Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ersina schreef:Bruin of wit brood van bakker Boersma. Kom uit een ander deel van Nederland en weet totaal niet wie bakker Boersma is. Vind het eigenlijk ook niet zo belangrijk. De van Dobben kroketten vind ik ook niet zo noodzakelijk. Ik doe tenslotte geen inkopen bij de supermarkt. Eigengemaakte of rundvlees/kip kroketten zegt me meer.
Ik hou van "gewoon". Eet geen vis, eend, garnalen. Uit reviews haal ik mijn informatie. Las ook nu dat iemand afhaakte door komkommerparels en dat iemand vroeg : wat is gem?" Dan weet ik genoeg.
Ik had de kaart toen niet gezien. Dat men persoonlijk aan tafel wil vertellen over de gerechten, zie ik als nadeel. Hebben ze zoveel tijd dan? Heb ik Alkmaar met 4 personen in een afgeladen lunchroom geluncht. Beregezellig, snelle bediening, maar amper tijd voor de bediening om iets te vertellen. Het pand vind ik prachtig. Voor de lunch zou ík hem overslaan.
Zelf gaan lunchen in de stad en kijken wat je prettig vind en wat niet, is dat een idee? Er is trouwens nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden...Dus de kok kan zich het best bij zijn eigen stijl houden, misschien hooguit een beetje aanpassing.

Keet schreef:Bakkerij Boersma kent wellicht enige bekendheid in Amersfoort. En denk dat een bedrijf als dit het voornamelijk moet hebben van inwoners van de stad/omgeving.
En ik moet zeggen dat ik best regelmatig lunch in de stad en de bakkerijen in het centrum ook ken (voor zover ik weet). Maaike162 schreef:Keet schreef:Bakkerij Boersma kent wellicht enige bekendheid in Amersfoort. En denk dat een bedrijf als dit het voornamelijk moet hebben van inwoners van de stad/omgeving.
Hier iemand uit Amersfoort die nog nooit heeft gehoord van Bakkerij BoersmaEn ik moet zeggen dat ik best regelmatig lunch in de stad en de bakkerijen in het centrum ook ken (voor zover ik weet).
Zelf vind ik het altijd erg fijn als ik kan kiezen uit verschillende soorten brood. Dus ook een variant met stevig/volkoren brood.

Bedrijf van de TS kan met de kaart enzo mij niet verleiden om te switchen

Keet schreef:Bij het pand uit jouw openingspost zou ik al niet naar binnen gaante statig en toont te duur > dan zal het eten ook wel duur zijn
Black Angus is een exclusiever rundsoort en het vlees ervan is echt heerlijk. Een hamburger van dit vlees is ab-so-luut niet te vergelijken met de bagger in de gemiddelde snackbar of macdonalds.
Palmera schreef:Ik snap niet dat een aantal vallen over die hamburger.Black Angus is een exclusiever rundsoort en het vlees ervan is echt heerlijk. Een hamburger van dit vlees is ab-so-luut niet te vergelijken met de bagger in de gemiddelde snackbar of macdonalds.
Vind het nog goedkoop eigenlijk.
Keet schreef:Ersina schreef:Bruin of wit brood van bakker Boersma. Kom uit een ander deel van Nederland en weet totaal niet wie bakker Boersma is. Vind het eigenlijk ook niet zo belangrijk. De van Dobben kroketten vind ik ook niet zo noodzakelijk. Ik doe tenslotte geen inkopen bij de supermarkt. Eigengemaakte of rundvlees/kip kroketten zegt me meer.
Zelf gaan lunchen in de stad en kijken wat je prettig vind en wat niet, is dat een idee? Er is trouwens nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden...Dus de kok kan zich het best bij zijn eigen stijl houden, misschien hooguit een beetje aanpassing.
Van dobben kroketten hebben nu eenmaal enige bekendheid en het is vrij normaal te vermelden op de kaart dat het om Van Dobben kroketten gaat.
Bakkerij Boersma kent wellicht enige bekendheid in Amersfoort. En denk dat een bedrijf als dit het voornamelijk moet hebben van inwoners van de stad/omgeving.
Anoeska schreef:Sowieso vind ik veel mensen hier erg 'angstig' voor wat onbekendere dingen. Lunch is een broodje kaas en spannender moet het niet worden. En zeker geen dingen eten met woorden die je niet kent (little Gem, komkommer-gel). Come on, een beetje risico nemen kan echt geen kwaad hoor. Misschien is het wel heel lekker. Natuurlijk niet als je ergens echt allergisch voor bent.
Dus ja, ik eet liever komkommergel of komkommerpareltjes dan een plakje kleffe komkommer.
Dat kan 100 gram vlees zijn met de rest of een kilo vleez met de rest