ikke schreef:Sunrise19 schreef:Jeetje, ik vind 2e hands voor mezelf al niet fijn, dan krijgt mijn kind dat helemaal niet hoorJe hebt zat outlet winkels waarbij je echt niet de hoofdprijs betaald. Zat hier in de buurt toen een. Kocht daar stelletjes van vingino, babyface etc. 2 volledige stelletjes kostte daar 40euro.
Ik heb van vriendinnen ook weleens hun kleertjes gekregen, ook gewoon vlekken erin enzoEcht ranzig! Ik ben echt heel erg zuinig op mijn spulletjes dus van mij krijgen ze het wel graag
Maar als ik bedenk dat een kindje die kleertjes helemaal vol gespuugd kan hebben of gepoept dan bedank ik er wel voor
Ik wens je van harte toe dat je dat kunt blijven betalen.
Die outletprijzen klinken leuk, maar zeggen meer over de marges op kleding dan dat het goedkoop is.......
Enne, als jouw kind z'n kleren volspuugt, hoeft ie die kleren dan ook niet meer aan?
touché

hier ligt een hele stapel kledij, is het vuil? gewoon het volgende aandoen en in de was ermee.
En zit er een vlek in die ik niet uitkrijg, naar mijn moeder ermee, die stopt dat in een heksenketel ofzo. Geen idee wat ze ermee doet maar ze krijgt de vlek er altijd uit.
Ik heb het tweedehandsen trouwens van haar geleerd. (dank u mama)
misschien is dat wel iets dat moet geleerd worden. ik liep ook steeds in "afdankertjes" en de dure dingen draag ik als ik ergens naartoe moet (en dan nog heb ik hele mooie tweedehands designer kledij ...)
Je hebt zat outlet winkels waarbij je echt niet de hoofdprijs betaald. Zat hier in de buurt toen een. Kocht daar stelletjes van vingino, babyface etc. 2 volledige stelletjes kostte daar 40euro.
Echt ranzig! Ik ben echt heel erg zuinig op mijn spulletjes dus van mij krijgen ze het wel graag
Maar als ik bedenk dat een kindje die kleertjes helemaal vol gespuugd kan hebben of gepoept dan bedank ik er wel voor

Excuses dan
Ik heb een vlek in een mooi spijkerbloesje van mij. Baal ik echt van.. Maar krijg het er echt niet uit. Geen idee ook wat voor vlek het is.