Waar hebben jullie allemaal gewoond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:16

O op best veel plekken eigenlijk :+

Geboren in Nijmegen terwijl mijn ouders in Wijchen woonden. Op mijn 2 e verhuisd naar Bergen lb waar ik officieel tot 20 met mijn ouders heb gewoond. Tussentijds ivm studie Venlo, ander adres in Venlo, Eindhoven, Petten, Thorn, Venlo, Eindhoven, Venlo. Ouders in de tussentijd verhuisd naar Beuningen gld waar ik nog 2 jaar in de weekenden heb gewoond.

Daarna Lelystad, Veenendaal, Rhenen, Lelystad en dan waar ik nu woon. Mogelijk komt er nog een verhuizing naar naar het buitenland, of ik blijf zitten waar ik zit.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:44

Beek, Spaubeek (2x), Geulle, Veldwezelt, Born (2x), Leiderdorp, Badhoevedorp, Maarssen (2x)

Tja, gescheiden ouders :+

MarloesRixt

Re: Waar hebben jullie allemaal gewoond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:45

Haskerdijken en Heerenveen

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:47

Geboren en erg lang (28 jaar) in Rotterdam gewoond.
Inmiddels bezet ik een vast adres in Hellevoetsluis.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:48

Geboren in Hoorn,
Gewoons in wijdenes,venhuizen, en nu in Oostzaan

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:54

Er wordt veel verhuisd zeg! Ik heb er een hekel aan. Weet nog dat ik als kind altijd een laatste rondje door het huis maakte, dag kamer, dag trap, dag keuken. Dag wc niet, geloof ik.

Vijf keer verhuisd in mij kindertijd. Daarna nog maar twee keer......

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:57

Geboren in Amersfoort maar woonde in Leusden, toen 3 maanden op een zolder in Amersfoort en toen weer 5 jaar in Leusden en nu al weer 6 jaar in Achterveld.

Oh, en in 2005 nog even 3 maanden in Amerika. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:58

Geboren in Dordrecht, zelfde dag 'verhuisd' naar Rotterdam (iets met 7 weken te vroeg geboren worden en niet helemaal gezond). Dat ging nogal plots dus ik was een paar uur kwijt. Na aantal weken mocht ik naar huis in Papendrecht. Vlak voor de middelbare naar andere wijk. Jaren later naar Wilrijk (B) op kot gegaan. Na 2 jaar stukje verderop in Berchem gaan wonen. Vorig jaar naar Gent gegaan en nu weer terug in Papendrecht (en terug bij mijn ouders). Volgende stop hopelijk Tilburg. Maar eerst even werk zien te vinden.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:19

elenaMM77 schreef:
Daarna gaan studeren in Leeuwarden (Nee, dat is niet het zelfde als Groningen (familie bleef maar vragen hoe het in Groningen ging). Daar blijven plakken en van een huurkamer naar een koopwoning gegaan.

Heel herkenbaar!
Ik woon inmiddels 5 jaar in Leeuwarden en mij wordt telkens nog gevraagd hoe het in Groningen is. Zelfs mijn vader doet dat soms -O-

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:20

Eulogy schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Geboren in Enschede, verhuist naar Hengelo, verhuist naar Deurningen en nu woonachtig in Coventry (Engeland).

Vind je Coventry niet ontzettend saai? :o

Haha, het is niet de leukste stad maar er zitten veel leuke steden in de buurt. Ben ook van plan volgend jaar te verhuizen richting Cambridge dus zal er niet meer heel lang zitten. Waar zit jij?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:29

Geboren in Vlissingen wonend in Oost souburg daar 4 verschillende adressen gehad verhuisd naar tiel.
2 adressen daar gewoond.
Vervolgens geëmigreerd naar Luxemburg daar op 2 plekken gewoond kort nog in trier gewoond.
Toen naar Hilvarenbeek toen Middelburg van daaruit naar Tilburg en daar woon ik op mijn 5e adres.
En tussendoor heb ik 3 maanden in Zuid Frankrijk gewoond.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:32

Wassenaar (20 jaar), Bussum (1,5 jaar), Almere Haven (2 jaar).

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:36

Ik hoop vooral voorlopig niet meer te verhuizen :+

Geboren in Amsterdam, tot mijn 8e gewoond. Verhuisd naar Bergen (NH). Na middelbare school direct naar Spanje vertrokken om Spaans te leren, totaal 1 jaar, in Salamanca en Granada.

Vervolgens gekozen voor studie in Maastricht, jaar gedaan, beviel niet.

