Date: wat moet ik hiermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:22

Ik ga mee met Kayleigh. Je zegt zelf ook: wordt het niks dan is dat jammer. Als het je echt niet zou kunnen schelen, dan zou je zeggen van: wordt het niks dan is dat ook goed.

Maar eerlijk, spreek met 'm af en kijk hoe 't loopt. Leef, maak fouten, leer ervan en ga weer door :) Niet dat dit per definitie fout gaat natuurlijk.

Buffelduke

Re: Date: wat moet ik hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 12:25

Nou omdat hij zelf gewoon zo tegenstrijdig doet. Als hij had gezegd geen relatie punt dan was dit alles geen probleem. Maar als je dan dingen gaat sturen waarvan ik achter mijn oren moet gaan krabben wat er nu eigenlijk bedoeld wordt ja daar raak ik nogal van in de war. Daarom ben ik zo tegenstrijdig.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:26

Zoek er niks achter, echt niet. Ik app/spreek ook met meerdere mannen af. Dan zeg ik ook wel eens dat ik ze mis ofzo en andersom hetzelfde. Dan mis ik ze op dat moment ook wel. Maar dat betekent echt niet dat ik een relatie met ze wil.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:27

Maaike_Melis schreef:
Nou omdat hij zelf gewoon zo tegenstrijdig doet. Als hij had gezegd geen relatie punt dan was dit alles geen probleem. Maar als je dan dingen gaat sturen waarvan ik achter mijn oren moet gaan krabben wat er nu eigenlijk bedoeld wordt ja daar raak ik nogal van in de war. Daarom ben ik zo tegenstrijdig.

Vraag hem gewoon waarom hij dat zegt en wat hij bedoeld.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:28

Winged schreef:
Zolang het leuk is, is het leuk toch? Scherp houden wat je zelf wilt :)

Precies, dit dus.
Zolang het leuk is, dan is het leuk, als je er zelf maar achter staat.

Ik ging ook een tijdje met een jongen om, begon als vriendschap maar werd steeds meer. Ik wist dat hij geen relatie wilde.
Op een gegeven moment raakte ik in de war, door hem, door bemoeienis van anderen en begon ik verliefd te worden.
Heb toen de stap genomen om mijn gevoelens maar te delen en duidelijkheid te krijgen.
Inmiddels is die "jongen" mijn vriend :+

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:30

Ik snap Maaike wel. Je wilt het gezellig hebben met iemand zonder dat je persé hoopt op een relatie, maar als diegene tegenstrijdige signalen af blijft geven is het lastig om het helemaal te negeren en niet te analyseren zonder dat dat meteen betekend dat je hoopt volgend jaar met hem te trouwen bij wijze van. Als een vriendin zo raar doet ga je dat ook analyseren, waarom niet bij een vriend (met of zonder benefits) dan?

Been there done that, destijds heeft een hard, open en eerlijk gesprek alle onweer uit de lucht gehaald en was het voor beide in 1 keer duidelijk. Ik heb hem toen gevraagd wat hij nu precies wilde en mijn idee erbij uitgelegd, was van zijn kant helemaal niet zo bedoeld en sinds dat gesprek was het ook stukken leuker en kwam er ook meer van zijn kant/deed hij minder ingewikkeld/gedwongen zijn best om me op afstand te houden om niet de indruk te wekken dat er meer achterweg zou komen.. ;) Kortom, veel natuurlijke situatie en verhouding omdat we beiden gewoon ons zelf waren en niet dingen bewust hoefden te laten/uit hoefden te lokken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:32

Kayleigh_ schreef:
Maaike_Melis schreef:
Nou ik verwacht er gewoon niks van, daar komt het op neer. Kun je niet teleurgesteld worden, niet gekwetst worden.

Maar als je dit heel eerlijk echt vindt, waarom stoort het je dan zo dat hij nu niks laat horen? Waarom overanalyseer je zijn handelingen (en eigenlijk de hele situatie) dan? Waarom wil je dingen zien die er niet zijn?

Je spreekt jezelf een beetje tegen...

Dat heeft ze maar één keer genoemd, en niet eens gezegd dat het haar stoort...

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 12:53

Wat snorlex en faelivrin zeggen inderdaad.
Ik ben het daarom aan het analyseren inderdaad. Want naast dat het voor mij in dit geval handig is, is het ook leuk hier een discussie over te hebben zoals nu inderdaad. Ik wil best vrienden zijn, lijkt me enig en wat er daarna uit voort mag komen zal me nu ook allemaal een worst wezen. Die signaleren kan ik nu gewoon moeilijk negeren. Ik vraag er verder ook niet om helemaal niks verder. Ben aardig etc. We weten van elkaar hoe we erover denken, als hij de waarheid heeft gezegd tenminste.

het stoort me ook niet hoor, zeker niet. Het is meer verbaasdheid, wel willen afspreken in de breedste context van het woord maar dan niks meer zeggen en pas als ik afhaak wat zeggen dat is gewoon iets waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 12:58

Maaike_Melis schreef:
Het is meer verbaasdheid, wel willen afspreken in de breedste context van het woord maar dan niks meer zeggen en pas als ik afhaak wat zeggen dat is gewoon iets waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet.

