eclair98 schreef:Hier zo'n irritante fietserIk ben dan geen scholier meer, maar ik fiets naar mijn stage lekker midden op de weg, en ga ik ook aan de kant ook niet
Ik moet altijd via landwegen fietsen en daar scheuren mensen toch ongelofelijk hard, anders zien ze me niet
Jij bent gewoon verplicht kant te fietsen hoor!
Echt vreselijk zulke mensen...
Ik ging ook met de fiets naar school toen ik nog op de middelbare zat, maar ik hield me aan de regels, maar dan heb je mensen waarvoor je je schaamt ook een scholier te zijn.
Laatst nog bijna een gastje van ongeveer 16 aangereden met mijn auto. 100 meter verder was een oversteekpad waar veel mensen oversteken. Ik dus al aan het opletten of daar iemand stond. Komt dat gastje zo tussen 2 geparkeerde auto's uit gevlogen... En dan nog mopperen dat ik hem bijna raakte...
Ik ben dan geen scholier meer, maar ik fiets naar mijn stage lekker midden op de weg, en ga ik ook aan de kant ook niet
Ik moet altijd via landwegen fietsen en daar scheuren mensen toch ongelofelijk hard, anders zien ze me niet 

Hoe hard ze bij ons in de omgeving gaan is echt niet normaal. Ik snap dat je moe bent en geirriteert als je de laatste werkzaamheden moet afronden, maar ik wil ook nog heel beginnen. (En ik blijf heus geen kilometer voor ze uit fietsen, maar als ze er aan komen en nog iets van 50 meter van me af zijn en de vaart is geminderd, ga ik keurig braaf in de berm en zwaai ik even lief
)
Schieten zo van het fietspad de weg weer op als het daar ineens weer 50 rijdt, gooien hun brommer zo voor de auto. Of buiten de bebouwde kom niet het fietspad gebruiken, waardoor je een ooit een eeuwigheid erachter hangt omdat je ze niet in kan halen vanwege tegenliggers. Op het moment dat ik ze inhaal en wijs naar het fietspad omdat ze daar thuis horen en gewoon een file veroorzaken krijg je een middelvinger terug. 
Net zo gevaarlijk als fietsers die over de weg slingeren.