Iemand die op is aan het geven. Emmertje loopt over.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 03:12

Meid ik ben blij voor je na deze ellende verdien je dit en btw iedereen verdient een fijne plek en een goed leven en jij ook.

XLeandrosX

Re: Iemand die op is aan het geven. Emmertje loopt over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 07:11

Wat fijn!!!! Een plek waar ook je hondje zich vast fijn voelt..... Tuin.... Garage..... Klinkt goed!
Geniet er van, je hebt het verdiend.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 09:22

Hier een stille meelezer, ben heel blij voor je dat je je leven weer een beetje op de rit aan het krijgen bent. Ga zo door ts!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:05

Geen studio of kamer maar zelfs een huisje met tuin

Geweldig meid! Ben zo blij voor je! Als je hulp nodig hebt app je maar dan kom ik je helpen

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:24

Woehoe !!!! Wat een geweldig berichtje !

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:37

Wow, klinkt als een lot uit de loterij! Fijn hoor.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:47

Gefeliciteerd ! En nu de schouders er onder en gaaan !! Op naar een nieuw begin, jouw eigen begin !

Ehhh.... wil geen spelbreker zijn, maar..... zorg je daar ook voor goeie hulp. Ik heb ook zoiets meegemaakt en zolang je aan het overleven bent en aan het vechten voor je plekje gaat het nog wel.
Als je straks in je eigen bedje slaapt, in alle rust, met je hondje onder je "eigen"dak, kan het zijn dat het dan echt nog even veel moeilijker wordt.
Dan komt de rust en ga je je pas echt realiseren wat er geweest is en wat er nog komen gaat. (toekomst)
Toen ik klaar was met vechten, kreeg ik een fixe burn-out of zoiets en heb ik een half jaar thuis gezeten. Ik kon letterlijk even helemaal niks.
Opzich geeft dat niet, je moet er misschien doorheen, maar zorg voor hulp of in ieder geval iemand om je heen die er voor je is.

In ieder geval heel veel succes en vooral genieten van alles wat nu van jou is, en wat ze je niet kunnen afpakken !! Kleine stappen vooruit, dan kom je er wel !!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 11:17

Goed nieces Jolien!!!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 11:58

WendyLotte schreef:
Gefeliciteerd ! En nu de schouders er onder en gaaan !! Op naar een nieuw begin, jouw eigen begin !

Ehhh.... wil geen spelbreker zijn, maar..... zorg je daar ook voor goeie hulp. Ik heb ook zoiets meegemaakt en zolang je aan het overleven bent en aan het vechten voor je plekje gaat het nog wel.
Als je straks in je eigen bedje slaapt, in alle rust, met je hondje onder je "eigen"dak, kan het zijn dat het dan echt nog even veel moeilijker wordt.
Dan komt de rust en ga je je pas echt realiseren wat er geweest is en wat er nog komen gaat. (toekomst)
Toen ik klaar was met vechten, kreeg ik een fixe burn-out of zoiets en heb ik een half jaar thuis gezeten. Ik kon letterlijk even helemaal niks.
Opzich geeft dat niet, je moet er misschien doorheen, maar zorg voor hulp of in ieder geval iemand om je heen die er voor je is.

In ieder geval heel veel succes en vooral genieten van alles wat nu van jou is, en wat ze je niet kunnen afpakken !! Kleine stappen vooruit, dan kom je er wel !!

Idd goede tip! Vaak lukt het dan wel een tijdje omdat je in een positieve flow zit, maar het zit er nog wel...... Gaat toch weer een keer opspelen dus misschien wel zo handig om er nu gelijk mee aan de slag te gaan.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 15:54

WendyLotte schreef:

Dat is ook zeker de bedoeling. Ik wil niet weer wegzakken, her gaat net vooruit allemaal!

Iedereen bedankg voir de leuke reacties!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:31

Heel veel plezier van je nieuwe plekje straks!