Ik heb altijd op de raarste momenten zin om taart te bakken, dus gister zei hij: dat gaan we gewoon doen op valentijnsdag. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb altijd op de raarste momenten zin om taart te bakken, dus gister zei hij: dat gaan we gewoon doen op valentijnsdag. 
finnens schreef:Ik doe niks met valentijnsdag en ook nooit gedaan. Ja hij heeft me een keer een fles rocketshot gegeven met valentijn, hoe romantisch
Vind het leuker om zomaar een keer met iets te verassen, ook al is het maar een mini iets. (Zoals een cookie van de ah meenemen ondat hik die zo lekker vindt en hard gewerkt heeft)
Kaitlyn schreef:finnens schreef:Ik doe niks met valentijnsdag en ook nooit gedaan. Ja hij heeft me een keer een fles rocketshot gegeven met valentijn, hoe romantisch
Vind het leuker om zomaar een keer met iets te verassen, ook al is het maar een mini iets. (Zoals een cookie van de ah meenemen ondat hik die zo lekker vindt en hard gewerkt heeft)
Dat hoop ik toch niet.
Kaitlyn schreef:finnens schreef:Ik doe niks met valentijnsdag en ook nooit gedaan. Ja hij heeft me een keer een fles rocketshot gegeven met valentijn, hoe romantisch
Dat hoop ik toch niet.
heidy_wilco schreef:Ja, beetje zonde van dat cookie van de AH...

Jolien87 schreef:Middagje wellness?
Kan je even lekker relaxen vlak voor de bevalling.
Succes met de laatste loodjes.
Wij tekenen 15 februari voor ons eerste eigen huis en ons samenlevingscontract, dus wij schuiven valentijnsdag 1 dagje op.
Xenia93 schreef:Ik wil mijn vriend een fotoboek geven met de foto's van onze eerste vakantie samen naar Rome van afgelopen jaar, iemand een idee waar je een mooi fotoboek kan maken? Ik wil er eigenlijk ook nog wat dingetjes inplakken zoals toegangskaartjes maar ik weet niet of het daar mooier op word?

.
Dat kwam voor mij echt uit het niets haha.
EmptyWords schreef:Xenia93 schreef:Ik wil mijn vriend een fotoboek geven met de foto's van onze eerste vakantie samen naar Rome van afgelopen jaar, iemand een idee waar je een mooi fotoboek kan maken? Ik wil er eigenlijk ook nog wat dingetjes inplakken zoals toegangskaartjes maar ik weet niet of het daar mooier op word?
laa de foto's afdrukken en koop een scrapboek of een ouderwets fotoboek. wat lintjes en ander versiersel en knutselen maar