Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:29

Poeh wat komen er een verhalen voorbij.

Ex 1 bij weg gegaan omdat hij gewoon te lui was en ontzettend egoïstisch. Heel de nacht drugs gebruiken (coke snuiven) en overdag slapen en blowen. En dus ook niet werken. Altijd smoesjes om niet te hoeven werken. Toen de kleine meid was geboren nog steeds niets veranderen en zichzelf nog steeds op 1 zetten en niet aan haar belang denken. Ik werkte 4 dagen en hij niet en nog voelde ik me er beter bij om de kleine naar het kinderdagverblijf te brengen want hij kon en wilde echt niet voor haar zorgen.
Toen z'n handjes los gingen zitten ben ik weg gegaan. En ben echt weg gevlucht want me laten gaan deed hij niet. Hij was ook altijd vreselijk denigrerend en opvliegend. Bah.
Altijd te lui geweest om gezag aan te vragen en nu het dus aanvechten in de rechtbank. Dat terwijl die kleine hem nooit heeft geïnteresseerd. Echt narren nu dus.

Ex 2 had vreselijke problemen door een werkongeval. Verbrijzelde bekken enzo en ook impotent. Nou maakte me dat niet uit maar de depressie en agressie waar hij niets mee deed gingen me toch te ver. Ook ging hij maar blowen omdat hij pijnstillers weigerde.
En ik leerde toen m'n huidige vriend kennen dus toen was het helemaal makkelijk om de keuze te maken :wave:

Huidige vriend is wel lief en betrokken bij mij en de kleine. Beter kan ik me niet wensen.

veKing

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:59

mijn laatste ex leefde volgens mij ook in z'n eigen wereld. Altijd in de slachtofferrol en als ik daar wat van zei was t natuurlijk mijn schuld. Hij verdraaide mijn woorden, guilttripte me om vanalles te doen.
Hij zei dan dat ie t niet meer zag zitten (had waarschijnlijk ook wel psychische problemen maar daar wilde ie absoluut niet aan werken) en als ik dan snel uit m'n college haastte om bij 'm te zijn was er niets aan de hand
Ik kon niets goed doen en hij deed gewoon niets. Na heel lang nadenken heb ik alles op papier gezet en 't uitgemaakt. Hierna is hij nog heel erg boos geweest en ging het laatste beetje respect het raam uit. Pech voor hem, maar ik voel me sindsdien vrij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:02

Ik heb een ex gedumpt omdat hij gewoon een ongelofelijk zeikwijf was. Hij woonde bij z'n moeder, kreeg buikpijntjes van het eten dat ik voor hem maakte, had nooit zin om iets te doen want stel je voor dat hij buikpijn zou krijgen... Het was echt verschrikkelijk :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:09

Oke ik was nogal puppy, maar beide jongens waren zo ontzettend klef, brrr :brr: Vooral de eerste, me altijd aan willen raken, knuffelen, ik kreeg alleen ruimte als ik naar het toilet ging. Stond ook na elke les met mijn jas in zijn hand voor de deur te wachten.. Toen ik het uitmaakte heeft ie wekenlang lopen huilen, best sneu maar ik kan daar dus totaal niet tegen.. Ook om de paar minuten sms'en wat ik aan het doen ben, of ik al klaar ben en dus weer met hem kon sms'en zo van die dingen.. Duurde bij beide maar een paar dagen dus ik zeg eigenlijk altijd dat ik nog nooit een vriendje heb gehad :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:31

Mijn ex heb ik gedumpt omdat hij:

Vreselijk jaloers was.
Eigenlijk wilde dat ik iets zonder hem deed.
Niet wilde werken
Als ik iets deed wat hij niet leuk vond (mijn eigen ding hihi) zielig ging huilen.
Klef
Slechts in bed

Mij beschuldigde van vreemdgaan, en dat was ik op de den duur zo zat dat ik er een punt achter gezet had. Dezelfde dag zat hij bij een ander, waar hij dus achteraf al een tijdje verliefd op was.

