Zelf ook altijd verkeerd gelezen. Biegoonuh.
En in het Duits had ik het over oengurn, was dus un-gern

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nadia_ schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
ooooooooohVoor mij was het bi-gone (op zn engels zeg maar)
 Nu is 't nog de vraag of de naam ook echt zo gelezen moet worden
 Nu is 't nog de vraag of de naam ook echt zo gelezen moet worden   

Iris82 schreef:Wel leuk woord voor een mod trouwens. Een close-trol.

Die moet op een tegeltje!
 _Nadia_ schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.

musiqolog schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
Oh... ik las altijd by-gone, "voorbij". Dom, dom, dom...

Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
 Ik zat er echt even heel verward bij

amkeVH schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
Okay, zonder grapjes. Mijn mond viel LETTERLIJK open!
Dat gebeurd niet vaakIk zat er echt even heel verward bij

Ik heb het ook altijd gelezen als biegoonuh. Never nooit bij nagedacht dat het big one zou zijn
Edit: ik stuur haar wel een pb!!

Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.

[/quote]
[/quote]

_l_amanda_l_ schreef:Iris82 schreef:Wel leuk woord voor een mod trouwens. Een close-trol.

Dit topic is echt fantastisch _Nadia_ schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
Same here! Wie vraagt het haar?