Peetstap: In de berichten staat dat vrijwel alle RUG-gebouwen op zernike gesloten zijn. Dat is wat ik telkens als mededeling krijg iig. Niet in de binnenstad inderdaad..
Sinds een half uurtje knippert het hier weer behoorlijk.. Volgensmij kunnen de lampen er niet zo goed tegen, er zijn er al een aantal die niet meer aan gaan
Je lampen houden blijkbaar niet van een discofeestje
WillemYntJee
Geplaatst: 04-01-16 19:23
Logisch dat t 's avonds erger is, dan gebruiken er meer mensen energie en dat kan t net niet aan. Hier begon t net ook weer te knipperen.
F_Orumster
Geplaatst: 04-01-16 19:24
Was wel sneu dat zoveel mensen door de sneeuw geploeterd hadden en voor een dichte deur stonden. Ik was er kwart voor 8 dus was te vroeg voor het afsluiten, maar kon om 10 u vertrekken.
De lucht was bedompt en stank in de kelder. In labs ook onvoldoende afzuiging. En indd koud. Het is dan niet toegestaan met een aantal personen in ee collegezaal te begeven en in de labs te werken.
Klimaatkamers, -80 vriezers en enkele belangrijke apparatuur en enkele lampen staan op noodstroom. Klimaatbeheersing is het hele jaar rond eej drama
Morgen even afwachten of je mail hebt om 07.30 voor je vertrekt.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 04-01-16 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
F_Orumster
Geplaatst: 04-01-16 19:25
imd schreef:
Peetstap: In de berichten staat dat vrijwel alle RUG-gebouwen op zernike gesloten zijn. Dat is wat ik telkens als mededeling krijg iig. Niet in de binnenstad inderdaad..
Indd de bemoeialborg, scheikunde en l.inneausborg.
Als de stroom uitvalt dan kun je daar op wel op rekenen 10 jaar geleden zaten we hier 3 dagen zonder stroom, ook het gevolg van dansende en dus geknapte kabels. Best leuk....back to basic!