Madison schreef:LindyH schreef:Normaal gebruik zou geen schade moeten geven.
Sinds wanneer is het 'normaal gebruik' als je natte handdoeken op de grond laat liggen? Ik vind dat namelijk niet normaal, zeker niet in een huurhuis.
TS: wat voor de 1 een klein probleempje is, is voor de ander een groot probleem. Ik vind het daarom echt niet correct dat je er - mijns inziens - zo luchtig mee om gaat. Het zijn wel de spullen van een ander en natuurlijk moet je in het huis ook leven, maar als er dan schade ontstaat, dan moet je dat z.s.m. herstellen en er niet over zeuren. Maar dat is mijn visie, juridisch zal het anders liggen. Dan mijn vraag: hoe weet je dat de ondervloer droog is? De loodgieter? Ik hoop maar dat hij gelijk heeft.
Parketvloeren beschadigen inderdaad snel wanneer het gaat om vocht, zelfs als de vloer wel een goede behandeling heeft gekregen, maar zo'n zwarte plek komt niet van 'centrifuge droge handdoeken'. Ja, of ze moeten er dagen gelegen hebben....
Dat de huisbaas zo vaak langskomt is natuurlijk een heel ander probleem, wat hier buiten valt. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.
Nee hoor, als de toplaag slecht is, dan heb je zo een zwarte vlek zitten.
TS:
http://verfblogger.nl/vlekken-verwijder ... ingswater/