Onze droomman

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:07

lieveli schreef:
Ik heb denk ik mijn droomman gevonden, al heb ik me nooit gerealiseerd dat hij mijn type is. Ik heb altijd van die technovriendjes gehad, hipstertypes.

En nu heb ik een langharige baardige man die heel lief is maar tegelijkertijd heel stoer. Met een goede baan, ambitie, dezelfde wensen en ideeën voor de toekomst als ik. Ik vind hem heerlijk, van binnen en van buiten en krijg nog steeds knikkende knietjes als hij naar me kijkt.

Hij snapt me voordat ik mezelf snap. Hij maakt het leven leuk en makkelijk en volgens mij is dat de enige eis die je zou moeten hebben als single.

Ahh Lee top, scheelt weer typen.

Dit dus :)

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:13

Ik heb zeker de vent van mijn dromen ! Dus ze bestaan toch echt !

Ietsjes langer dan mij. ik ben 1.65 hij 1.72

gespierd, tattoos, rookt, intresse in autos, kan sleutelen, soms tikkeltje dominant en trekt uit mn comfort zone, blond, blauwe ogen. kleding maakt niet uit wat hij aantrekt het staat hem !

Een echte man-man.. hij geeft nog net geen stomp tegen met me schouder om te laten zien dattie van me houd. maar in bed of alleen samen thuis is het echt een puppy en zo ontzettend lief en romantisch. maar als ik wil dattie romantisch heeftie net een pestbui en scheldie alles de huidvol :7

Of het nou verliefdheid is weet ik niet.. maar dit is mijn droomvent !

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:17

Qua niveau is het leuk als je elkaar uit kan dagen natuurlijk. Zelfde golflengte is daarbij denk ik veel belangrijker dan een paar IQ puntjes verschil.

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:23

Als je dit topic leest weet je één ding zeker: Smaken verschillen :P
Echt, wat sommige hier hebben staan als hun ideale man, niets voor mij :+
Voor mij wordt het NOOIT een man met tattoos of iemand die rookt!!!
En gezichtsbeharing, dat moet eraf hoor!

Geef mij maar liever een vriendelijk slimme jongen met goede sociale vaardigheden!

Gelukkig ben ik slim geweest: Mijn vriendje waarmee ik 8 jaar samen ben heb ik zelf omgetoverd in mijn droomman :D. Kan geen negatief puntje over hem bedenken.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:29

Ik zou niet samen kunnen leven met een man die geen ambities heeft, geen opleiding heeft of een laag intelligentie niveau heeft. Waar moet je samen over praten als er een enorm verschil in niveau tussen beiden zit? Ik zou dat niet kunnen.
Een rokende man zou ik ook niet mee kunnen en willen leven. Er is niets opwindend aan iemand die zijn gezondheid zo bewust verpest.

Wat ik graag zie in een man:
- intelligent
- goed opleidingsniveau
- sociaal
- verzorgd
- vriendelijk
- goede normen en waarden
- trouw en loyaal in de relatie

Al wat er aan uiterlijke kenmerken bijkomt is mooi meegenomen. Gelukkig heb ik de mijne al gevonden :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:31

JumpingRider schreef:
Gelukkig ben ik slim geweest: Mijn vriendje waarmee ik 8 jaar samen ben heb ik zelf omgetoverd in mijn droomman :D. Kan geen negatief puntje over hem bedenken.

Klinkt als "ik heb een vriend die niet perfect was en die nu niet meer zichzelf is, want hij heeft zich aangepast aan mijn wensen"..... >;) >;) >;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:36

Goof schreef:
JumpingRider schreef:

Klinkt als "ik heb een vriend die niet perfect was en die nu niet meer zichzelf is, want hij heeft zich aangepast aan mijn wensen"..... >;) >;) >;)

Dat zou ik een ander niet willen aandoen. Ik wil dat iemand zichzelf kan zijn bij mij. En als dat niet goed genoeg is dan zou ik een ander zoeken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:37

Haha wat een leuk topic! En wat een verschillende eisen, heerlijk :D

Ik heb niet zoveel eisen. Lengte is wel een échte eis, ik ben 1.80m en wil een man die langer is. Niveau is van minder belang, ik wil er wel een goed gesprek mee kunnen voeren. Oh. En vrijgezel. Laatste scharrel leek best leuk, maar bleek getrouwd te zijn en kinderen te hebben. En daar kwam ik net niet echt op tijd genoeg achter :o :oo :oo :oo :oo

Ik heb geen eisen qua uiterlijk, ik las hier 'knikkende knieën, er verliefd op kunnen worden en bespringbaar zijn'. Dat dus. En of hij dan lang of kort haar heeft, blond of zwart, een baard of gladgeschoren, dat maakt niet uit.

