Ik heb in mijn leven welgeteld één relatie gehad. Dat meisje was beslist niet mooi. Maar het klikte wel en het was zeker geen vergissing. Alsof ik zelf zo mooi ben, trouwens... (Goed voornemen voor 2016: meer gaan sporten, zodat ik eindelijk een leuke profielfoto kan uploaden.)
Wel was mijn gevoel voor haar een stuk 'zakelijker' dan voor andere meisjes, op wie ik verschrikkelijk verliefd ben geweest. Dit in tegenstelling tot haar: zij was echt stapelgek op me. Het resultaat kun je wel raden.
Onder de meisjes op wie ik eenzijdig verliefd ben geweest waren er die zo model hadden kunnen worden, maar ook meisjes waar een ander niet zoveel aan zou vinden. Maar het gebeurde. Gewoon van binnenuit, niet uit armoede.
De moraal van het verhaal: pin je niet vast op een type waarop je verliefd kunt worden, of een minimum aan schoonheid dat de ander moet hebben, want de praktijk is toch altijd weer anders.Overigens heb ik wel eens van het programma The Undateables gehoord. Ik denk dat ik me maar eens ga opgeven.
tegen mij is jarenlang geroepen dat ik dik een lelijk ben. Dus ik dacht ook dat geen man mij aantrekkelijk zou vinden. Maar er zijn er blijkbaar die toch iets in me zien
Hele knappe jongen, soort Ken....gooide dit ook voor mijn voeten.
Helaas toch niet zo'n leuk karakter en het zegt ook wat over zijn vrienden. Ben niet het type Barbie, klopt. Dikke doei! 

een klik hebben is uiteindelijk het belangrijkst.
)