Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Koper schreef:Nog iets anders wat ik echt vreselijk vind: de zinsnede "intens gelukkig/genieten". Zo inhoudsloos, zo weeïg, zo wijverig en vooral zo vreselijk Libelle. Bahbah.
Vind je burgerlijke mensen dan ook vreselijk? Burgerlijk in de zin van:
. Mirjam1202 schreef:Koper schreef:Nog iets anders wat ik echt vreselijk vind: de zinsnede "intens gelukkig/genieten". Zo inhoudsloos, zo weeïg, zo wijverig en vooral zo vreselijk Libelle. Bahbah.
Hahahahah precies!Vind je burgerlijke mensen dan ook vreselijk? Burgerlijk in de zin van:
-Met de station-auto en de caravan, 2 kinderen op de achterbank op weg naar Zuid-Frankrijk
-Libelle/Margriet lezen
-Het hebben over 'kids'
-Een dagje naar de Intratuin, Ikea etc.
En zoveel meer van zulke dingen haha
Had 'm helemaal niet door
Sunrise_ schreef:De enorme hipster Scotch & Soda winkel waar ik pas was. Pas was ik met een vriendin in een Scotch & Soda, dat was voor mij ook eens en nooit meer. De paar meiden en jongens die daar werkten hadden continue een soort ouderwets uitziende headset/rugzakje op, waarmee ze denk ik contact hadden met iemand boven die bij de voorraad stond. Die gooide een artikel dan door een doorzichtige glijbaan naar beneden zodat het kledingstuk in een cognacleren koffer viel. Dat vond ik nog wel grappig bedacht.
De rest wat echt niet mijn ding, jeetje wat overdreven allemaal. Mijn vriendin had wat gepast en wilde de artikelen afrekenen, maar hé dat gaat zomaar niet! Nee, eerst kreeg ze een tablet voor haar neus waarop de verkoopster liet zien hoe ze haar outfit van "soft cotton" kan "afstylen". Ze moest en zou allemaal outfits laten zien. "Leuk met een bruin colbert, dan wordt het lekker parisian chic". Aan een andere jongen werd iets gevraagd wat klonk als "Hoe was jij jouw bleached denim? Je kan 'm ook gewoon for a while in de freeeeeezer leggen namelijk". Het duurde even voordat de jongen doorhad dat zij vroeg hoe hij zijn broeken wast. Alles werd gezegd met zo'n overdreven wannabe-Engels accent door verkopers in allerlei laagjes en hoedjes die ongetwijfeld allemaal heel hip zijn maar wat echt zo niets voor mij is. Geef mij maar de h&m.
Precies dit! Ze moeten toch ergens die belachelijke prijzen van ze vandaan halen, want aan de kwaliteit ligt het niet
Mirjam1202 schreef:1. smakkende/knagende mensen.... of eigenlijk gewoon etende mensen in het algemeen![]()
2. mensen die nagelbijten in het openbaar.... bah.
3. mensen die in het openbaar overal krabben... dit heeft geen toelichting nodig neem ik aan![]()
4. mensen die zo'n laf handje geven bij felicitaties, ontmoetingen etc.![]()
5. mensen die altijd de deur achter hun kont open laten staan...![]()
6. mensen die extreem droge handen/lippen hebben... opzich mag je in 2016 best crème of balsem gebruiken... Dacht ik zo...
7. extreem burgerlijke mensen... brrrr....

Ik kan niet tegen dingen rondom ogen. Ook niet als iemand een contactlens in of uit doet. Brrrr.