Nu al ruim 20 gelukkig met mijn partner

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:39

Mijn ex deed eigenlijk niks verkeerd. Ik was gewoon jong, en wou nog jong zijn.
We kochten een huis, 3 weken later trok ik het echt niet meer.
Soms voel ik me er best schuldig om nog haha.
Maar het ging gewoon echt niet, hoe gek ik ook op hem was.

Nu ben ik 2 jaar samen met mijn huidige vriend, wonen samen en hebben een zoontje.
Ik heb hierdoor wel geleerd dat er een hoop dingen mis waren.
Nu is alles vanzelfsprekend gewoon goed.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 20:25

Ik schrik er ook van hoeveel vrouwen hier lichamelijk en geestelijk mishandeld zijn ;(
Dan was die poep op de bril toch niet zo heel erg.... :7

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:54

Mijn ex is mijn ex omdat het gewoon een enorme loser is :')
Als ik terugkijk vraag ik me af hoe ik er ooit op gevallen kon zijn _O-

1. Wat al meerdere zeggen, het gebrek aan douchen. Brrr, soms zelfs even niet zijn gezicht wassen of tandenpoetsen 's ochtends!
2. Door het gebrek daar aan hygiëne was zijn kamer (thuiswonend) altijd onwijs smerig. Ik sliep liever zonder hem thuis, dan daar in dat smerige hok :=
3. Als zijn kamer schoon was, had ''mammie'' het gedaan (note; hij is 23).
4. Zijn werk was ''oh zo belangrijk'' en ''neehoor ik heb geen opleiding nodig''. De winkel waar hij werkte is nu failliet :+
5. Zat thuis alleen maar te gamen, maar dan ook echt alleen maar. Hij at nog net aan aan tafel, maar groente hoefde hij nooit :?
6. Hij me meerdere keren gigantisch in de steek heeft gelaten als ik het moeilijk had :evaw:

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:09

Iejoorr schreef:
Mijn ex is mijn ex omdat het gewoon een enorme loser is :')
Als ik terugkijk vraag ik me af hoe ik er ooit op gevallen kon zijn _O-
1. Wat al meerdere zeggen, het gebrek aan douchen. Brrr, soms zelfs even niet zijn gezicht wassen of tandenpoetsen 's ochtends!

Is dat alles? Mijn ex had geloof ik alleen in t begin z'n tandenborstel aangeraakt
Na n half jaar elke x omdat ik de oude moest weg gooien omdat die toch stof lag te happen ben ik zijn tandenborstel maar gaan gebruiken om de ritsen van m'n laarzen schoon mee te maken
Dan ook nog presteren om te zeggen gatver toch niet met mijn tandenborstel

Dan was mijn reactie ja maar dat zand schuurt alles van n jaar in een keer van je tanden af dan hoef je nog maar 1x per jaar je tanden te poetsen
Toen was hij boos :+

Dat terug denken heb ik dus ook
Laatst was ik met m'n vriend weg en kwam ik m tegen m'n vriend lachte me vierkant uit waarom ik n relatie had met z'n varken
Lees we zaten ergens te eten en hij zat daar ook incl vieze olie kleren, handen en hoofd :r

Ik schrik ook van al t geweld dacht dat dat niet meer zovaak gebeurde ondanks dat ik t zelf meegemaakt heb

Echt n voorbeeld van liefde maakt blind

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:22

Mijn ex heb ik gedumpt omdat hij met andere meisjes afsprak (geen probleem natuurlijk, maar wel dat hij zelf aanbood daar te gaan slapen). En omdat hij tegen mij zei dat hij gestopt was met roken, maar ik het nog steeds echt benauwd kreeg als ik hem zoende en de rook walm om hem heen bleef hangen. Toen ik hem op roken betrapte maakte ik het meteen uit, roken is niet erg maar liegen wel.

