Zelf ook altijd verkeerd gelezen. Biegoonuh.
En in het Duits had ik het over oengurn, was dus un-gern

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nadia_ schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
ooooooooohVoor mij was het bi-gone (op zn engels zeg maar)
Iris82 schreef:Wel leuk woord voor een mod trouwens. Een close-trol.
_Nadia_ schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
musiqolog schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
Oh... ik las altijd by-gone, "voorbij". Dom, dom, dom...
Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
amkeVH schreef:Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
Okay, zonder grapjes. Mijn mond viel LETTERLIJK open!
Dat gebeurd niet vaakIk zat er echt even heel verward bij
![]()
![]()
Ik heb het ook altijd gelezen als biegoonuh. Never nooit bij nagedacht dat het big one zou zijn![]()
Edit: ik stuur haar wel een pb!!
Anoniem schreef:Bokker bigone was altijd bi-gone (Spreek uit als biegoonuh) bij mij. Totdat ik er een jaar geleden achter kwam dat het ook wel eens big-one kon zijn.
_l_amanda_l_ schreef:Iris82 schreef:Wel leuk woord voor een mod trouwens. Een close-trol.
![]()
Die moet op een tegeltje!
Dit topic is echt fantastisch
Same here! Wie vraagt het haar?