Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Frozen schreef:dit vind ik ook zo vaag:
wij verzoeken u om ons tevens een kopie van het ondertekende verkoopcontract toe te sturen met daarom het kenteken ,de namen en de adressen en gedateerd voor de datum van de overtreder toe te sturen!
janderegelaa schreef:Frozen schreef:Er waren witte kentekenplaten af gegeven,waar wel de zelfde letters op stonden als de ouwe..alleen waren die dan zwart wit.
Tijdelijke kentekenplaten hebben niet hetzelfde kenteken als die je had.
Een witte kentekenplaat met zwarte letters die hetzelfde zijn als jouw kenteken is bedoeld voor een fietsendrager of een klein aanhangertje.
Mocht je een foto van die Hongaren gekregen hebben waar zo'n plaat op zit dan lag hij misschien nog in je kofferbak?
Frozen schreef:wat is het flitsforum Sammie?
Cinderella schreef:Hoi TS!
Ik werk zelf voor een bedrijf wat nauw samenwerkt met de RDW en ik werk aan de exportbalie daar.Wie weet heb je wat aan mijn informatie.
Zodra je een auto naar het buitenland laat exporteren en de export op naam gezet is van degene die de auto gaat importeren, ben jij geen eigenaar meer van de auto.
Het vrijwarigsbewijs wat we erbij geven, geven we niet voor niets. Hiermee kun je aantonen dat jij niet meer de eigenaar bent van de auto. De export is op meneer zijn naam gedaan, dus via het kenteken van de auto kan de RDW wel aan zijn gegevens komen, maar dat is een zaak die die instantie met het RDW zou moeten regelen. Daar heb jij absoluut niets mee te maken en ik zou je vooral adviseren daar ook niet op in te gaan.
Het is jammer dat zij het vrijwaringsbewijs niet als voldoende beschouwen, maar dat is het zeker wel. Jij was geen eigenaar meer van de auto en wettelijk gezien kunnen ze jou niks maken.
Ik vind het wel vreemd dat ze aan jouw gegevens zijn gekomen overigens..
Anyway, je hoeft je hier niet druk over te maken en je kan de post van hun gewoon negeren. Ze kunnen je juridisch niets maken en terecht!