van het leven met een Loverboy, naar vrijwillig erotiek-film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: van het leven met een Loverboy, naar vrijwillig erotiek-film

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:07

Wat een verhaal. Ik ben er stil van. Wat zijn er toch idioten in deze wereld, bah!
Ik ben blij dat jij je weg weer hebt gevonden en hoop dat de positieve lijn zich voor jou door mag zetten. Geniet van je vriend en de aanstaande baby!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:09

Met verbazing heb ik je verhaal gelezen, wat heb jij veel meegemaakt zeg.
Ik heb bewondering voor de krachtige en positieve manier waarop je hiermee omgaat.
Ik wil je heel veel geluk en gezondheid wensen samen met je vriend en jullie zoonje.

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 13:13

Wij maar vooral M. Ziet dit echt als een job. Staat er ook echt nuchter in. En is het naar zijn eigen zegg3n ook heel ander gevoel wanneer hij thuis gemeenschap heeft. Dan dat ie daar een paar voo propt.

Of ik wel of niet goed voor ons kind zou kunnen zorgen is aan mij.

Zoals ik zij mijn mam heeft een goede baan, ik heb prima achtergrond en ook ik ben hier terecht gekomen. Daar kunnen mijn ouders niks aan doen.

Er zijn ook genoeg ouders (even als voorbeeld) die in de schuldhulp oid zitten en hun kind prima opvoeden.

Tips heb ik eigenlijk niet. Deze criminelen groeien in hun kwaliteit tot misleiden. Ik denk niet dat je dat echt kan voorkomen. Nuchter na denken en je niet mee laten slepen door puber hormonen denk ik.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:18

En juist door jouw verhaal te vertellen, haal je bij die criminelen macht weg en red jij heel veel meisjes die op het punt staan te vallen voor de mooie verhaaltjes van deze idioten.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:21

Jeetje TS wat een heftig verhaal. Was gisteren er aan begonnen maar het leek mij met het oog op mijn nachtrust niet verstandig om verder te lezen. Vanmorgen wel gedaan.

Heb diep respect voor je omdat je nu in een situatie zit waar je wilt zijn. Lieve partner, zwanger, goed contact met je moeder enz.

Je schrijft ontzettend duidelijk maar ook afstandelijk over wat er gebeurd is. Ik hoop dat je het ook werkelijk zo goed hebt verwerkt en dat je in de toekomst geen terugval krijgt over wat er in het verleden is gebeurd.

Laat dit topic een waarschuwing zijn voor jonge meiden maar ook hun ouders en een eye opener wat betreft loverboys.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:23

Heb je geen behoefte aangifte te doen tegen die "" ex"""van je?

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:29

Jeetje, wat heb jij veel meegemaakt. Toch zou ik je ex(en zijn vrienden) graag vervolgt willen zien worden. Het is al erg genoeg dat jij dit walgelijke wereldje van dichtbij hebt mogen meemaken en niemand anders zou dit nog moeten meemaken.

Toch zou ik wel een vertrouwenspersoon gaan zoeken. Ondanks dat je overkomt als een hele sterke dame, denk ik dat je hier op langere termijn toch wel last van houdt. Ik heb nog een vraagje, aangezien je dus littekens ect. hebt, krijg je dan geen vragen van doktoren? En als je ze krijgt, hoe los je dit dan op?

Geniet van je man en kindje, ik hoop het beste voor jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:33

Wat stoer dat je dit zo durft te delen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je veel sterkte wensen, en geluk met je kindje!

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:36

Jeetje TS, wat een verhaal. Heftig om te lezen dat dit een jonge meid kan overkomen.
Ik heb niet alles nagelezen, maar heb je misschien tips voor ouders van jongen meiden? Kun je dingen benoemen die alarmbellen zouden moeten doen rinkelen?
Ik wens jou en je kleintje veel geluk in de toekomst!

