musiqolog schreef:Eh, nee. Biseksuelen vallen weliswaar op mensen van beide geslachten, maar niet op twee keer zoveel mensen. Dat is nou precies het misverstand waar ze zo vaak tegenaan lopen: dat ze maar zonder onderscheid met iedereen de koffer in willen. En zelfs al zou het zo werken, zijn ze dan eerder geneigd daadwerkelijk vreemd te gaan?
Of iemand wel of niet vreemdgaat, is vooral afhankelijk van zijn wilskracht en moraal. De een kan heel goed weerstand bieden aan verleidingen, de ander niet, een derde boeit het gewoon niet en loopt gewoon zijn lustgevoel achterna. En natuurlijk scoren aantrekkelijke mensen ook hoger - die worden, ook in hun relatie, sneller versierd...
Ik heb in mijn leven bijna meer biseksuele dan heteroseksuele meisjes gekend (daarmee bedoel ik ook echt gekend, niet iets anders). Daar zaten mensen met een open relatie bij, mensen met een heel gesloten relatie, mensen met een wild liefdesleven en mensen zonder relatie die het liefste gewoon een partner voor het leven wilden. Net als bij hetero's en homo's (m/v) dus. Hooguit kun je zeggen dat biseksuelen, doordat ze nu eenmaal anders dan anders zijn, vaker in het alternatieve circuit zitten, waar open relaties en een polyamoureuze levensstijl eerder worden geaccepteerd.
Eh, ja. Statistisch gezien, schrijf ik al. Als iemand alleen op vrouwen valt, is er minder 'keus' dan wanneer iemand op beide geslachten valt. Of het ook daadwerkelijk en in de realiteit zo is, is dan nog maar de vraag hè
Ik zeg dus niet dat ze het zomaar met iemand zouden doen en met wie dan ook, maar dat de kans in cijfers groter is. Natuurlijk heeft vreemdgaan met heel andere dingen te maken, ik weet het.
Ik ben zelf trouwens biseksueel en ik denk niet dat ik ooit monogaam zal zijn, maar wie weet word ik nog een keer zo ontzettend verliefd dat dat wel gaat gebeuren
Maar ik ben er altijd wel eerlijk over hoor, ik wil ook geen relatie omdat ik alles wat het leven te bieden nog veel te leuk vind en ik zou alleen een relatie willen met iemand die er oké mee is dat ik af en toe buiten de deur eet of dat zelf ook wil
Misschien dat als ik echt verschrikkelijk verliefd word dat ik zo monogaam als de pest word hoor, maar nu nog even niet