Inernationale studie gekozen met elk jaar 6 maanden uitwisseling. Dus 'gewoond' in Spanje (Sevilla), Indonesië (Surabaya) en Argentinië (Buenos Aires). Na studie verhuisd naar Haarlem, samenwonen met vriend. Drie jaar geleden naar Apeldoorn verhuisd, 3 huurwoningen gehad en nu eindelijk een eigen huis....onze vaste plek! Heerlijk!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:40

Geboren in Helmond, gewoond in Beek en Donk, daarna verhuisd naar Tiel voor 17 jaar en nu woon ik in Amsterdam :)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:45

Neonlight schreef:
Bergeijk, Dommelen, Valkenswaard (4 verschillende woningen), Veldhoven en nu in the big city Walik (en dat is niet Waalwijk op zijn dialects, maar echt het gehuchtje Walik).

OMG walik of all places ...

Zo ben ik geboren en getogen Eindhovense , na 25 jaar een uitzwier gemaakt maar Lommel Belgie .
Fijn gewoond ondanks ex ellende daar !
Toen paar maanden in Hamont bij een vriendin in een studio erbij gezeten .
Vervolgens terug naar Eindhoven bij m'n ouders . Vandaar gaan samen wonen in Bergeijk . 2 kids gekregen ( beide geboren in Veldhoven ) en toen een huis in Luijksgestel gaan huren en daar woon ik nog .
Zit er prima maar zou er niet oud en bejaard willen worden ...
Werken doe ik in Riethoven .

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:51

Getogen in Anna Paulowna en daar ook voor het eerst op mezelf gewoond, nooit verwacht daar weg te gaan :=
Uiteindelijk een paar km buiten Den Helder gaan wonen in een doodlopende straat aan het water. Heerlijk!
Maar die plek heb ik ingeruild voor Den Haag, dorpsmeisje Goes big city :)) we willen volgend jaar richting bollenstreek.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:53

Hengelo-Gorinchem (tijdelijk huis) -Gorinchem (huis ouders) - utrecht (studentenhuis) - utrecht (met vriendin)-? (op zoek om samen te wonen met vriend.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:54

Almere-Hoofddorp-Almere-Zeist-Almere-Abcoude :)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:54

Geboren en opgegroeid in west-vl, België, daarna 7 jaar in Gent gewoond tijdens mn studie. Even terug gekeerd en daarna naar Groningen verhuisd. Ik woon hier nu 6 jaar

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:55

leuk topic!

Castricum, Heemskerk, De Rijp, De Cocksdorp, Marczow(Polen), De Koog en nu in Limmen.

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:57

Ben geboren in Hoogezand-Sappemeer. Mijn ouders waren gescheiden dus woonde vanaf mijn 14de ook gedeeltelijk in Annerveenschekanaal. Vanaf mijn 22ste volledig in Annerveenschekanaal gewoond (mijn ouders kwamen weer bij elkaar). En nu heb ik mijn eigen huisje in Veendam :)
Laatst bijgewerkt door Flits__ op 30-09-15 22:00, in het totaal 2 keer bewerkt

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:57

Expat-kindje :+ Geboren in Suriname, verhuisd naar Zuid-Afrika en op 2 plekken gewoond omgeving Johannesburg, daarna naar Engeland en begin groep 8 naar Apeldoorn. Daar mijn hele middelbareschooltijd doorgebracht (bewuste keuze van mijn ouders) en studeer nu 5 jaar in Delft. Over een paar maanden vertrek ik voor studie naar Zürich (Zwitserland) en daarna Aken (Duitsland), wat er daarna gaat gebeuren weet ik nog niet maar het is vast niet in NL :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:58

Wat leuk om al de verschillen te zien, sommigen wonen hun hele leven in dezelfde regio en anderen verhuizen juist weer heel vaak.

Ik ben geboren in Eindhoven, opgegroeid in een dorpje daar vlakbij (Mierlo), 2 jaar in Nederweert gewoond en vanuit daar naar Spanje verhuisd. Na 10 jaar weer terug in Nederland en nu woon ik in Dordrecht, en hier wil ik ook niet meer weg :)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:00

Eens kijken of ik het nog weet :+

Geboren in Meppel op de flat. Toen ik 1 was verhuisd van flat naar eengezinswoning, de straat ertegenover :o
Tot mijn 17de in Meppel gewoond. Daarna naar kootwijkerbroek, in dat dorp ook nog 1x verhuisd. Daarna naar Arnhem gegaan, nog een paar maand in Emmen gezeten. Toen naar Stadskanaal.. Om vervolgens daar ook nog x te gaan verhuizen... Daarna naar Bourtange. En nu zit ik in Biddinghuizen, maar plan is om te gaan verhuizen (flevopolder is echt saai :Z :x)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:00

Utrecht (de uithof), bilthoven, vleuten en nu in Soest.