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:36

Wat een verhaal zeg!
Ontzettend heftig :(:)
Is het niet verstandig om met iemand te praten? Als ik iets vertel aan iemand, gaat er een hele last van mijn schouders.
Veel geluk met je kindje en je vriend. Heel stoer dat je dit durft te delen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:37

Mag ik je vragen waar je ouders in het verhaal passen toen je 6 maanden niet thuis kwam op je 14/15? Ze zullen toch enorm ongerust zijn geweest :(:) .

Heftig verhaal TS.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:39

Ik realiseer me nu ook ineens dat je toen nog leerplichtig was.
Heeft de politie niet naar je gezocht?

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 13:52

Ik zal het even aanscherpen.
Misschien heb ik dat niet duiselijk verwoord.

Ik kwam thuis. Het 'eten en weer weg verhaal' er is zo gemanipuleerd dat ik best buiten kon lopen. Maar niks of niemand iets te zeggen.

Als tips waar je op kan letten is als ouder zijnde 'open' staan voor de 'problemen' van je kind. Echt heel veel kan je er gewoon niet tegen doen.

Je verbiedt ze te roken en op het moment dat je niet opket steken ze een sigaret op.

Als veiefde tiener : pas op met extreem lieve vriendjes. Cadeautjes, het toestaan van hand tastelijke 'vrienden'.

De vragen over de littekens houd ik neutraal: ik antwoord met : nare ervaring.
Waarop de artsen enkel vragen of ik er hinder van onder vind. Dit ontken ik (omdat dat ook niet zo meer is).

:)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:56

En aangifte? Heb je ooit aangifte gedaan?

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:08

Bruikbare tips ja.. Ik ben wel blij voor je dat je er uit gekomen bent en je eigen keuze gemaakt hebt om de erotiek films te maken. Je wordt gelukkig niet gedwongen.

Bedankt voor je verhaal!

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 15:06

Aangiften heb ik zeker aan gedacht. Maar ik zie het allemaal niet zitten. M. Weet het een en ander wat er met mijn ex is gebeurd tijdens het vertrek van mij. Ik vraag hier niet naar. Het kan me weinig schelen..

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:13

Dessino schreef:
Aangiften heb ik zeker aan gedacht. Maar ik zie het allemaal niet zitten. M. Weet het een en ander wat er met mijn ex is gebeurd tijdens het vertrek van mij. Ik vraag hier niet naar. Het kan me weinig schelen..

Ik zou het inderdaad ook niet meer op laten waaien. Je maakt slapende honden wakker, en het zijn slimme jongens en nooit alleen.

(Heb je trouwens een pb gestuurd)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:19

Deliana1993 schreef:
Dessino schreef:

Ik zou het inderdaad ook niet meer op laten waaien. Je maakt slapende honden wakker, en het zijn slimme jongens en nooit alleen.

Maar andere meisjes zijn waarschijnlijk gewoon de dupe nog steeds. Terwijl als hij opgepakt is, en laten we wel weZen die gast(en) verdient gewoon straf, zullen er een hoop meiden niet hetzelfde lot lopen als ts

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:30

TS k vind het knap hoe je jezelf hier open geeft. Dat is ook een soort van therapie opzich, het loslaten. Ik denk dat het wel goed gaat komen met jullie, het kan alleen maar beter gaan nu!

Ik zou inderdaad ook geen aangifte doen in jouw geval, teveel dingen die daar bij komen kijken. Het is zo makkelijk niet om deze stap te nemen, zeker niet als je een familie en vrienden hebt en al helemaal niet als je zwanger bent.

TS ik had je trouwens ook nog een pb gestuurd maar ik gok zomaar dat je overspoeld word met berichten :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:32

Jeetje TS, wat een bijzonder en heftig verhaal. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Wat ik me wel afvraag: waar waren je ouders in die tijd? Je was 14 en zij zijn tot je 18e verantwoordelijk voor je.. Leerplicht en al dat gedoe... Woonde je nog bij hun of bij je ex? Indien het laatste: dat kan toch niet zo maar zonder goedkeuring etc etc?