Maar stiekem weet ik hoe de perfecte man eruit ziet en wie hij is. Ghe. Ruined for life :Y) ^)

Dannon

Re: Onze droomman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 16:44

... en alle mannen maken hier een berg notities nu ...

:')

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 19:52

Gewoon lekker jezelf kunnen zijn.. elkaar sarcastisch uitschelden en lol hebben samen.

Iemand die simpel is en niet een half uur voor de spiegel staat van wat zal ik is aan doen. Nee gewoon lekker hop een trui en spijkerbroek.... klaar. Ze zullen er vast wel zijn. Hoop ik

Denk dat ik me maar ga aanmelden voor boer zoekt vrouw hahaha

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 19:53

Het leven kan zo makkelijk en simpel zijn hè hahaha

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:21

_Tara_ schreef:
Lekker spannend inderdaad wat voor baan iemand heeft... Ik kan me daar echt niet druk om maken iig. Al zit iemand door omstandigheden thuis. Geen probleem.

Ik heb zelf een wo opleiding afgerond en werk nu als salarisadministrateur. Ook niet op mijn niveau maar ik heb het hier naar m'n zin. Ik heb inderdaad geen grote ambities maar dat maakt me echt niet lui.

Kimmysan, waarom wil jij geen dominante man? Ik ben wat dat betreft vrij ouderwets denk ik.

Ik vind het heerlijk hoe we samen dingen beslissen, hoe ik af en toe kort kan drammen en hij ook en hoe we heerlijk gelijkwaardig zijn daarin. Nee, moet er niet aan denken dat hij ineens dominant gaat zitten doen. Terwijl ik voor deze relatie misschien ook wel zou zeggen dat ik voor dominant zou gaan, vind ik het een verademing hoe het kan zijn als je gelijkwaardig bent. Hij zal nooit bepalen wat ik wel of niet zal doen. Wat een k*tuitleg :') . Ik kan het slecht onder woorden brengen. Hij is dan ook wel weer galant ed, waar ik dan wel weer ouderwets in ben :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:27

Berdien schreef:
Haha wat een leuk topic! En wat een verschillende eisen, heerlijk :D

Ik heb niet zoveel eisen. Lengte is wel een échte eis, ik ben 1.80m en wil een man die langer is. Niveau is van minder belang, ik wil er wel een goed gesprek mee kunnen voeren. Oh. En vrijgezel. Laatste scharrel leek best leuk, maar bleek getrouwd te zijn en kinderen te hebben. En daar kwam ik net niet echt op tijd genoeg achter :o :oo :oo :oo :oo

Ik heb geen eisen qua uiterlijk, ik las hier 'knikkende knieën, er verliefd op kunnen worden en bespringbaar zijn'. Dat dus. En of hij dan lang of kort haar heeft, blond of zwart, een baard of gladgeschoren, dat maakt niet uit.

Maar stiekem weet ik hoe de perfecte man eruit ziet en wie hij is. Ghe. Ruined for life :Y) ^)

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:35

Busted :D :') :') Ach, hebben we gewoon een missie als we zondag naar Londen vliegen {:}

Gelijkwaardigheid is sowieso -voor mij- van groot belang in een relatie. Ik wil geen jaknikkende deurmat. Dat wordt heel snel heel vervelend. Elkaar kunnen steunen, motiveren én remmen is denk ik erg belangrijk.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:40

Uhm... Zusanne F. Dan woon ik samen met jou droomman XD
Het is niet dat hij geen kinderen wil maar nu wil hij het niet. En kinderen vibd hij eigenlijk wel leuj als ze er zijn.

