lifaya schreef:Wauw dat gedicht is gaaf haha.
Ik vind het heel moeilijk om iemand, ook al kan ik het goed met hem vinden, te confronteren met iets. Ik voel mij dan een zeikerd. Dus heeft niks met volwassen zijn etc te maken, ik heb normaal nooit ergens problemen mee maar gezien ik de afgelopen 2 weken school had( 06:30 opstaan) hakte dit er behoorlijk in elke nacht 2 uur van je slaap missen door die wekker. Ik heb alleen op vrije dagen en dag/avonddiensten hier last van. Met ochtend en nachtdiensten niet omdat ik dan al voor die tijd ben opgestaan. Maar met die diensten is slapen al helemaal een ramp omdat mn bovenburen best luid kunnen zijn en vaak de kleinkinderen over de vloer hebben. Maar dat is gewoon compleet mijn probleem omdat ik niet kan verwachten van andere mensen daar rekening mee te houden. Maar als ik op mijn vrije dagen enzo niet genoeg slaap kan pakken ben ik gewoon een zombie en kan ik niet goed functioneren...xD
Je verwacht het wel van anderen, zij hebben geen last van jou want er is nog nooit iemand komen klagen.....maw wie zegt dat ze geen last hebben? Jij durft er ook niks van te zeggen.