Goed dat je het opschrijft, is toch een manier van verwerken.
Enn... Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:37

Maartje1990 schreef:
Deliana1993 schreef:

Maar andere meisjes zijn waarschijnlijk gewoon de dupe nog steeds. Terwijl als hij opgepakt is, en laten we wel weZen die gast(en) verdient gewoon straf, zullen er een hoop meiden niet hetzelfde lot lopen als ts

Ik heb eens aangifte gedaan van een incident omdat ik in mijn hoofd had, voor anderen. Dan zouden die er misschien niet de dupe van worden.

Het was verschrikkelijk. 5 uur daar gezeten. Alles in details beschrijven. Meerdere keren worden er dezelfde dingen gevraagd om te kijken of je hetzelfde antwoord, want ze onderzoeken ook of je de waarheid spreekt.

Alles wat je zegt word dan ook altijd betwijfeld en onderzocht. Zei je net een zinnetje anders, omdat je het niet zo goed herinnerd, dan krijg je dat meteen op je bordje. Het waren aardige mannen, dat wel, en ze deden hun werk. Maar achteraf wilde ik dat ik het niet gedaan had. Ik vond het verschrikkelijk en heb er een flinke trauma aan bij gekregen.

Ik ben door politie overgehaald, om het voor anderen te doen. Ik wilde dat ik toen had gezegd, f*ck die anderen, ik moet nu aan mezelf denken.

Zon proces is niet niks. Je doet aangifte, ze worden gepakt en dan misschien berecht. Dan moet jij als slachtoffer spreken in een rechtszaal, die open is voor iedereen, want zedenzaken zijn open rechtzaken. Dat hoeft niet verplicht trouwens. Je mag ook zeggen, ik wil niet spreken of aanwezig zijn.. Maar de zaak en wat er is gbeurd word wel alsnog gewoon openbaar besproken.

En dan daarna? Wat als ze niet worden gepakt of berecht? Ze krijgen geen straf of een taakstrafje. Denk je dat iemand die in zo'n criminele wereld zit het daarbij zal laten? Vast niet...

Je brengt jezelf in gevaar met zon aangifte. Jezelf en het kindje. Alle stress, alle emoties en het fysieke gevaar van een criminele man die misschien wel wraak wil nemen.

Nee, ik zou het lekker laten zitten zo.

Misschien kan je wel de politie tippen, dat deze man bezig is met zulke praktijken. Dat kan volgens mij ook anoniem.

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 15:51

Dames super bedankt voor de lieve berichtjes.

Heb je ge pb en geen qntwoord, herhaal het even. Ik zie door de bomwn het bos soms niet meer

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 16:02

Zo.. Sprakeloos... Net een boek wat ik hier gelezen heb.. :n

Ik wil je in elk geval heel veel geluk wensen met je gezinnetje straks, ontzettend veel van genieten want je zet zoiets moois op de wereld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:23

Lieve TS wat ongelooflijk heftig wat jij allemaal hebt meegemaakt. Ik weet niet hoe ik precies moet reageren. Wel wil ik jou en je man heel veel geluk wensen met jullie kleine wondertje. :*

Wees niet bang voor na de zwangerschap, iedereen kan een psychische klap krijgen na de zwangerschap. Dat wil niet zeggen dat het jou overkomt met een verleden als dit. Ik heb een prima verleden en kreeg die klap wel, terwijl iemand met een rot verleden die klap niet hoeft te krijgen. Dat is ook grotendeels hormonaal. Kan je niks aan doen. :)

Vraag me af of, omdat je zegt dat het allemaal stugger is met littekens daaronder, of er geen risico aan de bevalling zit? Dat de littekens opnieuw inscheuren? Ik zou daar nog wel over informeren :) dat kan inderdaad gewoon zonder details. Ik vind het onwijs dapper dat je het hier durft te vertellen!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:52

Vind je het dan geen akelig idee dat M met zulke types omgaat zoals je ex? Je zei dat het goede kennisen waren namelijk..