[/img][url][/url]
Volgens mij staat er een foto van mijn hoed in de post.
er komt nog een tule rok bij in dezelfde kleuren.
en dan paars of zwart shirt roze beenwarmer en schmink.
ik ga zaterdag naar Venlo, parade.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat een leuke pakjes allemaal
Hoeveel dagen gaan jullie?
Hilarisch!!

Het is deze:
Lekker op tijd ook weer haha! Jets schreef:Jaaa Carnaval! Ik ga al jaren als indiaan & als zebra, maar kon dit jaar het paard van een klasgenootje lenenHet is deze:
[ Afbeelding ]
Weet iemand iets leuks om hierbij aan te doen? Ik dacht gewoon paardrijbroek en hoge sokken, maar vind dat misschien nogal saai. Heb ook nog een cowboyhoed, maar daar heb ik dan weer geen laarzen oid bij.. Of als indiaan te paard? Ik weet het echt nietLekker op tijd ook weer haha!
Miss_Potter schreef:Jets schreef:Jaaa Carnaval! Ik ga al jaren als indiaan & als zebra, maar kon dit jaar het paard van een klasgenootje lenenHet is deze:
[ Afbeelding ]
Weet iemand iets leuks om hierbij aan te doen? Ik dacht gewoon paardrijbroek en hoge sokken, maar vind dat misschien nogal saai. Heb ook nog een cowboyhoed, maar daar heb ik dan weer geen laarzen oid bij.. Of als indiaan te paard? Ik weet het echt nietLekker op tijd ook weer haha!
Ik zou een cowboy hoed aandoen met een soort leren jasje en dan dat paard
jasmijnz schreef:_AB_ waar ga je het ergens vieren?
Jullie zijn er allemaal heel leuk uit!
Ik zei tegen een 'vriend' van mij 'heey je bent dronken he' terwijl ik met mijn hand zachtjes in zijn gezicht tiktje wat je wel eens doet als iemand zegmaar flauwvalt. Hij dacht het zelfde bij mij terug te doen alleen heeft me gewoon een klap verkocht. Ik denk door verkeerd inschatten van zijn eigen kracht maar leuk was het niet. Hij weet er nu zelf ook niks meer van.

Amiigo schreef:jasmijnz schreef:_AB_ waar ga je het ergens vieren?
Jullie zijn er allemaal heel leuk uit!
Ik zei tegen een 'vriend' van mij 'heey je bent dronken he' terwijl ik met mijn hand zachtjes in zijn gezicht tiktje wat je wel eens doet als iemand zegmaar flauwvalt. Hij dacht het zelfde bij mij terug te doen alleen heeft me gewoon een klap verkocht. Ik denk door verkeerd inschatten van zijn eigen kracht maar leuk was het niet. Hij weet er nu zelf ook niks meer van.
Dan had ik zelf ook een goeie terug gegeven
Voelt die zich nu niet schuldig ?