Bokkers die niet meer in het paardenwereldje zitten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokkers die niet meer in het paardenwereldje zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:36

Ik studeer Journalistiek en naast mijn studie blog ik veel, doe ik hier en daar wat freelance opdrachten, en ik ben gek op lezen. Uitgaan vind ik ook heerlijk, maar doe ik lang niet zo vaak meer als toen ik net op mezelf woonde :))

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:38

Ohja ik ben een Belg, 20 jaar en studeer 'Toerisme en Recreatiemanagement' te Brugge :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:40

Wat leuk! Zo uiteenlopend allemaal :))

Hier een tweedejaars HRM student aan de hogeschool in Leiden. Verder niet meer zo heel erg van het stappen, op z'n tijd wel leuk! Wel lekker sportschool doordeweeks en derest van de tijd gaat naar mn studie en vriendlief in t weekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:41

Silkaay schreef:
Ohja ik ben een Belg, 20 jaar en studeer 'Toerisme en Recreatiemanagement' te Brugge :D

Hey! Jij volgde mij net op Instagram :))

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:42

Smee__ schreef:
Hier ook Leeuwarden inderdaad :P

En ik zou wel willen, weer naar de manege. Maar dat is toch een flink dure grap als student, levend van stufi :=

Ah, I see. Balen :\

Ik zit nog gewoon op de middelbare school :+

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:43

Emmaa_ schreef:
Silkaay schreef:

Ja klopt! Volg stiekem ook je blog O:)
En ik zit ook in het tattoo/piercing topic dus zie je daar ook regelmatig voorbij komen :))

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:45

Hier ook! Dik twee jaar geleden kwam ik ineens zonder werk te zitten en brak ik met mijn ex en zo in mijn eentje kon ik de kosten echt niet meer opbrengen. Poown is naar mijn toenmalige bijrijdster gegaan, die er dus alweer dik 2 jaar van geniet. Mooiere oplossing hadi k niet kunnen wensen. Ik mag rijden wanneer ik wil, maar eigenlijk nooit echt de behoefte. Als ze op vakantie gaat, heb ik uiteraard een paar weken een bijrijdpaard :D maar verder kom er er eigenlijk alleen nog af en toe voor de gezelligheid. Wil ook nooit meer een eigen paard :).

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:47

Wat is de reden dat sommige hier in het topic echt geen eigen paard meer willen?

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:47

Ik heb nooit echt in het paardenwereldje gezeten, maar heb al wel 15 jaar pony's (vanaf mijn 8ste). Wel echt een paardenmeisje geweest altijd, op manege gereden en veel bij vriendinnen. De laatste jaren amper meer gereden, laatste keer was een paar maanden terug en daarvoor 3 jaar niet. Mis het wel, al houdt ik vooral van buitenritjes. Hopelijk heb ik vanaf maart een stage met paarden, dan kan ik vast weer rijden :))

Ik woon trouwens ook in Leeuwarden :Y)
Laatste jaars hbo diermanagement

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:48

_Dominique schreef:
Wat grappig! Mijn vriend woont in Leeuwarden vanwege zijn studie, gaan jullie vaak uit?

Wat doet derestverder in het dagelijks leven?

Ik ga best vaak uit ja :j Dinsdag en donderdag vaak, en als ik niet naar m'n ouders ga in het weekend ook wel eens.

Vakantiebaan in de paarden lijkt me ook wel gaaf ja. Ga dit jaar niet meer met m'n ouders mee dus dan is dat best een optie :j

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:48

Hey Eline, een vriendin van mij studeerd ook diermanagement, nu tweedejaars (denk ik) :D

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:50

Silkaay schreef:
Hey Eline, een vriendin van mij studeerd ook diermanagement, nu tweedejaars (denk ik) :D

Toevallig! Maar op een Marlies en Rianne na ken ik geen tweedejaars :')

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:50

Leeuwarden schijnt leuk uit te gaan zijn dacht ik toch?

