Maar eerlijk, spreek met 'm af en kijk hoe 't loopt. Leef, maak fouten, leer ervan en ga weer door
Niet dat dit per definitie fout gaat natuurlijk. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet dat dit per definitie fout gaat natuurlijk. Maaike_Melis schreef:Nou omdat hij zelf gewoon zo tegenstrijdig doet. Als hij had gezegd geen relatie punt dan was dit alles geen probleem. Maar als je dan dingen gaat sturen waarvan ik achter mijn oren moet gaan krabben wat er nu eigenlijk bedoeld wordt ja daar raak ik nogal van in de war. Daarom ben ik zo tegenstrijdig.
Winged schreef:Zolang het leuk is, is het leuk toch? Scherp houden wat je zelf wilt
Kortom, veel natuurlijke situatie en verhouding omdat we beiden gewoon ons zelf waren en niet dingen bewust hoefden te laten/uit hoefden te lokken. Kayleigh_ schreef:Maaike_Melis schreef:Nou ik verwacht er gewoon niks van, daar komt het op neer. Kun je niet teleurgesteld worden, niet gekwetst worden.
Maar als je dit heel eerlijk echt vindt, waarom stoort het je dan zo dat hij nu niks laat horen? Waarom overanalyseer je zijn handelingen (en eigenlijk de hele situatie) dan? Waarom wil je dingen zien die er niet zijn?
Je spreekt jezelf een beetje tegen...
Maaike_Melis schreef:Het is meer verbaasdheid, wel willen afspreken in de breedste context van het woord maar dan niks meer zeggen en pas als ik afhaak wat zeggen dat is gewoon iets waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet.
anneliesdj schreef:En daarom is het toch ook wel van belang wat de jongen buiten ts om doet.
Dat ts niet op de goede dag de kroeg in loopt en ziet dat een ander meisje achter de bar staat en een kushandje krijgt. Kun je helemaal van van streek raken, kun je ook gezellig naast gaan zitten en met z'n 3en lol hebben
Maaike_Melis schreef:In hoe hij doet, zijn gedrag. En dan heb ik het niet over de app maar over RL. Altijd groeten (als in mijn hand pakken kusje geven), zijn, voor hem heilige, pet op mijn hoofd zetten. Kushandjes blazen (als jullie snappen wat ik bedoel), gratis drinken. Mij aanraken als hij langsloopt, mij achter de bar zetten onder het motto 'doe maar mooi'. Met zijn hand door mijn haar. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Storm schreef:Op het moment toen ik mijn FB als FB ging 'behandelen', en afstand nam, alles liet komen zoals het kwam en totaal geen verwachtingen meer had, draaide de rollen om en werd hij verliefd op me.
Nu, 9 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we 2 kinderen.
het is vroeg voor mij....
Storm schreef:Op het moment toen ik mijn FB als FB ging 'behandelen', en afstand nam, alles liet komen zoals het kwam en totaal geen verwachtingen meer had, draaide de rollen om en werd hij verliefd op me.
Nu, 9 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we 2 kinderen.

Weer wat geleerd