Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
(niet in mijn schoen maar ernaast :p ) deze keer mogen we geloof ik 1 keer per week de schoen zetten. En vandaag natuurlijk ook! ( mijn jongste zusje is 4 dus vandaar dat ik mn schoen 'moet' zetten, haha)
Ik heb wel even heel hard gelachen toen, vond het wel leuk.
) en dan mocht ik daar voor school langs om mijn schoen te legen.
. Voelde me best dom toen ze het opbiechtten omdat ik nooit iets heb vermoed (en ondertussen wel het fenomeen hulpsinterklaas op m'n vierde al verdacht vond
) maar vind het tegelijkertijd ook geniaal, ga ik zeker zelf ook doen!
. DatBenIkNou schreef:Vanaf dat hij in haar land was, elke zaterdag. Dat heb ik bij mijn eigen kinderen ook zo gehouden. Wel lastig hoor als er op school dan kids zijn die iedere dag hun schoen mogen zetten. Ik vind het adsurd.
). Ik zette er ook altijd de voerbak van de hond bij, want die wilde ook wel snoepjes. 
Altijd leuk als je in de ochtend moet haasten en er een chocolade kikker in je schoen zit.
. Een beetje jammer dat de oppas geen deel was van die onderhandelingen en daar dus mooi niet aan mee deed
.
. Bij de oppas was het meestal een chocolademuis of zo. Ik herinner me net pas dat we bij haar vierde eigenlijk ook altijd apart nog een keer pakjesavond (nah, kijk nou eens wat Sinterklaas verkeerd bezorgd heeft?). Daar krijgen we meestal kleine dingetjes, stickers, kleurboeken en dat soort dingen. Vind dat achteraf gezien wel heel lief, want we waren daar vaak, beetje de pseudo-kleinkinderen.
. Dat gebeurde meestal dan maar 1 keer in de periode dat Sinterklaas er was. Dan zat m'n moeder de hele avond zo raar te glimlachen op een manier waarop alleen zij dat kan, of we niet weer eens onze schoen moesten zetten. Dan was het meestal wel iets "groters", omdat het eenmalig was. Bij mij meestal een boek, daar maak je mij altijd blij mee. Blue_Eyes schreef:Mijn kinderen mogen 1x per week, op zaterdagavond, hun schoen zetten. En dan zit er iets kleins in (kleine chocoladeletter of een cadeautje van <5 euro).
ondanks dat ik 15 ben) en dan zat er idd ook iets van ongeveer 5 euro in.. en uiteraard kregen wij op 5 december een hoop leuke cadeautjes!
) of een muis. En soms een briefje van de sint, een keer had zwarte piet mijn pop meegenomen, wat heb ik gehuild die ochtend. Om hem de week erna terug te krijgen (5dec) met poppenkleertjes en een nieuwe wieg.