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:33

ik ben 17 dus ik weet niet of het telt maar dit waren mijn redenen:
1: hij was doodsaai
2: hij was dom vb: hij wist niet want een bunker, anijs, courgette enz. was...
3: hij hield zijn vork op een rare manier vast
4: hij kon echt niet kussen, was net een dooie vis

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:55

Oww wat een heerlijk topic zo op valentijns dag!
Ex 1, volledig uit elkaar gegroeid hij was eigenlijk alleen maar met zn werk bezig en de tijd die er was in het weekend was hij bezig of onderweg voor andere(terwijl ik veel vuldig gevraagt heb dit anders in te gaan delen)
Daarbij klaarde hij niet zo zeer veel klaar in bed(die keer in de maand(als we dat al haalden) dat we daar eens aan toe kwamen dan)

Ex 2, volledig doorgedraaid! Dronk zeer heftig op het eind(1.5 liter sterke drank op een dag) hij begon met een drankje op de dag.
Daardoor agressief en zeer lastig.(ruzie zoeken, ontploffen om de kleinste dingen, spullen gooien)
Bedrijf naar de knoppen gezopen, daardoor zeer zwaar in de financiele oliebol gekomen(achteraf heeft hij mij hier ook in mee genomen door zaken op contracten te vervalsen en mijn naam eronder te krijgen)
Nadat hij mij ook wou slaan(waarbij hij met zn dronken kop heeft gemist en de muur te pakken had, ik was net sneller om opzij te gaan)
Heb ik die nacht nog mijn biezen gepakt en ben ik gevlucht.

En nu happy single! Na mijn ervaring met ex 2 hoeft het ook allemaal niet zo nodig meer...

Ambow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:20

Eerste vriendje: heb ik het 2 jaar mee volgehouden. Kon zijn handen niet thuis houden om belachelijke redenen (ik keek één youtube filmpje meer dan ik had aangekondigd) en kon echt vreselijk over de top reageren op dingen (z'n haar in de fik steken toen ik een uurtje eerder naar huis wilde ivm Pfeiffer), zorgde ervoor dat ik helemaal geen sociaal leven meer had (letterlijk 93x bellen als ik een keer naar een schoolfeest wilde, dreigen "zelfmoord te plegen" als ik één nachtje met een vriendin mee naar de Achterhoek ging) en ging als klap op de vuurpijl vreemd met destijds een van mijn beste vriendinnen.... _-:(

Tweede vriendje: na een relatie van bijna 5 jaar. Deze jongen was eigenlijk ontzettend lief, maar oh zo beïnvloedbaar, met name door verkeerde vrienden. Hij was verslaafd aan het roken van jointjes (en ik hoorde later dat het daar niet bij bleef), wat uiteindelijk voor steeds meer problemen zorgde. In het begin wist ie het goed verborgen te houden, waardoor ik niet precies wist hoe groot dit probleem was. Toen ik er na een tijd toch achterkwam, hebben we erover gepraat omdat het mij toch echt heel erg dwars zat. Hij beloofde op dat moment te gaan stoppen, en dat was eigenlijk het begin van alle ellende. Dat was na het eerste jaar, en eigenlijk waren de volgende 3,5 jaar vooral een groot gevecht. Vanaf dat moment werd er volop over gelogen omdat hij mij niet teleur wilde stellen, maar ook niet wilde (/kon) stoppen. Ik werd steeds meer op een afstandje gehouden, ik was hem constant kwijt, hij wilde niet zeggen waar hij was en zei mij meerdere keren per week af. Uiteindelijk heeft dit de relatie kapot gemaakt, omdat ik hem voor geen meter meer vertrouwde en hij ook niet meer wist hoe hij zich tegenover mij op moest stellen omdat er altijd een enorme spanning bleef hangen. Op een gegeven moment hoefde iemand maar verkeerd naar de ander te kijken en we hadden de poppen weer aan het dansen. Heel jammer dat het is stukgelopen want van zichzelf was het echt een hele leuke jongen en echt een lieverd, maar we konden echt niet meer op een normale manier met elkaar omgaan.. Toch heb ik er geen moment spijt van gehad dat ik het niet eerder heb opgegeven, kan nu wel zeggen dat we (ik) alles hebben geprobeerd om het wel te laten werken. :\

