Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:37

Mijn vriend zet altijd mijn eerste kopje thee (en brengt deze eventueel ook nog naar boven).

Een boodschap in de agenda van mij telefoon zetten als wij elkaar een week niet zien. Ik weet nooit op wel moment de boodschap te voorschijn plopt en wat de boodschap is, maar ik ben zo gek op die berichten.

En een hele mooie (die wat uitleg nodig heeft) 1,5 jaar geleden is mijn opa overleden. Een paar weken voor hij overleed hebben mijn ouders en ik mijn opa terug naar huis gehaald als verrassing voor mijn oma omdat ze zoveel jaar getrouwd waren.
Ik heb dat gefilmd en op de familie app gegooid. Helaas ben ik dat filmpje zelf kwijt geraakt maar mijn vriend heeft hem nog steeds en als ik mijn opa mis of erg verdrietig ben er door, dan laat hij mij altijd dat filmpje zien :).
Vind dat zo lief van hem <3.
Tegenwoordig heb ik het filmpje zelf ook weer... maar toch vind ik het fijner als mijn vriend het filmpje laat zien.

Daarna krijg ik altijd een kruisje op mijn voorhoofd en een kusje op mijn voorhoofd... precies zoals mijn opa altijd deed...
Alleen dan doet mijn vriend dat (verder wel een kusje op mijn voorhoofd, maar geen kruisje oid)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 03:54

Oh wat een leuk topic, hier word ik dus blij van! Wat een lieve mannen allemaal!

Mijn geweldig lieve vriend masseert me bijna elke avond, kan heel lekker koken en is altijd vrolijk. Hij heeft gevoel voor mode en kleed zich dus goed. Hij steunt me in alles en is heel handig en technisch. Houdt niet van roken of drugs en is heel romantisch, ambitieus, en een echte gentleman. Hij heeft humor! En is niet materialistisch maar geniet van de momenten samen. Zeept mij in onder de douch :') Hij toont interesse in mijn hobby's en houdt ook van dieren, natuur, fotografie, en bijv. niet van voetbal e.d. Geweldig!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 04:49

Wat een lief topic (eindelijk eens iets positiefs ook, om te lezen). Leuk hoor :) *D .

Ik mag zelf ook niet klagen ;-) :
_ Weet mijn schoen-, kleding- en bh-maat en komt regelmatig met iets leuks aan zetten, wat dan ook nog echt mijn smaak is (leuke enkellaarsjes in allerlei kleuren)
_ Zet 's avonds mijn elektrieke dekentje aan
_ Ik wordt dan terwijl ik lekker warm aan het snuggelen ben voor de tv ook nog voorzien van een wijntje en een hapje
_ legt mijn handdoek op de kachel als ik douche en komt die brengen
_ wrijft mijn rug als we tv kijken
En nog veel meer ...

Maar dat instoppen s ochtends als ik weg ga dat doe ik juist bij hém. Mag ook wel he iets liefs terug :(:)

_AB_

Re: Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 22:31

Toch nog vanavond van Groningen naar Velp rijden (175 km ofzo) in plaats van morgen, speciaal voor mij! <3 Omdat ik graag naast hem wilde slapen vannacht :)

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:50

_AB_ schreef:
Toch nog vanavond van Groningen naar Velp rijden (175 km ofzo) in plaats van morgen, speciaal voor mij! <3 Omdat ik graag naast hem wilde slapen vannacht :)

<3 blijf op wondere hopen :+

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 02:53

Ik schop dit topic weer omhoog :)

* mij vandaag heerlijk de hele dag op stal laten, terwijl hij thuis zat met de kindjes.

* hij kookt zelden, maar vandaag had hij gekookt met onze oudste zoon.

* hij zet op zondag altijd het ontbijt klaar.

* ect. Ect. :')

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:45

's morgens de ramen van mijn auto krabben, de auto voorverwarmen en al mijn spullen er al in zetten. zodat ik alleen nog maar hoef in te stappen en zo weg kan rijden <3
Nadat hij me al ontbijt heeft gemaakt, en mijn rantsoen voor de dag heeft klaargezet

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:03

Lieve partners heeft iedereen.

