Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
quintusgl schreef:Je kunt kiezen in de ochtend om met een rotgevoel je dag door te komen of met een lach op je gezicht........zelfs als je je rot voelt. Pak die lach en hou hem vast. Dan kan je alles aan.
chanel1985 schreef:Het is niet maar een kwestie van een "lach" opzetten en je kan het aan. Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat voor sommige mensen 40 uur bv te veel is. Dan gaat een lach opzetten, niet helpen.
verootjoo schreef:Lizzyy schreef:Ik zou echt eens serieus naar de huisarts gaan als ik jou was. Je bent 21 en als je nu al een 40 urige werkweek niet aan kan?? Een 100% gezond mens moet dat makkelijk aankunnen. Ik heb zes dagen achter elkaar in een winkel gewerkt (dat is wel ietsje zwaarder dan de horeca, heb ik namelijk ook nog gedaan) en toen voelde ik mij ook echt niet zo.
Nou ja zeg, alsof iedereen 40u kan werken. Ik ben kerngezond en kan het ook niet, raak overprikkeld, gestresst, slaap slecht en ik vond mijn werk wel leuk.
Ik werk 4 dagen en dat is voor mij meer dan zat.
Het lijkt hier wel een wedstrijd wie het zwaarste werk aankan en wie het hardste werkt![]()
TS; kan je niet gewoon minder gaan werken? Sowieso ander werk zoeken, maar dat kan best lastig zijn...
Lizzyy schreef:verootjoo schreef:
Nou ja zeg, alsof iedereen 40u kan werken. Ik ben kerngezond en kan het ook niet, raak overprikkeld, gestresst, slaap slecht en ik vond mijn werk wel leuk.
Ik werk 4 dagen en dat is voor mij meer dan zat.
Het lijkt hier wel een wedstrijd wie het zwaarste werk aankan en wie het hardste werkt![]()
TS; kan je niet gewoon minder gaan werken? Sowieso ander werk zoeken, maar dat kan best lastig zijn...
Ik vind dat inderdaad gek dat je dat niet aankan op je 21e. Een week heeft 168 uur, hou je 128 uur vrije tijd over. - 56 uur slaap (uitgaand van acht uur slaap per nacht) hou je nog 72 uur vrije tijd over. Vind ik lang zat om op te laden.![]()
Maar he, dat ben ik
)
.
ik zit op gemiddeld 6,5
.
ik zou echt geen tijd hebben voor mijn hobby's, commissiewerk en bestuurswerk, vrienden zien, familiebezoek, evt mantelzorg als ik 40 uur zou werken.
TS heeft daar alleen helemaal niks aan en het is ook zeker geen must of een normale zaak om dat allemaal te kunnen bolwerken.