Mijn droomman moet toch wel minimaal 1.90 meter zijn hoor! Verder is het echt een pre als hij spontaan, gezellig en van grapjes maken houdt. Anders wordt het voor mij saai, omdat ik dat wél allemaal ben

! Hij moet (

) lief zijn ( ik hou namelijk wel van dat 'kleffe gedoe' zoals een armpje om mij heen, of overal mijn handje vasthouden)

, maar daarintegen mag hij ook wel een klein beetje 'mannelijk' overkomen op momenten als ik me rot voel en hij er als een echte man voor me is door me tegen zich aan te houden en te troosten. (Moet bijna kwijlen hier

) Dus een beetje een softie vind ik echt niet erg!
Licht blond haar, liever niet. Net zoals een té behaarde man waar de krullen uit zijn overhemd komen. Nee, doe maar niet.

Hij moét ijdel zijn

, met mij mee willen om te shoppen en daar zelf ook van houden en initiatiefrijk zijn. Niet iemand die als een zoutzak er bij hangt, want ik houd wel van ondernemende types! Qua postuur moet hij gewoon slank zijn, heel gespierd vind ik echt niks, maar een beetje is nooit verkeerd

. Hij moet niet dom overkomen met praten, maar absoluut wél iemand waarmee ik op één lijn zit. Want ik hou niet van mensen die van die eeuwige discussies houden over heel het leven, de politiek en al die ellende; dan mag 'ie weer naar huis toe
Het liefst gewoon een normale, nette, mooie man

; niet één met oorbellen, tattoos, roken, volop drinken en noem maar op.

Nou, dat was het ongeveer wel. Ben benieuwd wanneer ik hem tegenkom