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:42

Ik dumpte de eerste omdat hij seks wilde terwijl ik daar helemaal nog geen zin in had eb hij een een ultimatum stelde.
De tweede is na bijna 3 jaar de deur uitgetrapt omdat ik er zooo klaar mee was dat hij lui en eigenwijs was. Na een jaar nog steeds werkeloos te zijn vond hij het vreemd als zn moeder of ik zeiden dat hij moest werken of studeren. Maar gamen was veel leuker. Verder was hij onverantwoord met zn geld in mijn ogen en hij had echt niks met lekker eten. Eten is eten en meer niet, terwijl ik echt houd van lekker eten, mooi opgemaakte borden en nieuwe dingen proeven.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:55

Selina schreef:
Ontmoette mijn huidige vriend :+

FOEI!

Maar goed, na al die verhaaltjes van vrouwen over mannen (leerzaam, weet ik wat ik niet moet doen :) ) nu eens een post de andere kant op. Ik heb mijn vriendin gedumpt omdat ze om het minste of geringste ging huilen. En omdat ze me claimde. Niet dat we elkaar zo vaak zagen, maar ik werd wel uit de soos gebeld of ge-sms't als ik gewoon een avondje lekker een sociaal leven wilde hebben. En verwijten als ik niet het hele weekend bij haar ouders bleef als haar moeder op zaterdag jarig was. En tot slot - ja Selina, eerlijk is eerlijk - ik werd verliefd op een ander meisje. Niet dat ik dat meisje kon krijgen, of dat ik mijn vriendin überhaupt wilde "inruilen", maar als je eigen vriendin het niet helemaal is en er komt een in jouw ogen volmaakt iemand voorbij, dan steekt die eerste daar plotseling wel heel magertjes bij af...

Dit is trouwens ruim negen jaar geleden. Deze vriendin was ook meteen mijn laatste, sindsdien heb ik nooit meer iemand kunnen vinden. Ja, ik heb me wel eens afgevraagd of dit de juiste beslissing is geweest... :\

Edit: ik dacht altijd dat ik zo'n eikel was omdat ik moeilijk aan een relatie kom. Maar die verhalen over losse handjes, moederskindjes en nooit onder de douche gaan zijn wel supergoed voor mijn eigenwaarde.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 15-02-16 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:58

Waarom dumpte ik mijn ex?
-Buitensporig druggebruik
-Seks met andere vrouwen, en er keihard over liegen (vooral dat laatste, als je een open relatie wilt, moet je er ook open over zijn)
-Het is misgelopen toen hij werd opgepakt met dealen, de gevangenis in moest, en hij achter de tralies maar bleef beweren dat hij al een jaar clean was.... Ja daarom zit je hier...

Oh help, wat was ik toen naief...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 00:02

Omdat ik er achter kwam dat ik alleen gebruikt werd voor zijn leegte te vullen omdat hij niet alleen kan zijn. Dus na een maand had hij al zijn volgend slachtoffer gevonden. :evaw:

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 00:11

Ik heb mijn ex gedumpt omdat ik me ontzettend aan hem irriteerde.
Hij meurde uit zijn mond en nam nooit een kauwgumpje en toen ik heerlijk uitgebreid in bad zat en hij me bleef appen ; kom je nog?? ik glashard zei; neuh niet echt zin..
Kon ik die arme jongen echt niet meer aandoen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 09:18

Waarom ik mijn ex heb gedumpt?