Mijn man zet altijd zoon zijn fiets buiten.
Mijn medicatie maakt hij vaak klaar.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:20

Hij komt mij altijd ophalen als ik lang op de bus of trein moet wachten, hij doet nu vaak de boodschappen nu ik in verwachting ben van de eerste, als ik heftig moet spugen dan doet hij lief over m'n rug wrijven, en op zondag mag ik ook uitslapen dan doet hij de dieren en als ie klaar is kruipt hij nog even lekker tegen me aan!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:49

Elke keer dat ik hem zie verteld ie weer hoor gek ie op me is. En hij aait altijd zachtjes over mn rug tot ik in slaap gevallen ben :)
Ohja en als we bij mn schoonouders logeren haalt ie het matras van zn bed om toch naast mij te kunnen slapen. Ik bof echt met zo'n lief vriendje!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:12

- krijg regelmatig cadeautjes.
- ook als die niet moe is gaat die mee naar bed zodat tegen hem aan kan kruipen om in slaap te vallen.
- stoeien en 9 van 10x stoot ik dan wel ergens mijn hoofd aan en dan maakt die zich zorgen en doet heel erg lief en vraagt 100 keer of het gaat.
- zorgt voor mij als niet lekker voel.

En nog wel meer dingen.
In begin dat we 250 km uit elkaar vandaan woonde stuurde we elkaar iedere avond of ochtend lieve berichtjes.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:00

Mijn vriend is niet heel romantisch in de zin van cadeautjes/chocola/bloemen ofzo.
Ik geniet gewoon lekker van die momentjes als we samen een filmpje kijken of liggen te knuffelen dat ie me kusjes geeft op m'n voorhoofd of met m'n haar gaat "klooien".
Hij is heel handig én creatief dus hij maakt vaak zelf dingen voor mij, we maken ook veel samen.
En hij helpt me bijna met alles, hij geeft me advies maar hij helpt me ook in mijn nieuwe huisje om alles een plekje te geven, maar bijv. ook als er iets met mijn scooter of fiets is kijkt ie daar naar.
En op het moment dat ik even een vol koppie heb (gevoelig voor prikkels) dan ziet hij dat en weet ie dat hij me even moet laten, dat vind ik altijd heel fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:42

Gisteren is mijn vriend vertrokken voor een langere tijd, en op Schiphol haalde hij een zakje Skittles (ik vind dat vergif heerlijk :D) en zei dat hij op zijn kamer nog 10 zakjes had liggen, dat als ik ze niet kon vinden hem maar moest vragen om hints ^^

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:54

Oh leuk dit! Het zijn er zoveel! Heb laatst voor zijn verjaardag 101 kaartjes met redenen waarom ik van hem hou gemaakt :')
Vooral dat hij me altijd op zijn schoot in slaap laat vallen op de bank. Als hij eerder op is dan ik en we slapen allebei in ons eigen huis (wonen bij onze ouders) dan belt ie me wakker zodat ik me niet verslaap.
Oh en hij kan me altijd op de goede momenten knuffelen, dan sta ik gewoon ergens naar te kijken en dan windt ie z'n armen zo lekker om me heen en mag ik lekker met m'n rug tegen 'm aanleunen <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:59

Die van mij moet zodra we de supermarkt in gaan altijd, met een schuin hoofd, de voorpagina's van de kranten lezen. Meestal roep ik 3 keer en ga dan maar vast boodschappen doen, 9 van de 10 keer zien we elkaar na een klein half uurtje weer bij de kranten.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 16:01

Wat een fijn topic dit! Ik heb wel eens in het andere topic gekeken maar dat vond ik maar stom haha!

Mijn vriend kriebelt/masseert altijd mijn rug als we in bed liggen en hij kruipt dicht tegen me aan. Ik mag altijd zijn auto gebruiken als hij hem zelf niet nodig heeft. Hij zorgt ervoor dat ik me niet te druk maak over dingen en als ik eens geen zin heb om te koken biedt hij aan om eten te bestellen, stuurt over de dag altijd veel appjes, ook als hij heel druk is, hij neemt vaak heerlijke wijn mee naar huis en hij legt me nooit enige druk op en geeft me altijd veel kusjes als we samen wakker worden <3 <3 <3
Laatst bijgewerkt door Maanlicht op 10-03-16 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 16:02

Het liefste wat mijn vriend doet is eigenlijk altijd 'weltrusten' of iets in die categorie appen.

Klinkt misschien heel stom, zeker omdat we samenwonen, maar hij is voor zijn werk erg veel van huis. Ondanks de soms grote tijdverschillen, stuurt hij me bijna altijd rond kwart voor tien een appje. Of als het kan belt hij even <3