Vannacht de klok een uur achteruit! (wintertijd)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Re: Vannacht de klok een uur achteruit! (wintertijd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 10:23

Ik kon wel merken dat ik gisteren een uur langer heb geslapen. Ik heb vannacht namelijk heel slecht geslapen :')

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:34

Dat is dan weer het voordeel van dat ik zondag om kwart over 5 wakker was/werd gemaakt door de kat. :z
Gisteren op tijd naar bed en kat probeerde het vanmorgen weer. Maar even oordopjes ingedaan..

Goof

Re: Vannacht de klok een uur achteruit! (wintertijd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:36

Blegh, gisteravond om kwart voor 6 weer alle lichten aan in huis. Deprimerend |(

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:08

Sammie schreef:
Yunaa schreef:
Ik vergeet zoiets nooit :) Wel vroeger eens meegemaakt dat kinderen uit mijn klas dan echt serieus een uur later of eerder op school aankwamen. Erg! :')

Hoe kan dat nou... :roll: Hebben ze de zondag ook de hele dag een uur scheef geleefd..

Daar ga ik wel van uit :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:19

JoycexEnya schreef:
Vreselijke tijd van het jaar.
Eerder donker dus weinig tijd om te rijden na werk. En ze krijgen eerder eten dua langer zonder en als laatst die lange saaien avonden. Nee geef mij maar tot dag voor kerst tot 22.00 ligt en dag na nieuwjaar ook weer. Dus kerst en oud en nieuw vroeg donker

Met jou kan ik praten! :)) ik roep ook altijd dat het op de dag van kerstavond mag gaan sneeuwen en dat het donker mag zijn :+ ik baal altijd zo hard wanneer ik in de gaten heb dat het minder lang licht wordt nadat de langste dag is geweest.. Nu heb ik er onderhand vrede mee, het is Nu toch zo :')

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:51

De paarden gaan dus een uur eerder naar binnen hier, voordat t donker is.
Wat een extra kak! :oo