Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellomofoon schreef:Leuk topic!
Ik ben ook zeer verslaafd al vind ik gewone kaarsen nog net iets leuker dan de melts. Ik heb inmiddels mijn eigen webshop om mijn hobby nog meer te stimuleren
DeMolenhoek schreef:Yellomofoon schreef:Leuk topic!
Ik ben ook zeer verslaafd al vind ik gewone kaarsen nog net iets leuker dan de melts. Ik heb inmiddels mijn eigen webshop om mijn hobby nog meer te stimuleren
Dat meen je niet! Ben jij dat? Ik heb donderdagavond een bestelling bij jou geplaatst! Nummer 66 als ik mij niet vergis
Krijg nu net en gek idee. Kan er bij jou geen verrassingspakket besteld worden? Dat ik bijvoorbeeld zeg: Mijn budget is €50, stel voor die prijs wat samen qua Yankee candle, waxmelts etc en verras mij? Want ik weet precies nooit goed wat kiezen. Heb nu allerlei kleine kaarsjes besteld om te testen :p
estja schreef:Wat zijn echt lekkere merken? Zoiets als Xenos heeft misschien wel goedkope geurkaarsen enzo maar ik vind die geuren echt niet te pruimen. Laat staan die Action meuk. Kost niks maar is ook niks.
Dus: welk merk heeft lekkere, natuurlijke geuren?
Lisitano schreef:De melts van Waxmeltsenzo ruiken ook vrij sterk en blijven lang geuren. Heel goede service ook.
Valerie93 schreef:heerlijk die dingen! sta er altijd aan te ruiken als ik er langs loop maar vind ze opzich nog redelijk prijzig.
Ik heb trouwens zo'n olie brandertje, voor van die geur olie zeg maar. Kan ik daarvoor die melts ook gebruiken?