Ik woon sinds kort in nieuw dorp ook weinig parkeerplek nu had dus iemand zijn auto heel scheef over 2 plekken staan. Kom aangereden zet me auto netjes weg binnen 2tellen stond er iemand bij mijn of die auto bij ons hoorden
Heb toen netjes gezegt dat ook al wonen we er net niet gelijk de gene zijn die zo achtelijk parkeren
onze rechtse buren hebben geen auto dus als er daar wat voor staat maakt het niks uit. Wij hebben dan een verlengde bus en dan nog ervoor zetten
- en er was één bedrijf die zijn bus altijd zo zette dat ik er met geen mogelijkheid meer uit kon. Ik kon nl maar beperkt recht vooruit omdat daar de oprit was waar mijn man zijn grote bestelwagen staat en achteruit ging al evemin want dat was hekwerk vd buren en die man vond het geen probleem om dus gewoon zijn bus zo naast mijn auto op de straat te parkeren dat ik geen kant meer op kon. Een paar keer gewacht tot hij er was en gevraagd er op te letten (let wel: hij ging altijd bij de krantenwinkel een biertje drinken en náást die winkel lag een plein vol parkeerplekken waar je gratis mocht staan) maar hij vond dat ik niet moest zeuren. Het antwoord "prima, je mag hier niet eens staan. Dan laat ik je de volgende keer gewoon af slepen en dan moet jij ook niet zeuren.
" was ineens wel voldoende om me niet meer in te parkeren. 

Ik heb ze een mooie kerst bezorgd iig met een leuk geel cadeautje 
)