Ik vind seks iets voor vieze oude mannetjes en voor mensen die kinderen willen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je vrijwillig seks zou hebben. But to each their own.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlauweSteen schreef:ik denk dat non-binary beter past dan alleen genderneutral en genderfluid, omdat non-binary alles wat buiten de binary(man en vrouw) valt beschrijft, terwijl genderneutral en genderfluid slechts 2 identiteiten daaronder zijn.
Ikzelf identificeer op dit moment als een genderfluid jongen(ik ben van non-binary naar genderfluid naar demiboy gegaan en nu ben ik hier). Maar gender vindt ik een heel moeilijk onderwerp en ik kan niet echt uitleggen over waarom ik me zo voel.
BlauweSteen schreef:@Koetjesreep, ik ben bang dat er echt veel meer dan 16 mogelijkheden op de 4 gebieden, gender, seksualiteit en presentatie zijn namelijk spectrums, dus niet een binaire situatie met óf man óf vrouw. Ik ben namelijk zowel geen vrouw als man, kleed mij ook niet als een van de twee en mijn romantische/seksuele oriëntatie is niet gefocust op gender.
upendo schreef:Ik ben biseksueel.Lange tijd gedacht volledig lesbisch te zijn, maar een tijd geleden verliefd geworden op een kerel en daar ook een tijd een relatie mee gehad. Nu weer single, maar hierdoor wel uit mijn hokje gekomen van homoseksualiteit.
Ik weet niet waar ik mee thuis ga komen. Ben op dit moment Netflixueel.
lieveli schreef:Ah Slien, wat jammerSterkte.
Ik identificeer mezelf niet met een seksualiteit. Ik ben heel hartelijk verliefd op heel hartelijk mannelijke vriend maar ik ben ook wel eens verliefd geweest op een meisje. Maar biseksueel of panseksueel of wat voor seksueel dan ook, daar houd ik me niet mee bezig.