1 - 0 voor ons
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
1 - 0 voor ons
rox_en_wilvy schreef:Vandaag weer een Roemeense bedelaar gepakt1 - 0 voor ons
Zoolgangster schreef:rox_en_wilvy schreef:Vandaag weer een Roemeense bedelaar gepakt1 - 0 voor ons
Vermoedelijk staat ie na een "foei" binnen de kortste keren weer op straat.![]()
Niet dat ik jullie wil ontmoedigen, hoor, zonder jullie zou het vermoedelijk helemaal een zooitje worden in de trein.
Als jullie er niet waren, dan zou het reizen per trein er vermoedelijk zó aan toe gaan: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/2131297/2008/04/18/Treinen-Mumbai-dodelijk-vervoermiddel.dhtml
het is dweilen met de kraan open! Als wij iemand aanhouden zitten wij vaak langer op het bureau dan het boefje
Inoterry schreef:Ze hoeven dit echt niet te doen om zich te kunnen bedruipen hoor. Het minimum inkomen halen ze makkelijk en dan hoeven ze er geen belasting over te betalen. Ik heb echt geen medelijden met die mensen, ze kiezen er zelf voor.
friendly schreef:Dat misschien wel, maar ik vermoed dat het gaat om het stukje dat ze bedelen. Niet om als uitschot behandeld te worden. Dat verdient imo niemand.
). Ik word daar helemaal kriegelig van, brrr... Reken trouwens maar dat andere reizigers er niets mee doen. Die kijken alleen maar zwijgend toe. Dat snap ik ook heel goed, maar damn, vervelend is het wel. Vjestagirl schreef:Inoterry schreef:Ze hoeven dit echt niet te doen om zich te kunnen bedruipen hoor. Het minimum inkomen halen ze makkelijk en dan hoeven ze er geen belasting over te betalen. Ik heb echt geen medelijden met die mensen, ze kiezen er zelf voor.
Nou ja, er zijn denk ik maar weinig mensen die ervoor kiezen om als uitschot behandeld te worden, als er ook andere opties waren...
.