Lieve TS ik ben lichtelijk gechoqueerd in hoe jij zo jezelf naar beneden haalt, wat jij allemaal over jezelf verteld.
Jij bent niet dom! Jij bent ook niet gewoon zomaar wat naïef! Jij bent diep van binnen grondig beschadigd en op zoek naar geliefd te zijn.
Je wilt gehoord worden, jij wilt speciaal zijn en je waardevol voelen.
Ik kan je vertellen dat jij al waardevol bent, dat je een bijzonder en uniek persoon bent. Al geloof jij dat nu niet, je mag het gaan geloven

.
De liefde die jij zoekt is de liefde van je veilig voelen, kunnen zijn wie jij ten diepste werkelijk bent en je gewaarborgd voelen.
Liefde die opbouwend en bemoedigend is!
Je schrijft het al in je bericht die man is als een soort vader figuur, maar weet je de liefde van een vader is niet zoals deze man zich heeft gedragen.
Want die liefde accepteert grenzen en is ten alle tijde eerlijk! en die man is dat in alle opzichten niet.
Hij legt de schuld bij jou neer maar weet je..... jij bent eigenlijk niet eens instaat om goed te weten wat je doet want in alles wat jij schrijft lees ik onvolwassenheid, jij bent eigenlijk nog een kind

.
Kinderen zijn afhankelijk. En al ben je een volwassene en heb je zelf ook verantwoordelijkheid, hij is fout bezig! hij manipuleert jou!
Ik ben trots op je dat je een keuze hebt gemaakt om deze man niet meer te gaan zien

.
Probeer dit ook vol te houden, en als je het moeilijk hebt ga dan naar een vriendin zodat zij jou kan steunen. Desnoods vraag je hier om steun als er niemand is bij wie je terecht kan.
Ga op zoek naar de vrouw die jij ten diepste bent, onderzoek wat jou grenzen zijn en leer hoe je deze mag aangeven. Leer de NEE die jij voelt ook met je lichaam en houding uit te stralen.
Ga er voor! Jij bent het waard!