Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Damned schreef:Ik bestel regelmatig bij bol.com (is mijn lievelings bestelsite) en elk pakketje is steeds op tijd geleverd, en ik woon dan nog wel in belgië
![]()
Je kan toch gewoon via pakket traceren bekijken waar het zit?
Citaat:Vandaag besteld,
morgen in huis
Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur, dan geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat je artikel de volgende dag al wordt geleverd.
Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Wij zijn voor een deel wel afhankelijk van externe partijen, waardoor de levering in een enkel geval vertraagd kan zijn.
Bij een aantal producten en in een aantal postcodegebieden leveren we ook ’s avonds. Of dit voor jouw bestelling mogelijk is, zie je bij het bestellen.
Ayasha schreef:Ik bestel ook regelmatig bij bol.com en nooit problemen gehad. Waren de boeken wel meteen leverbaar?
however; wat moet het leven prachtig zijn als je je hier zo druk om kan maken dat je er een topic van moet maken.
Jolien87 schreef:Ayasha schreef:Ik bestel ook regelmatig bij bol.com en nooit problemen gehad. Waren de boeken wel meteen leverbaar?
however; wat moet het leven prachtig zijn als je je hier zo druk om kan maken dat je er een topic van moet maken.
Ik vind het soms heerlijk om op de facebookpagina van bol.com en wehkamp alle klachten te lezen. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.
Kimmm_1 schreef:Een paar jaar geleden had ik een digitale camera gekocht via bol.com voor mijn verjaardag.
Ding kwam maar niet binnen dus ik maar een keer gebeld.
Zeiden ze dat die kwijt was geraakt en dat ze de bestelling zouden annuleren.
Als ik de camera nog wou dan moest ik opnieuw bestellen. Nog geen uur later *dingdong* daar was de camera. Nooit een rekening gehad.

Gillbo schreef:anneliesdj schreef:Heb je de boeken inmiddels wel ontvangen ts?
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, beloofd is beloofd. Gaat er niet om of je ze nodig bent of wat dan ook, princiepekwestie.
maar er staat duidelijk zoals hierboven gequote staat dat het niet altijd lukt..........
anneliesdj schreef:Gillbo schreef:maar er staat duidelijk zoals hierboven gequote staat dat het niet altijd lukt..........
Als ik ts goed begrijp stond dat er dus niet bij ondanks dat ze het dubbel gecheckt heeft.

anneliesdj schreef:Heb je de boeken inmiddels wel ontvangen ts?
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, beloofd is beloofd. Gaat er niet om of je ze nodig bent of wat dan ook, princiepekwestie.
Silvia schreef:anneliesdj schreef:Heb je de boeken inmiddels wel ontvangen ts?
Nee, ook vandaag (dinsdag) niet bij de post. Geprobeerd om via de chat contact te krijgen met de klantenservice maar het valt niet mee om een echt persoon te pakken te krijgen.
Als de boeken er morgen nog niet zijn dan ga ik maar bellen of zo.