Ah fijn dat het eerste kaartje binnen is. Ik heb nu ook de pb met adres verwijderd...het komt niet eens bij me op, maar terechte waarschuwing en via jouw adres kan het natuurlijk ook
Anoniem
Geplaatst: 26-12-15 13:43
Gisteren bij mijn schoonzusje geweest. Mijn neefje mocht enkele uurtje bij zijn mama zijn. Dol gelukkig die twee samen.
Ze heeft mij ook de kaarten laten zien en ze vond het heel bijzonder dat mensen die ze niet kende met haar mee leven. Ze was daar wel van onder de indruk. Ik heb de kaartjes voor haar opgehangen en haar gezegd dat als ze verdrietig is ze naar die kaartjes mag kijken zodat ze weet dat ze niet alleen haar verdriet hoeft te dragen. Ik heb haar ook gezegd dat er nog kaartjes onderweg zijn. En dat we haar hele appartement vol gaan hangen. Mijn man heeft een foto gemaakt van ons beide om met jullie te delen.
Wij zijn echt super dankbaar voor de mooie kaartjes die al binnen zijn en diep ontroerd.
Kaartjes zijn nog steeds heel er welkom want de moeilijkste tijd gaat nu komen. Bij het terug brengen en het afscheid heb ik haar goed weten te bemoedigen. Gister avond kon ze bij een goede vriend terecht om de eerste nacht door te komen. Vanaf vandaag is ze alleen en zal ze zelf contacten moeten blijven aangaan en dat vind ze erg moeilijk. Het liefst brengt ze de dagen slapend door zodat ze niet hoeft te voelen. Ze heeft dan ook de afgelopen periode veel slapend door gebracht. Jullie kaartjes hebben haar al wat uit deze bubbel gehaald en daar voor ben ik jullie echt zielsveel dankbaar.
Gelukkig dat haar zoon er was. Dat is het allerbelangrijkste.
Lief al die kaartjes.
Anoniem
Geplaatst: 26-12-15 14:21
Ja Luuntje dat ze haar zoontje mocht zien was wel heel erg fijn. Ze had natuurlijk graag gewild dat hij mocht blijven slapen maar dat is echt niet meer mogelijk. Blijft heel verdrietig te weten dat ze nu niet weet wanneer ze hem precies weer mag zien. Die kaartjes zijn inderdaad heel erg lief.
Hallo lieve bokkers, momenteel ben ik veld door de griep. In geen 20 jaar griep gehad en nu flink te pakken. Vandaar mijn late reactie.
Verder heeft er zich een vreselijk drama afgespeeld gisteravond. De flat waar mijn schoonzusje woont is onbewoonbaar geraakt door een explosie bij 1 van haar onderburen. Ze is zelf ongedeerd en slaapt nu elders. Via waldnet kun je foto's zien van de ravage. Je kunt wel zeggen dat ze door het oog van de naald is gegaan.
Jeetje vreselijk zeg. Gelukkig is ze ongedeerd. We zaten er met verbazing en schrik naar te kijken net op het jeugdjournaal. Wat een klap moet dat geweest zijn.
Ik had je al vorige week een pb gestuurd voor het adres. Ik wilde het kaartje gisteren op de post doen, maar mijn pony werd opeens ziek, dus ik ben het helemaal vergeten! Ik zal hem morgen proberen te versturen.
Anoniem
Geplaatst: 28-12-15 23:44
Alle begrip hoor. Het is een drukke periode. Ik vind het zo wie zo wel tof dat jullie een kaartje willen sturen.
Ik zie je topic nu pas voorbij komen maar als het nog niet te laat is zou ik graag nog een kaartje sturen. Wat een vreselijk verhaal zeg, pakt jeugdzorg weer lekker tactisch aan. En dan ook nog die explosie... heeft ze wel een fatsoenlijke verblijfplaats nu ? Pff ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar wat heb ik het met dr te doen zeg