Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
... silvericathy schreef:Beetje teleurgesteld in mijn kerstpakket... Alleen maar eten... En dan bedoel ik veel snoep en dan vooral formaatje proefverpakking. twee kortingsbonnen voor dingen die aan de andere kant van het land liggen. Nog een kortingsbon voor vakantiepark maar je moet dan wel in het hoogseizoen boeken.
Er zaten ig geen hebbedingetjes in die je kunt bewaren en plezier van kunt hebben.
Ook nog een pakje spaghetti, maar dat eet ik niet.
Ook nog wat andere dingetjes maar echt alleen maar om te eten.
Van tempo team een of ander spel gekregen..... De rest van mijn collega's gaat niet de moeite nemen om het überhaupt op te halen.
benangelique schreef:silvericathy schreef:Beetje teleurgesteld in mijn kerstpakket... Alleen maar eten... En dan bedoel ik veel snoep en dan vooral formaatje proefverpakking. twee kortingsbonnen voor dingen die aan de andere kant van het land liggen. Nog een kortingsbon voor vakantiepark maar je moet dan wel in het hoogseizoen boeken.
Er zaten ig geen hebbedingetjes in die je kunt bewaren en plezier van kunt hebben.
Ook nog een pakje spaghetti, maar dat eet ik niet.
Ook nog wat andere dingetjes maar echt alleen maar om te eten.
Van tempo team een of ander spel gekregen..... De rest van mijn collega's gaat niet de moeite nemen om het überhaupt op te halen.
Zo vreselijk ondankbaar. Breng het dan naar de voedselbank
Dreamybol schreef:Mijn zus had me opgegeven voor het RTL viert de kerstpakket en daarom stond gister de pakketbezorger aan de deur. En een grote doos vol lekkers, een kookboek, een blad en een maand gratis videoland kijken. Na jaren geen kerstpakket omdat ik ziek thuis zit was dit echt een geweldig leuke verrassing!