Moeite met vriendin van vader.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:38

Volgens mij is TS met 15 jaar helemaal niet meer verplicht om naar de vader te gaan.
Het lijkt me dat als TS aan kaart waar ze moet slapen 2 nachten in die 2 weken, dat menig instantie op zijn achterste benen gaat staan.

Ik snap die vader niet, die vriendin niet, echt wat een stellletje :r :r :r en ik snap de moeder van TS ook niet.

Het feit dat er zo weinig rekening gehouden wordt met de TS , geeft me het gevoel dat andere zaken ook moeilijk bespreekbaar zijn.

TS , meid, ga echt met je moeder praten en vertel wat er gaande is.
Je vader is dan misschien altijd een fijne vader geweest maar nu gaat hij echt te ver en wordt het tijd dat hij ook rekening gaat houden met jou :(:)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:38

Yenni schreef:
Dat weet ik niet. We gingen een keer uiteten nadat ik hen had gehoord en toen zei mijn pa: vannacht niet weer kijken he? (Ik had niet gekeken.)
Ik heb toen ook de hele tijd liggen rollen en met mijn dekbed liggen doen enzo maar de boodschap kwam niet binnen. Sinds dien heb ik goede oordopjes in.

Vind ik echt schaamteloos! Ik zou het gewoon laten blijken door ze na te doen met kreunen. Dan houdt het wel een keer op want dat werkt als een anti climax.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:39

Desiree wat denk jij simpel, aangezien beide weten dat ze ze hoort en er niks aan veranderen, geven ze er duidelijk geen drol om hoe TS zich voelt.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:41

Kahawa schreef:
Wat een felle toon Desirée, ik vind dat TS hier juist goed mee omgaat en weet zeker dat haar gevoeligheid afneemt als ze aan de situatie gewend is.

Wennen aan de situatie gaat wel erg lastig als die twee ongegeneerd naast je liggen te krikken. :r

Ik heb ook niet gezegd dat ze daar aan moest wennen. Ik vind dat niet kunnen.
Maar ze moet niet te veel de bal bij de vriendin leggen. Heel veel vrouwen die moeilijk geaccepteerd worden als partner van de vader door de kinderen. Pubers zijn niet gemakkelijk en niet altijd redelijk.

Ik denk helemaal niet simpel Spatter. Ik denk mee aan een oplossing. Ze kan het sekspret van paps behoorlijk bederven door ze na te doen als ze bezig zijn... Als dat het enige is dat werkt, dan maar zo. Dit werkt behoorlijk confronterend. Hiermee legt ze de bal terug bij haar vader.
Zij wensen geen rekening met haar te houden als ze bezig zijn. Dan hoeft zij ook niet zachtzinnig met hun gevoelens om te gaan met zo´n moment en krijgen ze wat ze verdienen.

Ik ben van de harde leerschool als goedschiks niet werkt.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 16-12-15 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:42

Jennyj01 schreef:
Als je snachts wakker wordt van ze even flink hard kuchen en dan de mededeling dat je hier nog echt te jong voor bent. Denk dat dat best effectief is. Anders je deken pakken en op de bank gaan liggen. De boodschap komt dan echt wel aan hoor :D

Als je het (nog) niet met je moeder wil bespreken, dan zou ik bovenstaande eens proberen.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:46

Jeetje, willens en wetens seks hebben met je (bewust meemakende) kind ernaast vind ik echt rieken naar psychologische mishandeling, zeker met zo'n reactie de dag erna, om te :r :r

Ik zou een vriend meenemen naar hun slaapkamer en dezelfde geluiden ernaast maken, kijken hoe leuk zij dat vinden }:)

Yenni

Re: Moeite met vriendin van vader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 17:57

Moet ik wel nog eerst een vriend vinden :+

Geen geintje.

Ik heb dit nog niet met hun besporken omdat ik dit heel lastig vind. Ik heb het niet meer gehoort omdat ik met oordopjes slaap.
Ik ben ook bang dat mama en papa zeggen dat ik het fout gehoord heb.....

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:59

Ik snap dat je het heel moeilijk vindt!

Wat als je je vader de openingspost zou laten lezen van dit topic? Misschien dat dat ook inzichten geeft.

Of dat je eerst rustig op papier zet wat je kwijt wilt, eventueel zou iemand van hier je ermee kunnen helpen daarmee (je mag me altijd een PB'tje sturen), dan geef je je vader die brief met de boodschap dat je graag wilt dat ie het leest en dat je het er daarna graag met hem over wilt hebben, zodat het voor iedereen leuker wordt!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:00

Yenni schreef:
Moet ik wel nog eerst een vriend vinden :+

Geen geintje.

Ik heb dit nog niet met hun besporken omdat ik dit heel lastig vind. Ik heb het niet meer gehoort omdat ik met oordopjes slaap.
Ik ben ook bang dat mama en papa zeggen dat ik het fout gehoord heb.....

Als je ze goed imiteert kunnen ze moeilijk ontkennen dat jij het fout hoort....
Pak ze maar terug! Het is je goed recht want ik vind het compleet stijlloos wat ze doen!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:07

Oke ik wil niet te ver gaan in wat ik zeg maar ik zet het even in een spoiler. SORRY als het vies over komt maar zo kunnen jullie een beeld krijgen...

