Wat fijn dat er meer mensen zijn die hetzelfde doen/voelen zoals ik! Ik voel me altijd zo waardeloos doordat ik zo ben, fijn dat er meer mensen 'waardeloos' zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik heb ook echt geen discipline. Vooral met school, daar mis ik tevens ook motivatie voor en dan lukt het helemaal niet meer. Ik heb bijvoorbeeld nogal moeite met wiskunde, scheikunde en natuurkunde. In de les zit ik alleen maar te wachten tot de tijd voorbij is, want ik snap er vanaf de eerste les al niks meer van...Dan komt het proefwerk. Twee weken van tevoren denk ik dat ik nog alle tijd heb. Dan een week van tevoren denk ik ''mmm....ik snap het toch niet, waarom zou ik ernaar kijken...'' Vervolgens moet ik 3 dagen van tevoren nog alles laten uitleggen en proberen te snappen en IEDERE KEER kom ik erachter dat het helemaal niet zo moeilijk was geweest als ik er eerder aan was begonnen.... Maar dit gaat nu al een paar jaar zo en ik krijg het maar niet veranderd. Het is alsof iets in mezelf me tegenhoudt om ergens aan te beginnen.
Het is ook nog zo dat ik dan heel gefrustreerd wordt over mezelf als ik alles uitstel en dan krijg ik alleen maar stress wat soms ook nog eens leidt tot een paniekaanval. En elke keer denk ik weer dat ik de volgende keer écht eerder ga beginnen, want die stress wil ik niet meer. En dat gevoel van iets af hebben is ook wel fijn, maar toch blijf ik uitstellen.
Ik ben ook heel erg chaotisch, ik raak iets al kwijt als ik het nog in m'n hand heb bij wijze van spreken. Echt vreselijk.
Iedereen zegt altijd dat ik er zelf iets aan moet veranderen maar als ik wist hoe dat moest had ik het allang gedaan.