Ik ben samen met mijn droomman, hij is lief, eerlijk, laat mij in mijn waarde, is gek op mij, laat me mijn ding doen en mijn hobbys hebben, bemoeit niet met mij en als hij het doet brengt hij me weer op het juiste pad, hij heeft een goede baan en is leidingevende, verdient goed, heeft ambities om meer te doen en te verbeteren, helpt mee in het huishouden (gaat onder de douch en maakt het complete badkamer schoon, doe wasmaschine), kookt, gaat graag op vakatie, neemt me mee om wat te ondernemen (berglopen, stad, enz.) Donkerblond haar en grijs/groene ogen (zoals mijn broertje), hij ziet er goed uit, niet te groot (1.70 +-), geeft waarde aan uiterlijke verzorging maar geen eideltuit, kan zeer goed met geld omgaan.
En ja voor mij een perfecte onderdeel van zijn lichaam om me aan te vergrijpen, zijn flaporen!! :-D ik vind dat zo iets van speciaal en leuk!
En af en toe een beetje nerd spelen, voor zijn computer spelletjes spelen (doet hij niet zo vaak, dan ga ik ook nerd spelen met mijn sudoku;-))
En zijn familie hecht hij ook waarde aan maarcis niet zo dat hij iedere dag iedereen wil zien, prima alleen gaat ook.

Eenvoudig mijn droomman.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:13

De eis van een diploma snap ik, maar die heb ik laten varen toen ik mijn vriend tegenkwam :D . Hij is op zijn zeventiende van school gegaan, maar hij is echt niet dom. Sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt voor de schoolbanken en dan kun je nog goed terecht komen in het leven hoor *\o/* . Zou mijn vriend niet meer willen missen en hij voldeed echt niet aan het 'ideaal van mijn droomman' :')

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:29

random opmerking nader dit topic te hebben gelezen: Mensen die een diploma hebben en dan heb ik het met name over een universitaire opleiding stralen toch altijd iets van macht/slimheid uit

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:39

Macht? Nee slimheid ja, maar dat hoef je niet uit te stralen. Je reageert dan hooguit wat sneller of legt verbanden die voor een ander wat lastiger kunnen zijn.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:41

Het liefst zie ik een man met een vlotte babbel, die af en toe ook heerlijk stil kan zijn en waarmee ik samen kan genieten van een kop koffie aan het ontbijt. Het liefst zie ik hem met een baan waar vooruitgang inzit.

Qua uiterlijk? Ik val momenteel op ruig, met baard en knot, maar een warrige kop met haar is ook altijd leuk. Het komt zoals het komt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:42

zillionke schreef:
random opmerking nader dit topic te hebben gelezen: Mensen die een diploma hebben en dan heb ik het met name over een universitaire opleiding stralen toch altijd iets van macht/slimheid uit

Nou dit vind ik een alles behalve slimme opmerking. Lekker ongenuanceerd :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:43

Yunaa schreef:
Mijn droomman moet toch wel minimaal 1.90 meter zijn hoor! Verder is het echt een pre als hij spontaan, gezellig en van grapjes maken houdt. Anders wordt het voor mij saai, omdat ik dat wél allemaal ben :D! Hij moet ( }> ) lief zijn ( ik hou namelijk wel van dat 'kleffe gedoe' zoals een armpje om mij heen, of overal mijn handje vasthouden) :9 , maar daarintegen mag hij ook wel een klein beetje 'mannelijk' overkomen op momenten als ik me rot voel en hij er als een echte man voor me is door me tegen zich aan te houden en te troosten. (Moet bijna kwijlen hier :P) Dus een beetje een softie vind ik echt niet erg!
Licht blond haar, liever niet. Net zoals een té behaarde man waar de krullen uit zijn overhemd komen. Nee, doe maar niet. }> Hij moét ijdel zijn <3, met mij mee willen om te shoppen en daar zelf ook van houden en initiatiefrijk zijn. Niet iemand die als een zoutzak er bij hangt, want ik houd wel van ondernemende types! Qua postuur moet hij gewoon slank zijn, heel gespierd vind ik echt niks, maar een beetje is nooit verkeerd *\o/* . Hij moet niet dom overkomen met praten, maar absoluut wél iemand waarmee ik op één lijn zit. Want ik hou niet van mensen die van die eeuwige discussies houden over heel het leven, de politiek en al die ellende; dan mag 'ie weer naar huis toe :D
Het liefst gewoon een normale, nette, mooie man <3 ; niet één met oorbellen, tattoos, roken, volop drinken en noem maar op. :n