Uitgaansmeeting in Leeuwarden? Haha

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:51

Ik heb ook diermanagement gedaan maar mee gestopt :P En heel veel vrienden nog die daar zitten. Zit jij ook bij Osiris Eline?

Ik ben voor een uitgaansmeeting :))

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:53

Eline1510 schreef:
Silkaay schreef:

Haha ja nee ze noemt Kato :)

SincereQ

Jaa leuk uitgaansmeeting. Ik ga amper meer op stap bij gebrek aan stapmaatjes die verhuist zijn |(
Ik heb ongeveer 3 maanden bij Osiris gezeten, was niet zo mijn ding haha. Paar keer wel naar de soos geweest, maar nooit actief lid geweest.

Xhiske

_Dominique schreef:
Wat grappig! Mijn vriend woont in Leeuwarden vanwege zijn studie, gaan jullie vaak uit?

Ik ga niet zo heel vaak uit. Loop 3 dagen in de week stage en 1 dag in de 2 weken naar school. En bijna elk weekend naar mn ouders toe. Maar stapmeeting lijkt me wel een goed plan!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:54

Kato was mijn klasgenoot :oo Klein wereldje zo :))
Ah zonde Eline. Ik was vooral vorig jaar heel actief lid, ook commissies gedaan en afgelopen introductieweek georganiseerd. Ga ik dit jaar wss weer doen :D

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:55

Silkaay schreef:
Eline1510 schreef:

Haha ja nee ze noemt Kato :)

Oooh dan heb ik haar een keer een boek van mij verkocht! Die naam hoor je niet veel dus moet haar wel zijn. Okeee totaal niet interessant voor de rest hier, sorry!

Anoniem

Silkaay schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja klopt! Volg stiekem ook je blog O:)
En ik zit ook in het tattoo/piercing topic dus zie je daar ook regelmatig voorbij komen :))

Haha leuk! Vind het alleen maar tof om te lezen :D

Anoniem

Smee__ schreef:
_Dominique schreef:

Ik ga best vaak uit ja :j Dinsdag en donderdag vaak, en als ik niet naar m'n ouders ga in het weekend ook wel eens.

Vakantiebaan in de paarden lijkt me ook wel gaaf ja. Ga dit jaar niet meer met m'n ouders mee dus dan is dat best een optie :j

Echt waar! Wat toevallig haha, ik was er voorheen regelmatig op donderdag te vinden. Waar ga je meestal? :D

Ik ben ook in voor een uitgaansmeeting <<)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:56

Stapmeeting, ik wil wel bij iemand kunnen overnachten dan! Haha!

Wanaka

Meer Groningers? Ik studeer daar!

Silkaay

@Eline, ze is een Belg, dus misschien zegt je dat meer? :P

@Emma ik voel me precies een stalker nu haha _O-

Oh, mijn naam is Silke trouwens, vergeten te melden :')

Gucci_

Ik kom oorspronkelijk ook uit de omgeving van Leeuwarden. Ik vind het rijden niet meer zo veel aan, maar verzorgen wel zoals uitmesten, poetsen, voeren enz. Daarom twijfel ik ook erg om wel of niet te stoppen, is wel een hobby waar heel veel in geïnvesteerd is. Ik vind het jammer om dan zomaar helemaal te stoppen, ik heb tot nu toe ook nog weinig bereikt. Daarnaast ook vaak moe om met paarden bezig te zijn, zit te denken aan CVS, maar is nog geen oorzaak gevonden.
Heb een zolder vol dekjes, dekens, halsters, rijbroeken enz, maar kan er moeilijk vanaf :D Wil het eigenlijk graag houden, ligt er nu maar wat voor de sier... Kan het ook niet laten om weer spullen erbij te kopen als er dingen in de aanbieding zijn.
Als iemand nog een bijrijdpony zoekt, ik heb er twee in de aanbieding :P