Heb je de gegevens van zijn verzekering?
Want wat hierboven ook al is gezegd: als het jouw schuld niet is en je hebt geen rechtsbijstandverzekering, doet jouw verzekering niets.
Wij kregen ook te horen: bel maar naar de tegenpartij zijn verzekering en daar moet je wezen. (tegenpartij was toen wel eerlijk in haar schuld opeisen, kon ook niet anders gezien onze situatie)
Tegenpartij reed achteruit dus het is eigenlijk zo klaar als een klontje dat hij fout was. Of je er nou dicht op zat of niet, dat heeft er niets mee te maken.
Ik hoop dat je zijn gegevens ook hebt, en even met hun contact opnemen, aangezien zij het ook uit moeten gaan keren, niet jouw verzekering.
Tenzij je rechtsbijstand verzekering hebt natuurlijk.
Edit: Ik zou wel gewoon jouw verzekering gaan bellen voor de zekerheid, maar durf erop te gokken dat je dit antwoord krijgt. (zo meewerkend zijn ze vaak niet
verschrikkelijke bureaucraten) 
Enorm grote mond omdat mijn man zo pissig was en absoluut niet inzien dat ze fout waren door zo door te rijden na aanrijding. Daar hebben we toen wel de politie voor gebeld en er kwam toen een motoragent helpen invullen.