Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rena100 schreef:Wat ik zou doen, is de salontafel eruit en twee kleine tafeltjes er voor in de plaats. Een beetje zoals dit:
http://www.wonen.nl/images/1745/bijzet-tafel.jpg
En ik zou de bank tegen de muur aanzetten, je TV op de plek waar nu je eethoek staat, en je eethoek op de plek van de TV.

PureSG schreef:[ [url=m/w7814X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f2RMxU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bank is flink doorgezakt, dus dat zal zeker meespelen.
De turtle ligt normaal niet op de bank, maar ik heb even gauw een foto gemaakt voor jullie.
Eerder stoorde het me compleet niet, maar het heeft me gewoon aan het twijfelen gebracht omdat ik juist zo trots ben op mijn eerst eigen huisje.

PureSG schreef:Rena100 schreef:Wat ik zou doen, is de salontafel eruit en twee kleine tafeltjes er voor in de plaats. Een beetje zoals dit:
http://www.wonen.nl/images/1745/bijzet-tafel.jpg
En ik zou de bank tegen de muur aanzetten, je TV op de plek waar nu je eethoek staat, en je eethoek op de plek van de TV.
Zo stond het eerst, maar dat maakte de ruimte zó enorm klein! De woonkamer is vooral lang, en niet zo breed. De huidige opstelling maakt me wat dat betreft een stuk gelukkiger.
PureSG schreef:Mijn vrienden en vriend vinden het inderdaad ook compleet niet.
Deze jongen is eerder een bekende dan echt een vriend, we wouden eens samen muziek maken.
Ik voelde me dan ook lichtelijk beledigd door de opmerking
Edit: een vloerkleed ben ik inderdaad voor aan het sparen, ik vind het ook zo kaal nu.
Simoonzel schreef:
PureSG schreef:Heb je wellicht gelijk in iirssjjee, maar ik vermoed dat een vloerkleed toch de warmte kan brengen die ik nu een beetje mis.
. Hele huis is 50m2 dus woonkamer is ook echt niet groot haha. Maar vriend wilde het graag en kreeg het er niet uit. Makelaar had het wel afgeraden en ik moet zeggen dat de kamer nu wel kleiner lijkt met dat vloerkleed erin. Maar het went vanzelf! En het brengt inderdaad ook wel weer iets van warmte. Anders was het ook wel redelijk saai en leeg. 

Ik vind dat prettig, anderen onrustig. Ik krijg hele positieve operkingen, maar ook negatieve. Eerlijk is eerlijk, als er bezoek is aangekondigd ga ik ook eerst als een orkaan erdoorheen. Maar in de basis is je huis gewoon JOUW basis, en als felle kleurtjes bij jou passen... Al leg je iets pimpelpaars neer. Ik kom altijd liever op een eigenzinnige plek, dan een showroom.