Resistance schreef:Ik word hier zo boos van... ouders die een kind krijgen en het vervolgens zo behandelen en daarna niet de verantwoordelijk willen of durven of watdanook nemen voor de schade die zij aangericht hebben aan een mensenleven! Ouders die tegen dingen zijn als duivels van de IS of geweld of discriminatie, maar vervolgens wel hun kind zo behandelen. In mijn ogen zijn deze mensen net zo fout als alles in die opsomming van net.
Ik heb alleen de OP gelezen, maar TS, ik wil je alle kracht in de wereld wensen om hier overheen te komen en je weer fijn te gaan voelen en een gezond en gelukkig leven te gaan hebben. Ik weet dat dit over een computer- of telefoonscherm heel abstract is en wij elkaar verder niet kennen, maar laat het je ouders niet waard zijn om je zo te voelen. Ze zijn jouw aandacht niet waard, ze zijn helemaal niks waard in jouw leven. Ze hebben het je geschonken, maar daar blijft het bij.
Dit zal waarschijnlijk veel moeilijker voor jou zijn om te doen dan dat het voor mij is om te zeggen, maar probeer alle kleine "blijdschapjes" in je leven en om je heen te koesteren. Verzamel ze, en probeer er nieuwe kracht uit te halen om gewoon helemaal opnieuw te beginnen. Dat is niet te laat. Doe dat voor jou, en alleen voor jou. Lieve TS, je verdient gelukkig te zijn.
hier ben ik het helemaal mee eens , ik zie in je profiel een leuke meid, ga voor jezelf want dat is het belangrijkste in de wereld zo zal je je zelf leren kennen en van je zelf gaan houden. Als jij iets niet wilt doe het dan niet. mijn psych zei ooit het gaat om jou om niemand anders dan jou. Dat vonden mijn ouders niet leuk en meerdere mensen om mij heen niet maar het heeft mij gered en gemaakt tot wie ik nu ben en ik ben trots op mezelf