Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Een kind gaat je niet gelukkig maken, zeker niet als je nu al oververmoeid bent. Daarbij heb je dan wel weer wat anders voor ogen dat je graag wil en dat jou gelukkig zal moeten maken.
Eerst verzinnen wat je zelf wil.

Tcm62 schreef:Je bent een leuk lekker opfrissertje en ik verwacht dat je niet de enige bent...hij is een man met ervaring rn zeker ervaring met vrouwen
Tcm62 schreef:Om als zoveel oudere man een jong meisje van 23 te versieren die nog op de roze wolk zit van relaties is wel gemeen....een soort ethiek...van zijn leeftijd zijn er zat scharrels available die ook in die fase terecht zijn gekomen...
ik heb weldegelijk in soort gelijke situatie gestaan en ja ook met oudere man. Daardoor durf ik ook te zeggen dat je zelf zeker verantwoording erin hebt. We zijn geen naïeve meisjes van 14 meer... zij is nooit gepakt door een door de wol geverfd iemand. Ze heeft er zelf mee ingestemd sex te hebben met hem terwijl hij aangaf niet meer te willen dan dat. Dan kan je hem niet de schuld geven dat zij er uiteindelijk meer van verwacht. Tcm62 schreef:Makkelijk praten...zie dat jij zelfs nog jonger bent...
Als je "gepakt" wordt door iemand die "door de wol geverft is" praat je anders.
safina schreef:Tcm62 schreef:Makkelijk praten...zie dat jij zelfs nog jonger bent...
Als je "gepakt" wordt door iemand die "door de wol geverft is" praat je anders.
Wat een boeketreekscliché zeg! Omdat die man toevallig ouder is, is hij meteen een doordewolgeverfde versierder en TS een weerloos slachtoffer?![]()
Draai het eens om: voor je het weet wordt je als oudere man verleid door een knap, jong meisje. En dan blijkt opeens dat niet weet wat ze aanmoet met haar leven en zichzelf, klampt ze zich aan je vast en ben je als de dood dat ze straks met een positieve zwangerschapstest op de stoep staat....![]()
Zou ook kunnen. Je weet het niet. Er zijn zoveel scenario's mogelijk...