Spoiler:
ik hoorde al een tijdje van die smek geluiden. Ik dacht:" die zijn aan het tongzoenen" (weet ik door de bio lessen) maar toen hoorde ik gelach en toen dacht ik verder en toen kwam ik uit op sex.

Is dit dan een rare gedachte als ik die denk?

Mvg Yenni. Nogmaals sorry als het vies overkomt. :)

EvelijnJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:11

Heb je al eens echt tegen beide gezegd "Ik wil graag ergens anders slapen en niet bij jullie op de kamer"
Niet omdat je ze niet aardig vindt maar omdat je gewoon 15 jaar bent... en dan wil je je eigen plekje.

Denk dat het makkelijker is om eerst dit probleem op te lossen want denk dat het heel wat makkelijker met de vriendin van je vader om te gaan als je niet steeds moet denken over wat ze 's avonds gaan uitspoken terwijl jij er op je matrasje naast ligt.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:14

Dankjewel evelijn! Ik ga het eerst eens met mam bespreken als mama ook nog tips voor mij heeft hoe ik het het beste kan zeggen.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:14

Alleen al dat je "rare" gedachten krijgt is niet goed. Jij moet gewoon een eigen plekje hebben om te slapen. Dus of iemand gaat op de bank. Of de jongens slapen op een kamer. Of jullie slapen bij je vader. Jij bent te jong om dit aan te horen en te oud om nog bij je vader op de kamer te slapen.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:16

Jenny: ik vind het inderdaad vies om te horen. Ik weet wat het is door biologie maar ik ben er nog helemaal niet mee bezig. :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:26

Dan zou ik m'n standpunt duidelijk maken en ergens anders gaan slapen. Desnoods bij een vriendin tot ze een oplossing hebben bedacht.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:27

Ik heb mijn vader al eens gezegt dat ik moeite heb om bij A te slapen maar niet met de echte reden.... ik ga het eerst vrijdag eens met mama bespreken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:12

Snap best dat het ook een lastig onderwerp is TS :(:)
Je moeder kan best met je vader hierover communiceren ook al zijn zij niet meer samen. Alleen het idee dat jij denkt dat ze " bezig" zijn in de slaapkamer is al genoeg. Dat kan niet want je voelt je er ( heel logisch) niet prettig bij.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:38

TS het maakt ook helemaal niet uit of ze nu wel of niet bezig zijn, jij hoort als meid van 15 jaar niet bij je vader en vriendin op de kamer te liggen.
Dat hoort gewoon niet.

Ik hoop dat je moeder eens een hartig woordje met je vader spreekt en in ieder geval hier verandering in komt en ze wel zo volwassen zijn om het vervolgens voor jou niet moeilijker te maken.

Ik snap echt niet dat je vader en vriendin dit zo doen, wat heb je toch rare mensen op de wereld. :(:)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:41

Als je pa enigszins tact had gehad, haalde hij zijn vriendin naar jullie toe zodat je op je eigen kamer kon slapen ´s nachts. Want voor haar zoons is er immers een kamer bij jullie toch?

Enerzijds mag je dan overgevoelig zijn, maar dat konijnengedrag van je pa gaat me toch echt te ver! En ik ben niet overgevoelig.
Hij mag je hier NIET mee opschepen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:45

TS had al voorgesteld om ook tijd bij hen thuis door te brengen, maar daar is geen gehoor aan gegeven.

Ben nu wel erg benieuwd naar de reden waarom niet, want TS hiermee niet hoeven opschepen lijkt mij reden genoeg..

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:50

Buiten de andere dingen om, valt toch wel mee en ik vind het begrijpelijk.

Alleen jij bent 15 jaar en je kan gewoon bepalen of je met je vader mee wilt of niet naar zijn vriendin en ik vind het helemaal niet kunnen dat jij met jouw 15 jaar (ook niet jonger en of ouder hoor) in zelfde kamer slaapt als jouw vader en zijn vriendin en waar ze ook nog eens sex hebben met elkaar op het moment dat jij ook aanwezig bent in zelfde kamer.

Dat vind ik echt te ver gaan, walgelijk gewoon, dat kunnen ze echt niet maken zeg, echt een no no no.

Wanneer jij bij je vader bent dan moet ze maar bij je vaders huis komen, het is niet anders, want daar kan je tenminste in je eigen kamer gaan slapen en je eigen ding doen.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 16-12-15 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:51

Ik kan er niet bij dat je als ouder bewust seks heb in dezelfde ruimte als je kind... Dat vind ik echt not done en erg onethisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:59

Misschien lees ik het verkeerd, maar volgens mij is het niet zeker dat haar vader ook daadwerkelijk seks had? TS hoorde gelach maar dat wil niet per se zeggen dat ze seks hadden natuurlijk.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds een redelijk ongepaste situatie vind en ik me helemaal kan voorstellen dat TS zich er niet prettig bij voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:59

Euhm... Ben ik de enige of is zoengeluiden + lachen niet meteen seks?

Vind het alsnog niet passend hoor en ik denk ook dat het goed is als er over deze dingen met TS gesproken wordt, maar dat maakt het verhaal wel iets minder extreem...

Edit: Eulogy was me voor :))

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:01

Zo uitgebreid zoenen waarbij het kan lijken alsof je misschien seks hebt vind ik eigenlijk ook al te ver gaan.

Lekker elkaar opwarmen met je kind erbij. >;) Organiseer het weekend dan gewoon beter.