Een boodschap in de agenda van mij telefoon zetten als wij elkaar een week niet zien. Ik weet nooit op wel moment de boodschap te voorschijn plopt en wat de boodschap is, maar ik ben zo gek op die berichten.
En een hele mooie (die wat uitleg nodig heeft) 1,5 jaar geleden is mijn opa overleden. Een paar weken voor hij overleed hebben mijn ouders en ik mijn opa terug naar huis gehaald als verrassing voor mijn oma omdat ze zoveel jaar getrouwd waren.
Ik heb dat gefilmd en op de familie app gegooid. Helaas ben ik dat filmpje zelf kwijt geraakt maar mijn vriend heeft hem nog steeds en als ik mijn opa mis of erg verdrietig ben er door, dan laat hij mij altijd dat filmpje zien
.Vind dat zo lief van hem
.Tegenwoordig heb ik het filmpje zelf ook weer... maar toch vind ik het fijner als mijn vriend het filmpje laat zien.
Daarna krijg ik altijd een kruisje op mijn voorhoofd en een kusje op mijn voorhoofd... precies zoals mijn opa altijd deed...
Alleen dan doet mijn vriend dat (verder wel een kusje op mijn voorhoofd, maar geen kruisje oid)

Hij toont interesse in mijn hobby's en houdt ook van dieren, natuur, fotografie, en bijv. niet van voetbal e.d. Geweldig!
.
:
) en zei dat hij op zijn kamer nog 10 zakjes had liggen, dat als ik ze niet kon vinden hem maar moest vragen om hints ^^