Nou, dat was het ongeveer wel. Ben benieuwd wanneer ik hem tegenkom :+

Afgezien de oorbellen, klinkt als mijn ex :')

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:51

Argai schreef:
Captain schreef:
Een diploma laat ook zien dat iemand doorzettingsvermogen heeft. Ik heb eens iemand gedate die na z'n mavo ergens is gaan werken en daar nog steeds werkt. Ja leuk hoor, maar dat is zo'n afknapper want dan heb je imo gewoon geen ambities om wat van je leven te maken. :') (werk wat hij deed was niet heel intilligent zeg maar.)

Precies dit. Niks tegen mensen die niet hogerop komen maar zelf doe ik ook hbo en wil daarna mijn master gaan halen dus ik wil iemand die hetzelfde niveau heeft. Iemand zonder diploma hoef ik helemaal niet. Geen doorzettingsvermogen/lui lijkt mij.

Ik ben dan geen man maar om even daar op te reageren ben je lui als je niet wil Door leren? Kleine schets van mijn situatie. Ik kan goed leren maar, ben door een stom ongelukje voor mijn leven beperkt. Dromen op zij gezet en kleine opleiding gekozen om te kunnen werken. Dat werk zal ik waarschijnlijk lang moeten doen en hoger op komen zou onmogelijk zijn. Dan ben je dus lui/geen doorzettingsvermogen? Iemand kan met werk heel anders zijn dan privé.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:54

Mijn droom man:

Sportief type ik val wel op wat spieren. En een leuk koppie ook belangrijk.

Lekker druk type met zijn werk en hobbys dan zijn we allebei druk met ons ding ;)

Tijd voor elkaar maken buiten de drukte om zoals dagjes weg, uit eten, vakanties(maar wie wilt dat nou niet)?

Niet lui in het huishouden.

Een gul persoon uiteraard ook van mijn kant.

Lief en geduldig is bij mijn karakter wel van belang maar moet niet over zich heen laten lopen.

Tikkeltje romantisch.

Goede ofwel leuk betaalde baan.

Beetje dezelfde smaak hebben als mij zoals inrichting in huis.

Niet roken en een zatlap zijn.

Geen scheten laten zonder pardon.

Goed zijn in bed ;) passie en verlangen moet er van af spatten.

Iemand die hand in hand durf te lopen. Geen geklef!
En zo kan ik wel even door gaan.

Ook weet ik dat hij bestaat ;)
Laatst bijgewerkt door doemaar op 08-10-15 21:56, in het totaal 2 keer bewerkt

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:55

Mijn volgende vent mocht die er komen, moet uit het westen van het land komen, wees zijn ( geen schoonouders dus *\%/* ) blind zijn en kunnen koken, en veel geld is ook wel lekker :D

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:59

Ik vraag mij serieus af of de mensen hier met zo'n uitgebreid eisenpakket daadwerkelijk iemand gaan vinden die aan al die eisen voldoet. :')

Ik kan best begrijpen dat je bij het 'zoeken' naar een partner kijkt naar iemand die op dezelfde golflengte zit als jij, maar om nou banen/opleiding/salaris eisen te gaan stellen vind ik wel apart. Bovendien is tegenwoordig een goede opleiding allang geen garantie meer voor een goed verdiende baan in de toekomst. Zo verdiend mijn vriend (mbo'er) stukken meer dan zijn collega's met soortgelijk werk, die afgestudeerd zijn op HBO of WO niveau. Kwestie van jezelf bewijzen. Ieder mens heeft zo zijn talenten. Bij de één zit het hem in het denkvermogen en bij de ander meer in de handen. Maakt een MBOer niet per definitie 'dommer' dan bijv een HBOer!

Ik heb mijn droom vent overigens gevonden. Ik had ook wel lijstje, maar toen ik hem tegen kwam heb ik het lijstje spontaan uit het raam gegooid. Nog geen dag spijt van gehad. :D