Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeSen schreef:ElineCath schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
je mag gewoon niet met iemand anders zijn id. punt uit. de regels kan je toch niet veranderen
ElineCath schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
Benfan schreef:ElineCath schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
Serieus... hoor jezelf nou even... mijn goden.. En dat moet later mijn kont afvegen als ik in een tehuis zit.
jessdaniels schreef:ElineCath schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
Je identificeren met de identiteitskaart van een ander = illegaal. Als je betrapt word op iets doen wat illegaal is krijg je straf, in dit geval een boete.. snappie?
jessdaniels schreef:ElineCath schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
Je identificeren met de identiteitskaart van een ander = illegaal. Als je betrapt word op iets doen wat illegaal is krijg je straf, in dit geval een boete.. snappie?
jiperdepip schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
ElineCath schreef:Bedankt voor ieders antwoord, wat mij betreft is de regelgeving dan erg krom, maar dat is mijn mening. Ik heb in ieder geval een antwoord op mijn vraag.
ElineCath schreef:jessdaniels schreef:Je identificeren met de identiteitskaart van een ander = illegaal. Als je betrapt word op iets doen wat illegaal is krijg je straf, in dit geval een boete.. snappie?
Dat snap ik, maar wat mij betreft zit er een groot verschil in tegen wie.
Martina67 schreef:Het gebruiken van andermans id geeft trouwens wel aan dat beide dames (de gebruiker van het id en degene die de ID-kaart uitgeleend heeft) het niet erg nauw nemen met de regelgeving.
Dat beloofd wat voor de toekomst.....