Prècies dat! Heel herkenbaar.. Gewoon buiten je comfortzone gaan en doen waarvan je denkt wat je eigenlijk precies niet moet doen; ga het gesprek maar aan en gooi alles maar op tafel! En dan kan het linksom gaan en hoor je niks meer van hem, of rechtsom en dan heb je nog een wereldtijd met hem. :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:02

anneliesdj schreef:
En daarom is het toch ook wel van belang wat de jongen buiten ts om doet.
Dat ts niet op de goede dag de kroeg in loopt en ziet dat een ander meisje achter de bar staat en een kushandje krijgt. Kun je helemaal van van streek raken, kun je ook gezellig naast gaan zitten en met z'n 3en lol hebben ;)

en dat bedoel ik :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:19

Maaike_Melis schreef:
In hoe hij doet, zijn gedrag. En dan heb ik het niet over de app maar over RL. Altijd groeten (als in mijn hand pakken kusje geven), zijn, voor hem heilige, pet op mijn hoofd zetten. Kushandjes blazen (als jullie snappen wat ik bedoel), gratis drinken. Mij aanraken als hij langsloopt, mij achter de bar zetten onder het motto 'doe maar mooi'. Met zijn hand door mijn haar. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ach mijn scharrel, als hij dat al is, bracht fruit toen ik ziek op de bank lag. Was bij mij thuis toen mijn oma ernstig ziek in het ziekenhuis lag (of mocht hem zelfs midden in de nacht bellen). En na een avondje seks was het weer even stil en nu begint het weer van voor af aan met berichtjes etc. Of ik ben verdomd slecht in bed, of hij wil gewoon niks vasts ;) :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:32

Ik weet niet of je van het negatiefste uit moet gaan in dit geval. Misschien vind hij je wel leuk maar vind hij iets vast gewoon beangstigend. En doet hij daarom zo raar. Hij is een vent en verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Hijbweet echt wel of hij jou leuk vind of niet. Waarsvhijnlijk alleen nog niet of jij relatiebmateriaal bent of niet. Hoeft tocj ook niet. Kalm aaaaaaaan.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 13:47

ik denk dat ik alles maar gewoon over mij heen laat komen. Ga maar vragen of hij nog steeds een keer wil afspreken. Zo niet, weet ik genoeg :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:49

Maaike_Melis schreef:
ik denk dat ik alles maar gewoon over mij heen laat komen. Ga maar vragen of hij nog steeds een keer wil afspreken. Zo niet, weet ik genoeg :+

Persoonlijk zou ik hem er mee laten komen, wat hij waarschijnlijk wel gaat doen. Maar dat is meer gevoelsmatig.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 13:53

o wacht laat maar, hij begon zelf met praten. :=

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:56

Kayleigh_ schreef:
He's not into you. Hij vindt je leuk genoeg om aan het lijntje te houden maar je zal nooit meer worden dan een plain f*ckbuddy.
dit. Lekker laten gaan dus.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:00

Maaike_Melis schreef:

Ik moest hier heel even om lachen :=

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 14:22

hahaha nu ik jouw opmerking lees moet ik er stiekem ook wel even om lachen :')

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 17:19

Nou ik snap er nu helemaal niks meer van. Hij stuurt mij als eerste 2 foto's van mijzelf tijdens uitgaan, vervolgens zegt hij dat hij ze heel leuk/mooi vindt en vervolgens negeert hij mij volledig. Zelfs als vrienden vind ik dat zo vreemd :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 17:44

Maaike_Melis schreef:
vervolgens negeert hij mij volledig.

Maak je toch niet druk.

Niet iedereen is slaaf van zo´n ding +:)+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:14

Op het moment toen ik mijn FB als FB ging 'behandelen', en afstand nam, alles liet komen zoals het kwam en totaal geen verwachtingen meer had, draaide de rollen om en werd hij verliefd op me.
Nu, 9 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we 2 kinderen.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:40

Storm schreef:
Op het moment toen ik mijn FB als FB ging 'behandelen', en afstand nam, alles liet komen zoals het kwam en totaal geen verwachtingen meer had, draaide de rollen om en werd hij verliefd op me.

Ik zat me even af te vragen wat je FaceBook hier mee te maken had :') het is vroeg voor mij.... :z

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:45

Storm schreef:

Die van de string? :D

FB: Friends with b.? Dat is toch de FWB-afkorting?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:45

FB = f*ckbuddy.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:50

Bijna hetzelfde als FWB dus :+ Weer wat geleerd :+