* hij had honderdduizend smoesjes om drugs te gebruiken.
* hij was verslaafd aan seks en 'nee' bestond gewoon weg niet.
* hij was heel erg bezittelijk, moest de hele tijd aandacht hebben; ook als je aan de telefoon zat bijv.
* douchen en andere hygiëne kwamen bij meneer vaak op de laatste plaats ....
* andere meiden waren veel interessanter
* andere meiden waren ook schatje, lieverd & wijffie. Als ik dan antwoorde was het; Nee jij niet!

* en toen stuitte ik op een fb gesprek dat hij met iemand wilde afspreken. En dat hij dat dan onder schooltijd (MBO opleiding, hij was naar niv 4 gegaan en ik bleef op niv 3) wel kon afspreken zodat niemand er vanaf wist. En hij dacht continu aan haar, hij mistte haar zo erg ... en ga zo maar door...

Toen heb ik afgesproken om een week elkaar niet te zien. En wat was ik opgelucht ... uiteindelijk uitgemaakt omdat ie nog steeds op mn lip bleef zitten en ik er echt gek van werd.

Naar zeggen heeft ie toen jankend vrienden opgebeld ... binnen 2 maanden was hij terug bij z'n vampier-ex. Ja ... die scheen echt vampier te zijn ......... :') ook met die fabeltjes moest ik maar leven.

Helaas binnen een jaar weer een relatie gehad met iemand waar ik echt heel erg van hield. Maar deze zat met zichzelf in de knoop en duwde mij daarbij weg.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 19:06

Denies wat goed dat je van die losser bent afgekomen ! *\o/*

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:07

Nu is mijn vraag: waarom werden jullie gedumpt :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:12

shilady schreef:
Denies wat goed dat je van die losser bent afgekomen ! *\o/*

Na negen maanden kreeg ik een email dat ie spijt had ...... :')

eenitraM schreef:

Omdat deze jongen heel erg met zichzelf in de knoop zit en het hem niet lukte om net zo vrolijk & blij als ik te zijn .. en toen heeft hij voor mij besloten dat ik beter verdiende. Dat zijn ook zijn exact woorden geweest.

denisewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:15

Heerlijke topic om te volgen

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:22

musiqolog schreef:
Edit: ik dacht altijd dat ik zo'n eikel was omdat ik moeilijk aan een relatie kom. Maar die verhalen over losse handjes, moederskindjes en nooit onder de douche gaan zijn wel supergoed voor mijn eigenwaarde.

Hey, jij ook al die gedachte? ;)

Stiekem vraag ik mij af wat mijn ex hier allemaal wel niet zou posten. Andersom echter, ik ben dan wel gedumpt door mijn ex, maar in de eerste tijd er na eens kunnen plussen en minnen en, euhm... het is wel best zo eigenlijk? :') Vooral als je tot de conclusie komt dat er eigenlijk niet zo veel is veranderd, behalve dat het zorgen voor de kids makkelijker is geworden, je gewoon naar hobbies toe kan in je vrije tijd, en je geld kan uitgeven aan je eigen dingen. Dan... kom je er achter dat er die jaren blijkbaar iets miste ;)

Ik val dacht ik toch wel mee als ik deze lijstjes lees, echt jemig, wat kan ik mij plaatsvervangend schamen voor onze helft van de wereldbevolking ;(

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 19:24

eenitraM schreef:

Ik ben nog nooit gedumpt 8-)
haha maar dat is ook omdat ik nog maar 1 vriendje heb gehad en ja ik was hem voor voordat hij een ander meisje op die datingsites had gevonden die mij kon vervangen :P

ex vriendin heb ik ook gedumpt
was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaloers bezitterig en wou dat ik elke vrije minuut van school aan haar besteden
5 maanden mee gedealed en daarna de oprot premie gegeven :*

LOL Denies ik heb ook nog een brief van mijn ex gekregen en er stond in dat hij het gewoon echt niet begreep waarom ik hem zoon pijn heb gedaan :roll: