.. Duurde bij beide maar een paar dagen dus ik zeg eigenlijk altijd dat ik nog nooit een vriendje heb gehad

) nu eens een post de andere kant op. Ik heb mijn vriendin gedumpt omdat ze om het minste of geringste ging huilen. En omdat ze me claimde. Niet dat we elkaar zo vaak zagen, maar ik werd wel uit de soos gebeld of ge-sms't als ik gewoon een avondje lekker een sociaal leven wilde hebben. En verwijten als ik niet het hele weekend bij haar ouders bleef als haar moeder op zaterdag jarig was. En tot slot - ja Selina, eerlijk is eerlijk - ik werd verliefd op een ander meisje. Niet dat ik dat meisje kon krijgen, of dat ik mijn vriendin überhaupt