Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik later groot en rijk ben verhuis ik naar Zuidlaren
Berdien schreef:Ik heb een paar jaar tegen de Hoogte aangewoond, op struikelafstand van Station Noord. Was prima wonen, in een straat met bejaarden, studenten, jonge gezinnen en dealers. Ik heb me er nooit onveilig gevoeld. Ja, één keer toen de buurman doordraaide en dacht dat hij woonde waar wij woonden, en met geweld naar binnen wilde. Tja![]()
Ik woon nu al weer bijna 5,5 jaar in Coendersborg, dat is tussen Helpman en Haren in. Ontzéttend fijne buurt! Je bent zo in het centrum van Groningen en Haren, en de uitvalswegen zijn ook dichtbij. Nadeel is wel dat het een prijzigere buurt is, en er nu niet heel veel in de lagere klasse te koop staat. Appartement van mijn onderonderbuurvrouw is volgens mij al verkocht voor het te koop kwam te staan

Nu kijk je, en over 10 minuten staat er verkocht onder voorbehoud bij , bij wijze van spreken.
Staat in de top 4 van de plaatsen waar de prijzen het hardste stijgen
Makelaars vrezen zelfs een tekort aan woningen in de lagere prijsklasse, omdat het zó hard gaat. Bizar! Ik heb ook al overwogen om mijn appartement te verkopen
Maar ja, dan heb ik het verkocht en wat dan?
Dus ik blijf nog maar even zitten waar ik zit. Berdien schreef:Ik kom zelf regelmatig in/door Eelde, maar zou daar niet willen wonenAls ik later groot en rijk ben verhuis ik naar Zuidlaren

miccamaaike schreef:Altijd feest parkeren in GRoningen, ik woonde er ook 1 straat buiten betaald parkeren, dramaaa
Voor kopen zou ik de appartementen in groningen-zuid ook niet afschrijven, daar kun je soms echt nog wel iets leuks voor vinden!

Tenminste, als jullie een appartement een goede optie vinden? Echt een huishuis heb je niet zo snel voor de prijs hier...
_AB_ schreef:Ah, super bedankt voor dat kaartje!
Jep, t wordt idd een appartement of flat denk. Of n mega boerderij in Pekela... Nee, grapje, maar daar staan wel hele leuke boerderijen voor nog geen ton te koop!
Hoogkerk is ook nog wel n optie, maar daar hebben we totnutoe nog niks gevonden...