Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hevonen schreef:Wat een misselijke kerel, die bijna ex van die andere vrouw.
Wat hen (jouw vader en die vrouw) bezield heeft in die tijd is natuurlijk niet bekend. Misschien hadden jouw ouders problemen (kleine kinderen hebben is niet altijd makkelijk) en misschien wilde die vrouw wel graag kinderen van je vader, omdat ze die anders niet kon krijgen, wie weet.
Als jouw vader daarna trouw is geweest en er spijt van heeft zou ik niet te moeilijk doen en er eens uitgebreid over praten. Iedereen maakt fouten, natuurlijk is het heel stom van hem, maar het is niet tegen zijn kinderen of vrouw gericht, het is gewoon gebeurd. Dat dat consequenties heeft voor jullie is duidelijk, maar wel vooral gevoelsmatig.
Die andere man is eigenlijk een grotere bedreiging, hij is kennelijk op wraak uit. Ik zou als gezin een front vormen en als jullie het kunnen opbrengen achter je vader / echtgenoot gaan staan.
Ik denk dat je vader zich al klote genoeg voelt; hij heeft zichzelf vast al zwaarder gestraft dan jullie denken, door alle zorgen en gepieker erover.
SA15 schreef:Het is ondertussen bevestigd dat de kinderen van mijn vader zijn. Die man kon geen kinderen krijgen met zijn vrouw, dus haar man heeft ook altijd geweten dat ze kinderen niet van hem waren..
Cayenne schreef:SA15 schreef:Het is ondertussen bevestigd dat de kinderen van mijn vader zijn. Die man kon geen kinderen krijgen met zijn vrouw, dus haar man heeft ook altijd geweten dat ze kinderen niet van hem waren..
Waarom heeft hij dan nooit eerder aan de bel getrokken?
Ayasha schreef:Als zijn vrouw hem zo behandeld hoeft hij dat toch niet te verhalen op TS haar vader?
Dan moet hij dat met zijn vrouw uit vechten en niet Ts en haar broer en moeder en vader en grootouders zo'n pijn doen.
Ayasha schreef:Ben ik dan de enige die vind dat ts zich niet te moeien heeft betreffende het vreemd gaan?
SA15 schreef:Het is ondertussen bevestigd dat de kinderen van mijn vader zijn. Die man kon geen kinderen krijgen met zijn vrouw, dus haar man heeft ook altijd geweten dat ze kinderen niet van hem waren..
SA15 schreef:Sorry voor de late reactie, maar alles stond hier weer op zijn kop..
Mama en papa zijn naar een advocaat geweest, en gaan nog niet direct scheiden, maar mijn vader trekt een tijdje terug in bij zijn ouders. Zijn ouders zijn er ook helemaal kapot van, ik ben ook bang voor hun gezondheid ondertussen..
Mijn vader blijft ook aangeven niet meer te willen leven, wat mij echt pijn doet..
School is bij mij op dit moment een ramp, hier thuis is de sfeer zo gespannen dat ook maar iets doen voor school onmogelijk is..