Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pipo schreef:Wat er tussen ts en haar man/vriend gebeurt is voor hun. Ts heeft twijfels, dan ga je op onderzoek uit. Lijkt me logisch. Maar een relatie houden en toch kinderen (proberen) te maken is ook logisch voor vele. Ik vind het niet zo verkeerd om dingen uit te zoeken en te kunnen onderbouwen. Zelfs als het om minimensjes gaat. Het zijn geen paarden/honden of iets wat je verkoopt als dingen niet gaan zoals gepland.. dus info, angst en twijfels zijn beter dan je zonder meer vol met jong te laten schieten. Want vriendlief is zo gek op kindjes.. nee een relatie is overleg, afwegen en soms na lange tijd is dat ook niet genoeg. Beter nu einde oefening als over 4 jaar als ts met een kleine zit en manlief aan t werk is en zijn ding doet, zonder ts. Ik ben bezig met een scheiding nu... na 20 jaar. Mijn paarden staan te koop.. mijn kids niet. Maar gaat zeker zwaar worden. Zowel afscheid van mijn beestjes als alleen voor de kids zorgen. Maar het leven loopt nooit zoals gedacht. Dus ts, goed dat je probeert te kijken hoe en wat.
chanel1985 schreef:Dat bedoel ik ook niet, enkel dat hij wel recht heeft op uitleg, meer niet.
Een "omwille van mijn ziekte vind ik het niet eerlijk/lijkt het mij een onmogelijke taak om een kind op te voeden zou in een relatie voldoende moeten zijn. Of gewoon "ik heb nooit kinderen gewilt en wil ze nog steeds niet". 2misty2 schreef:Ik snap jullie reacties. En ik heb ook zeker mijn mening erover. Ik zie het niet zitten. Maar mijn partner dus wel. Het kan dus mijn relatie kosten. Vandaar dat ik nog één keer moeite doe om ervaringen van anderen te horen.
Ik heb Sjogren en SLE. Ben dus extreem moe en regelmatig pijn. De vermoeidheid zal me de kop kosten.
Kwa erfelijkheid is er geen risico.
En indd zoals hierboven. Mijn partner is de kostwinner doordat ik vanwege ziekte indd niet fulltime kan werken. Ik heb een part time baan.